PDA

Volledige versie bekijken : Zwangerschapstest

Lina
21 May 2010, 10:56
Goeiemiddag
Ik moet normaal mijn maandstonden hebben op zaterdag 29mei.
Kan iemand me zeggen of er al zwangerschapstesten zijn die nu al zouden tekenen indien ik zwanger zou zijn?
Ik voel sinds enkele dagen de eisprong vanalles in mijn onderbuik, hij is ook wat gespannen, gezwollen, mijn borsten zijn gevoeliger...
Natuurlijk vind ik het super spannend maar ik ben zo ongeduldig...
Bedankt om me iets te laten weten.
Lina

oebbe
21 May 2010, 11:02
Hey Lina, ikzelf heb 4 a 5 dagen voor men nod positief getest. Nu voor jou is het nog meer dan een week dus ik zou nog even geduld hebben als ik u was. Ik zou een test doen op 4 a 5 dagen voor je nod. Ik voelde me toen ook anders en als er genoeg hcg waarde in je bloed zit dan test he zowizo positief hé, ik had 2 duidelijke strepen, geen lichte. Weet dat het wachten moeilijk is maar hou nog een paar dagen vol zou ik zeggen.

kyanoke
21 May 2010, 11:13
gewoon testen op nod of bij 2 dagen overtijd, een beetje geduld hebben

Kathy
21 May 2010, 11:51
Ja idd, best wachten tot je NOD

vasoramasa
23 May 2010, 13:22
heb na 3 dagen nog steeds geen donkerder lijntje:confused:

wendyke
23 May 2010, 13:44
hallo
je kan de predictor earlier days kopen. kan je 4 dagen voor ms gebruiken.

mini
23 May 2010, 15:02
ik vind predictor net iets te duur. Ik kocht m'n zwangerschapstesten via internet

Petatje
23 May 2010, 15:21
die early predictor is niet betrouwbaar...zelfs mannen testen er positief met.
gewoon geduld hebben,hoe moeilijk het is.
succes in ieder geval!

Dapske
23 May 2010, 15:43
LOL Petatje, ik zal me maar geen vragen stellen bij het feit dat ej weet dat mannen positief testen met die testen! Maar ik vind het wel grappig!

Ik bestelde mijn testen ook altijd online. Bij matcare, zeer betrouwbare site, en snelle levering aan huis.

mini
23 May 2010, 21:45
Mja dat van die mannen die positief testen is waar, er is ergens een onderzoek naar gedaan.

Ik bestelde ook altijd die van matcare ;)

vasoramasa
25 May 2010, 10:14
ff een vraagje: kruidvat (2 voor 5 euro) versus life test apotheek.
welke is de gevoeligste?
wie heeft al met beide getest in dezelfde periode?
al iemand positief met de ene en negatief met de andere getest?

pfff ik heb de laatste dagen blijbaar het zagen in he, die onzekerheid en angst, sorry hoor meiden:alien-red:

Saa
25 May 2010, 10:57
Hoi allemaal,
Ik heb een vraag. In de week had ik een zwangerschapstest gedaan omdat ik gevoel heb zwanger te zijn, maar ik weet het wel, en in de bijsluiter staat het ook zeeeer duidelijk om de test te doen niet als je veel gedronken hebt.
Maar het was een warme dag, had veel water gedronken en 2 blikjes cola voor de test maar ik kon niet wachten.
Heeft dit echt invloed op de test? Want de test was negatief. Heeft nog iemand de test eens gedaan na te veel te drinken en toch positief?
Groetjes