PDA

Volledige versie bekijken : honger?

sann
17 May 2010, 09:42
hallo,
ik ben hier nog eens met een domme vraag hoor!
Mijn zoontje is een echte tutterman. en kan daar enorm voor wenen. Nu vind ik het soms echt moeilijk om te weten of hij gewoon zijn tut wil of echt honger heeft.
Nog mensen met dat probleem? Ik voel me wel stom dath ik het niet echt duidelijk weet....
sann

bejes
17 May 2010, 10:55
Hey Sann,
Manon kan ook heel erg aan die tut sleuren maar ik hou altijd de tijd in het oog is het nog maar 2 of 3 uur na haar vorig eten dan kan ze geen honger hebben, vanaf 4uur erna geef ik ze eten als ze heel erg aan die tut zit, heeft ze geen tut in haar mond dan doet ze de bewegingen met haar mond en haar tongetje dat ze honger heeft. x x x

sann
17 May 2010, 12:44
zo doe ik het ook, maar vraag me soms af of het echt honger is, vooral snachts dan
vannacht bv heb ik hem om half 3 zijn tutje gegeven ( was nog wat te vroeg voor zijn fles ) en hij heeft uiteindelijk 5uur en half tussen gelaten... vandaar dat ik me soms afvraag of hij echt wel honger heeft snachts of gewoon die zuigebehoefte. en leren wij hem eerder een gewoonte...

bejes
17 May 2010, 13:07
Ja ik denk dat je dat nooit helemaal perfect zult weten wat je kindje wil, ik geef eten s'nachts vanaf ze wakker komt en dat ik zie dat er 4uren tussen zijn, ik ben dan toch wakker anders heb ik de kans dat ik terug in slaap val en na een half uur er toch uit moet :-) Ik hoop ook gewoon op de dag dat ze eens 6uren zou slapen na elkaar maar hier blijft het dag en nacht om de 4uur. xxx

Little Bee
17 May 2010, 19:34
Als Jacky honger heeft is ze zo echt aan het happen in de lucht dwz => grote honger. Ze wilt geen tut, soms zabbert ze op haar hand en als ik dan een tut wil geven duwt ze hem uit haar mond met haar tong. Heb al veel verschillende tutjes geprobeerd. Die van Avent werken heel soms.

sann
18 May 2010, 12:57
ja hier alleen de mam flesjes!

Deze nacht weer geluk gehad: om half 2 even tut gegeven waardoor er tussen 2 voedingen 7 uur tussen zaten. Nu alleen de uren nog verschuiven...( was nu 20.30 en 3.45)