Volledige versie bekijken : weinig bloedverlies bij menstruatie
Miek
27 October 2008, 09:14
Hoi dames,
ik vraag me af of ik eens bij de dokter langsmoet of het gewoon normaal is;
ik heb altijd lang en hevig mijn regels gehad als puber, vandaar dat ik met de pil begon. Toen kreeg ik een 4-5 tal dagen mijn regels. Ik ben in juli gestopt met de pil en had verwacht dat ik opnieuw hevigere regels zou krijgen.
Maar het is net omgekeerd; ik heb nog minder bloedverlies; als het 3 dagen is, is het al veel.
Bv; vrijdag zijn mijn regels om 17.00u begonnen met licht bloedverlies (ik kon gewoon een inlegkruisje gebruiken) zaterdag had ik 1 tampon vol en gisteren weer maar een inlegkruisje met wat vlekken. Vandaag niets meer....
Dus eigenlijk kan ik maar zeggen dat ik slechts 1 dag echt bloed. Kan dat wel, of is er wat aan de hand?
XXX
taschkevdv
27 October 2008, 10:40
ik ben ook begonnen met de pil 8 jaar geleden omdat ik men ms echt 8dagen kei hard aan een stuk had echt ni normaal.heb nu de eerste keer men ms gekregen zonder mijn pil en het is bij ook echt niet zoveel zoals anders.dus ik denk dat het wel normaal kan zijn.
groetjes
sunshine
27 October 2008, 11:32
Het hoeft zelfs niets met de pil te maken hebben, ik heb nooit de pil genomen en had als puber ook heftige regels en nu is het zoals bij jou, niet veel en ook niet lang, ik denk dat dat heel erg kan wisselen...
veerle
27 October 2008, 13:59
Hoi hoi,
net hetzelfde hier :-)
sinds ik getopt ben met de pil heb ik veel minder pijn tijdens mijn regels
de laatste maanden dar ik de pil nam lag ik soms echt ziek in mijn bed werd der
zot van.
Nu geen pijn meer en ook veel minder bloedverlies!!!
xxx
xx
x
ka80
27 October 2008, 14:46
Hey, ik had als puber ook heel hevige regels met veel bloedverlies. In 2005 heb ik twee cycli moeten stoppen met de pil en toen waren mijn regels ook maar heel lichtjes doorgekomen en ook zo'n 3 à 4 dagen. Misschien heeft het wel te maken met de puberteit ? Ik weet het niet zeker maar ik zou je maar zeker geen zorgen maken. Groetjes
Nessie
27 October 2008, 16:46
Hey,
zo raar.. Sedert ik gestopt ben met de pil heb ik veel meer pijn, langer mijn regels en meer bloedverlies!
grtjs,
Nessie
veerle
27 October 2008, 17:25
hi dames,
ik denk dat dit bij elke persoon anders is,
maar, ik denk niet dat je je zorgen moet maken.
En als je twijfelt ga je best s langs de ha!!
xxx
xx
x
Nes
27 October 2008, 19:24
Ik denk ook niet dat jullie jullie zorgen moeten maken hoor. Zolang je je regels maar hebt en het is idd verschillend van persoon tot persoon hoor.
Grts Nes.
Miek
28 October 2008, 08:42
Ik moest gisteren bij de arbeidsgeneesheer zijn voor een jaarlijkse controle, dus ik dacht ik vraag het meteen... was het een vervanger die nog maar net afgestudeerd was en me absoluut geen antwoord kon geven. Hij maakte het enkel erger door in zichzelf af te vragen of ik misschien wel heel moeilijk zwanger zou worden...
Ik zal het maar eens aan m'n HA vragen de volgende keer dat ik daar ben!
snoopy
28 October 2008, 09:12
Hallo Miek,
Een vriendin van mij had ook eens weinig haar maanstonden. Wat bleek: ze was zwanger!! Blijkbaar komt dit nog regelmatig voor.
Misschien toch even testen ...
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.