Volledige versie bekijken : Maagzuur..
Ik heb de laatste dagen heel veel last van maagzuur..
Ik weet dat dit normaal is aangezien ons kleintje niet veel plaats meer heeft en overal tegenaan drukt..
Maar het is bijna niet te doen, heb er zoveel last van en word een beetje gek van dat brandende gevoel..
Ik vroeg mij af wat er eventueel nog tegen te doen is..
Ik wil als het niet nodig is geen medicamenten nemen, dus alle middeltjes zijn welkom..!
Ik heb toen massa's pudding gegeten en melk gedronken tegen t zuur. Lekker è :D
En alle 'zure' en vettige dingen wat vermeden, of waar ik meer last van kreeg.
Eens als de kleine wat is ingedaald, merk je snel dat t zuur mindert. Nu drukt die er nog erg tegen waarschijnlijk.
ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap flessen vol mallox gedronken, volkomen onschadelijk maar niet echt lekker...
op den dur hiel melk enz..echt ni meer
en nu ben ik weer begonnen, is zelfs veel vroeger dan bij mijn eerste zwangerschap.(ik kan niet gaan liggen of het komt allemaal boven..och ik ben al blij dat het dat dan maar is...maar gezellig is anders.succes he
@ Bo
Die pudding klinkt heel verleidelijk maar door mijn suiker zal ik het bij melk moeten houden vrees ik! Maar ga het zeker proberen..
@ Lieze
Die mallox, wat is dat juist? Heb hier precies nog nooit van gehoord! :o
Ik heb er ook veel last van en neem Gavisco voor het slapen gaan. Tijdens de dag drink ik water als ik last krijg (kleine slokjes) en kan het daar wel mee redden, maar 's avonds neem ik Gaviscon omdat ik anders niet slaap van de pijn en de oprispingen.
Petatje
29 May 2010, 17:12
ja saar,het enige dat ik je kan aanraden is riopan. is vrij verkrijgbaar bij de apotheker en absoluut niet schadelijk voor je kindje.
Dat is ook suikervrij en 1 zakje voor je gaat slapen help echt goed. Heb zelfs in de dag minder last van zuur.
Ik had ook heel veel last van het zuur. Heb ook liters melk gedronken. Dat helpt wel maar niet voor heel lang. Ik heb heel mijn zwangerschap door ook Rennie genomen. Dat mag je gebruiken tijdens de zwangerschap en het helpt ook echt.
zoemeke
29 May 2010, 18:11
Ik heb ook riopan. Helpt heel goed vind ik.
Hey,
Hier ook last van maagzuur.
De gyne zei dat melk wel snel helpt, maar op termijn het probleem enkel verergert omdat door de melk je maag extra zuur moet produceren om de zuurtegraad op peil te houden.
Ze heeft me nu ook Gaviscon aangeraden.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.