PDA

Volledige versie bekijken : verjaardagskalender

Kimmy
27 October 2008, 16:50
Dag Kingka,

Misschien kan je een verjaardagskalender "inbouwen" in de site waarop geregistreerde leden hun verjaardag kunnen zetten evenals die van hun kindjes, op die manier kunnen we elkaar opbeuren / nog vrolijker maken met verjaardagswensjes?

Hopelijk alles in orde met jullie Kobe!!

Groetjes,
Kimmy

snoezel
27 October 2008, 19:19
hey kimmy,

wat een leuk idee...
kingka is ziek dus zal even niet reageren!

met onze kobe gaat het super!
vandaag een druk dagje gehad en dan is het altijd wat moeilijker om hem in zijn bed te krijgen
maar wat gaat het snel en wat wordt hij groot zeg!

groetjes
snoezel

Nes
27 October 2008, 20:51
Het is idd wel een leuk idee want ik en verjaardagen onthouden??? Gaat niet echt samen hoor. :)

Ja snoezel kan me voorstellen dat kleine Kobe na 2 maanden al veel veranderd is en gegroeid. Geniet er maar van nu hij nog klein is.

Kimmy
28 October 2008, 10:56
Hey Snoezel,

Zijn de refluxprobleempjes dan volledig van de baan?
Fijn te horen dat het super met hem gaat!!
Tja, dat ze rap groot worden hoor je altijd, é :). Geniet er idd van en vergeet niet veel foto's te nemen!

groetjes en beterschap aan Kingka,

Kimmy

snoezel
28 October 2008, 14:57
ja ja, zijn reflux was een reactie op die koemelkallergie.
hij heeft wel nog een klein beetje last van die reflux maar echt niet meer wat het was hoor...
hij neemt wel nog zijn medicatie maar ga volgende keer bij de ka vragen om dat af te bouwen!

kingka
28 October 2008, 17:10
Dag Kimmy,
lijkt me een goed idee. Er bestaat een module voor de forum software die dit ondersteund, maar ik moet het even rustig bekijken... het staat op mijn 'to-do' lijstje :)

groetjes,
kingka

Kimmy
28 October 2008, 17:29
ach, je bent genezen!!

ik ken niets van computers en software en zo dus voor hetzelfde geld is het niet te doen natuurlijk, fijn dat het blijkbaar wel mogelijk is, dan kan je Kobe zijn verjaardag als allereerste erin zetten :)

groetjes,
Kimmy