Volledige versie bekijken : pijn na eiprong
Vlinder27
9 May 2010, 10:45
ik heb toch gisteren duidelijk mijn eisprong gevoeld. het begon 's avond en ging de hele nacht heftig doorgegaan. gisteravond toch nog kunnen klussen gelukkig maar blijf nu zo een heftige pijn hebben is dit normaal?
vasoramasa
9 May 2010, 10:51
weet ik niet.
ik had gisteren ook helse pijn, het was precies ofdat mijn baarmoederhals trekte, zelfs neurofen helpte niet!
vandaag al een stuk minder
Vlinder27
9 May 2010, 11:23
ik heb normaal gewoon 1 dag buikpijn met mijn eisprong. nu begon het pas 's avonds en heb nu nog pijn na anderhalve dag.
konijntje
9 May 2010, 15:55
hey vlinder,
awel ik heb dat al een jaar aan een stuk en krijg daar dus nooit een deftig antwoord op.
Ik heb vorige donderdag mijn ei gehad en nog steeds, zoals elke maand pijn en dat blijft bij mij zo tot aan mijn MS. de eerste gyn die wij hadden zei dat dit PMS is maar dat is zo een ziekte die bestaat, maar meer weten ze er ook nog niet over :)
Moest jij een antwoord vinden, laat het hier dan zeker weten hé
kimmieke
10 May 2010, 09:28
Ik heb dat nu ook vlinder, al een kleine week een voortdurend zeurend gevoel ter hoogte van mijn baarmoeder. Kheb echt de hele tijd het gevoel of ik mijn ms krijg, maar het is nog veel te vroeg!
kimmieke
10 May 2010, 09:32
Mijne cyclus is altijd onregelmatig geweest, soms 30 dagen soms 35 dagen, het langste is 38 dagen, daarom dat ik deze ticker maar op 38 dagen gezet heb!
Voor hetzelfde geld kan ik over 2 dagen al testen, maar ik wacht tot 20 mei!
Alhoewel er zeer weinig kans is dat ik zwanger ben, we hebben niet echt veel geklust en ik had geen idee wanneer de eisprong was.
Ik duim dat er toch veel dames zwanger mogen worden deze maand!!!
Vlinder27
10 May 2010, 20:11
voel je normaal je eisprong wel?
ik hoop voor je dat je de juiste dagen heb geklust
bij mij is de buikpijn nu weer over. vrijdag eisprong gehad en zaterdag plus zondag buikpijn en nu niks meer:confused: vreemd allemaal
konijntje
10 May 2010, 21:04
niet iedereen voelt eisprong, is zelfs een minderheid
Vlinder27
10 May 2010, 21:51
dat weet ik daarom vraag ik het ook.
konijntje
10 May 2010, 21:56
sorry derstraks blijkbaar niet goed gelezen, maar ik begreep het alsof je het algemeen vroeg
:)
Vlinder27
11 May 2010, 17:15
geeft niet hoor had hegt misschien anders weg moeten zetten
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.