PDA

Volledige versie bekijken : 17 dagen overtijd, maar toch negatief testen

snoopy
26 October 2008, 12:32
Hallo,

Ik ben nieuw hier, maar ik ben al een tijdje de forums aan het lezen.
Ik leg even kort mijn situatie uit.
Ik heb ongeveer 10 jaar de pil genomen, maar de laatse jaren kreeg ik heel pijnlijke maandstonden. Reden? onbekend. Half augustus zijn we gestopt met de pil, stipt 29 dagen later kreeg ik mijn eerste pilvrije maandstonden. Nu 46 dagen later, dus 17 dagen overtijd, heb ik nog steeds geen duiveltjes gezien. Ik heb al 2 testen gedaan ... maar beiden negatief. Ik begin mij echt een beetje zorgen te maken. Ik begin van alles in mijn hoofd te steken.
Maken ik wel een eisprong aan? Zal ik wel ooit kindjes kunnen krijgen? Misschien is er iets verkeerd? Ik word er gewoon gek ... vooral als je op het internet begint te lezen wat er allemaal mis kan zijn.
Zijn er nog mensen met dergerlijk probleem? Zou ik even langslopen bij de gyné? Of is dit nog te vroeg?

Bieke
26 October 2008, 14:52
Hey Snoopy

Ik heb geen idee of het normaal is. Ik ben in april gestopt met mijn pil en heb steeds een mooie cyclus van 28 dagen gehad. Tot ik in september op vakantie naar Egypte ben geweest. Normaal heb ik mijn regels een dag of 3. Toen heb ik ze 1,5 week gehad. Dacht dat dit met de temperatuur en het feit dat ik daar ziek geweest ben, te maken had. Nu zou ik begin deze week mijn regels moeten hebben maar tot op vandaag nog steeds niks. Heb donderdag een test gedaan maar deze bleef negatief. Vraag me af of dit nog een gevolg is van Egypte of dat ik te vroeg getest heb. Ik zou jou in elk geval aanraden dat wanneer je je zorgen maakt, je gewoon eens naar je gyneacoloog moet bellen. Beter een keer te veel langs gaan dan een keer te weinig en dan kan je zelf tenminste gerust zijn. Ik wens je in elk geval veel succes.

Groetjes

Bieke

snoopy
26 October 2008, 16:21
hoi Bieke,

Ik heb inderdaad ergens gelezen dat naar het buitenland reizen invloed kan hebben op je ms. Misschien moet je eens overwegen om volgende week nog eens te testen, dan ben je zeker é. Alhoewel sommigen testen al een zwangerschap kunnen aantonen voor je NOD.
Ik denk dat ik morgen de gyneacoloog eens zal bezoeken.

groetjes

lies
26 October 2008, 17:18
hey dames,

het komt regelmatig voor dat iemand eens een maand overslaat en geen eisprong heeft. ik heb dat zelf ook al gehad.

lies

snoopy
26 October 2008, 17:26
hallo lies,

Was dit ook nadat je juist gestopt was met de pil. Ik vind dit echt vervelend ... ik heb nog nooit zo verlangd naar mijn ms. :/
Ik kan dan eindelijk weer mijn vruchtbare periode berekenen ...

kleinke
26 October 2008, 21:00
hallo snoopy,
ik ken dat gevoel, wachten op de ms. toen ik gestopt ben met de pil had ik mijn ms normaal maar de volgende maand heb ik ze ni gehad, ik had toen een cyclus van 54! dagen. ondertusse ben ik al 9 maanden gestopt en heb ik "maar" 6keer mijn ms gehad doordat ik zo'n onregelmatige cyclussn heb, plezant is anders he. het is ni gemakkelijk mijn vruchtbare periode uit te rekenen maar ooit lukt het wel zwanger te worden.

groetjes kleinke

lies
26 October 2008, 23:01
Bij mij was het vlak nadat ik gestopt was met de pil. En dan nog eens een jaar later....

Stress, ziek zijn, een reis, of gewoon een foutje in de cyclus: het kan vanalles zijn. Maar als je ongerust bent: efkes naar de gynaecoloog!

groetjes

lies

chikaka
27 October 2008, 09:22
Amai Lies, één jaar later, moet wel serieus vervelend zijn!!!

Ik ik ben gestopt in september met de pil en ben ondertussen ook nog niet ongesteld. Vandaag aan dag 42 en heb al tweemaal negatief getest dus het is gewoon afwachten!!

snoopy
27 October 2008, 09:33
Hallo allemaal,

Ik ga vandaag naar de gyneacoloog. Ik breng straks verslag uit en hopelijk zal ze me een beetje kunnen geruststellen.

snoopy
27 October 2008, 13:46
Hallo,

Net terug van de gyneacoloog. Ze heeft me gerustgesteld, ze heeft een echo genomen en zag dat ik voldoende eitjes heb, ze denkt ook dat er eentje aan het groeien is en dat ik waarschijnlijk gauw een eisprong zal doen. Dus let's hope. Vorige maand heb ik volgens haar wel degelijk een eisprong gehad. Ze zei me wel als ik heel weinig mijn maandstonden heb gedurende 6 maand dat ik terug moet, ze zal me dan pilletjes voorschrijven om de eisprong sneller op gang te brengen. Volgens haar zal ik zeker zwanger geraken, maar misschien niet natuurlijk ... Voor mij is dit al een zeer geruststellende gedachte. en nu maar hopen dat die eisprong vlug komt.
Al hoop ik dat ik toch voor mijn 30 ste zwanger ben ... Nu , bijn:-)

snoopy
27 October 2008, 13:47
Hallo,

Net terug van de gyneacoloog. Ze heeft me gerustgesteld, ze heeft een echo genomen en zag dat ik voldoende eitjes heb, ze denkt ook dat er eentje aan het groeien is en dat ik waarschijnlijk gauw een eisprong zal doen. Dus let's hope. Vorige maand heb ik volgens haar wel degelijk een eisprong gehad. Ze zei me wel als ik heel weinig mijn maandstonden heb gedurende 6 maand dat ik terug moet, ze zal me dan pilletjes voorschrijven om de eisprong sneller op gang te brengen. Volgens haar zal ik zeker zwanger geraken, maar misschien niet natuurlijk ... Voor mij is dit al een zeer geruststellende gedachte. en nu maar hopen dat die eisprong vlug komt.
Al hoop ik dat ik toch voor mijn 30 ste zwanger ben ... Nu , bijn:-)

chikaka
27 October 2008, 17:38
Snoopy,

Gelukkig dat het allemaal geruststellend is...

Als ik het goe begrijp, dan kan het ook dat je niet ongesteld wordt, ook al heeft de eisprong plaatsgevonden. Heeft ze hierover meer uitleg gegeven hoe het komt dat er dan geen bloedverlies is ook al heeft de eisprong plaatsgevonden??

Grtz

snoopy
27 October 2008, 18:01
Chikaka,

nee, ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt. Vorige maand heb ik wel degelijk mijn ms gehad, dit na een mooie cyclus van 28 dagen (waarin eisprong heeft plaatsgevonden). Nu 48 dagen later nog geen eisprong gehad, maar volgens echo zit deze eraan te komen. Het wordt dus klussen geblazen, de komende dagen ;-)

Kimmy
27 October 2008, 18:27
succes met dat klussen snoopy!! :)