lies
24 October 2008, 21:37
Nog een kleine week voor ik normaal ongesteld zou moeten worden, of mag testen. Het gaat tergend langzaam, de tijd. Ik meet nog elke ochtend trouw mijn temperatuur en die blijft netjes hoog (je temp gaat naar beneden als je ongesteld wordt de komende dagen). Maar ik word een beetje gek, denk ik, al die tegenstrijdige signalen.
Sinds gisteren heb ik een vreemd gevoel, een beetje hetzelfde als toen ik de vorige keer zwanger was: misselijk en helemaal slap op mijn benen 's ochtends. Het betert pas als ik een paar koekjes heb gegeten en veel water heb gedronken.
En ik heb, net als vorige keer, het gevoel dat alle eten flauw en zoutloos smaakt: ik strooi tabasco en zout dat het niet mooi meer is.
Allemaal tekenen dat het wel eens prijs zou kunnen zijn.
En aan de andere kant: sinds vanavond heb ik buikpijn alsof ik ongesteld ga worden, terwijl dat nog een week duurt normaal. Ik weet het allemaal niet, en ik word gek van de onzekerheid.
Sorry voor het klagen. Ik moest het even van me afschrijven. *zucht*
Sinds gisteren heb ik een vreemd gevoel, een beetje hetzelfde als toen ik de vorige keer zwanger was: misselijk en helemaal slap op mijn benen 's ochtends. Het betert pas als ik een paar koekjes heb gegeten en veel water heb gedronken.
En ik heb, net als vorige keer, het gevoel dat alle eten flauw en zoutloos smaakt: ik strooi tabasco en zout dat het niet mooi meer is.
Allemaal tekenen dat het wel eens prijs zou kunnen zijn.
En aan de andere kant: sinds vanavond heb ik buikpijn alsof ik ongesteld ga worden, terwijl dat nog een week duurt normaal. Ik weet het allemaal niet, en ik word gek van de onzekerheid.
Sorry voor het klagen. Ik moest het even van me afschrijven. *zucht*