Volledige versie bekijken : Mooie jongensnamen!
It's a boy!
28 May 2010, 09:53
Hey allemaal,
Over enkele maanden verwachten wij een jongetje :) ! Ik ben op zoek naar leuke namen. Heb er wel al leuke in mijn lijstje. Wat vinden jullie hier van?
* Seppe
* Ferre
* Fenne
* Lars
Of hebben jullie nog leuke suggesties?
Groetjes!
sunshine
28 May 2010, 10:05
Ik vind Lars heel mooi, die stond bij ons ook op ons lijstje, maar hij is eraf gegaan omdat het de naam is die het meest wordt gegeven de afgelopen jaren, en we zijn niet tegen populaire namen, maar de nr. 1 naam was er voor ons wat over.
Ferre hoor ik ook graag, Fenne minder en Seppe is niet mijn stijl.
hoi,
Ik vind Lars en Ferre de mooiste twee van je lijstje. Enkele andere suggesties:
Joren
Siebe
Robbe
Jasper
lady bug
28 May 2010, 10:14
wat ik ook een hele mooie jongensnaam vind, is Jesse. (kan ook wel een beetje aan de knappe kampleider van jaren geleden liggen:alien-red:)
maar de naam wel op z'n nederlands uitgesproken en niet in het engels. dus gewoon letterlijk lezen wat er staat.
Ik hoorde laatst nog 'Lasse'. Is ook Scandinavisch, misschien vind je t wel mooi.
Hier nog in de kennissen-kring:
Joppe
Jorre
Jakke
Yorin (vind ik ook wel wat hebben)
Senne
Rube
Rhune
It's a boy!
28 May 2010, 10:43
Rune vind ik ook erg mooi, is eigenlijk altijd onze favoriet geweest maar mijn schoonouders hun beste vrienden hebben een Rune als kleinzoon...
boeleke2704
28 May 2010, 10:53
Niks van aantrekken dat 'uw schoonouders hun beste vrienden een kleinzoon hebben die zo heet"! Als het nu rechtstreekse familie was, OK, maar dit is toch wel iemand waar jullie niet echt rekening mee moeten houden vind ik... niet?
Het gaat om jullie kindje, dus, kiezen wat jullie mooi vinden!
Wat ik ook nog mooi vind: Josse (Zjosse uitgesproken). Heeft wel iets stoers!!
It's a boy!
28 May 2010, 11:02
Bwa ja , zo was ik eerst ook van mening! Maar wij zien dat kindje ook heel vaak dus vind het een beetje lastig! Kheb nog enkele maanden om de perfecte naam te kiezen hé! Maar alle hulp is nog steeds welkom!
haha Boeleke , Josse vond ik ook leuk maar voor mijn man was het resoluut NJET ! Ben blij dat er toch nog zijn die dat mooi vinden!
It's a boy: wel vervelend é zo rekening houden met kennissen en familie, uiteindelijk is er altijd wel iemand die je kent met dezelfde naam, dat maakt de keuze er niet gemakkelijker op!
It's a boy!
28 May 2010, 11:32
Ja dat is wel, met iedereen rekening houden kan ik ook ni doen :) int onderwijs is dat nogal moeilijk om niemand te kennen met dezelfde naam hé! Maar Ferre en Lars komen voorlopig nog niet voor op school :)
_liesje_
28 May 2010, 11:49
Ik zou ook voor Ferre of Lars gaan... Heel mooi!
Ruben
Rune
Cören (uitgesproken seuren) Ook scandinavisch, en naar mijn mening nog altijd super
Louis
It's a boy!
28 May 2010, 11:55
Ruben vind ik ook wel heel mooi , Rube ook maar een collega van mij is net bevallen van ne Rube :) Nog suggesties?
Mijn favoriet is nu wel Ferre maar tips altijd welkom é
Barbara
28 May 2010, 12:05
wat hier nog op het lijstje stond maar het niet wordt:
Jasper
Lukas
Kamiel
Warre
Lottebol
28 May 2010, 17:36
Op mijn lijstje staan volgende namen:
Thijs
Lucas
Wout
Robbe
Stan
Stef
Dauwe
Josse
Noah
snoezel
28 May 2010, 17:54
juist fenne vind ik niet zo mooi.
de rest wel :)
warre vind ik ook heel mooi.
en ja, kobe maar hoe zou dat toch komen hé :D
rienemieke
28 May 2010, 20:48
mijne favoriete naam is
Mil ( moest Noor ne jongen geweest zijn was dat Mil geweest)
Jarne
Léon
Warre
Ward
Louis,
Boris
Seppe
nathaliekeuh
28 May 2010, 21:41
hoikes
ja gemakkelijk is het niet ken dat probleem maar al te goed, voor jongens ging het bij ons vlotter, maar het is bij ons een meisje geworden
we hadden gedacht aan:
Senne
Tibo
Mouro (mijn favoriet)
veel succes meisje
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.