Volledige versie bekijken : Bijna niet te bevatten!!!
Wheelee
7 May 2010, 00:06
Lieve allemaal,
We zijn gisteren geweest voor de tweede echo. Dit was helemaal niet in orde. Ons kleintje is 2 weken geleden gestopt met leven. Het lag erg stil en er was geen hartslag meer te zien. Omdat we morgen trouwen hebben de gyne en de verloskundige besloten dat het beter was de dag voor de trouwerij een curetage te doen. Dit is helaas met heeeeeel veel tranen van verdriet en onbegrip gebeurd!
We hopen dat we morgen toch een mooie dag kunnen hebben. We missen ons kuikentje natuurlijk vreselijk en zijn inmens ongelukkig!!
We gaan zaterdag op huwelijksreis. Even samen weg om ons huwelijk te vieren en het verlies te verwerken.
Lieve meiden ik ben blij mijn verhaal hier kwijt te kunnen.
liefs Wheelee
Sweetdreams1987
7 May 2010, 06:09
Lieve meid ,
Ik weet dat woorden geen verschil maken , en ieder verlies is anders.
Maar toch kan ik een beetje begrijpen wat je meemaakt , we hebben ons kindje verloren op 10weken.
Ik hoop dat je je gevoelens een plaatsje kunt geven.
En dat je morgen toch een beetje geniet van je trouw.
En wat de mensen zeggen moet je je niet aantrekken...
Het is niet omdat het nog pril was dat het niet had mogen zijn !
Veel sterkte meid x
charythepooh
7 May 2010, 07:54
wheelee, sorry meid :(
helaas weet ik ook door welk verdriet je nu gaat....
sterkte
probeer een leuke dag te hebben, maar kan begrijpen, dat je dat moeilijk zult hebben!
ik denk aan je
zoemeke
7 May 2010, 08:56
ooh nee wheelee, da meen je toch niet. Ik vind het zo erg spijtig voor jullie. Het leven is soms toch echt niet eerlijk hé.
Probeer morgen toch een beetje te genieten van je grote dag en rust op vakantie maar lekker uit. Neem zeker de tijd om dit alles te verwerken. Ik denk aan je meid !!
Ik vind het echt zo erg! De wereld is echt niet eerlijk he!
Maar meisje toch ... probeer morgen te genieten he meisje ... jullie kindje zal de hele dag bij jullie zijn hoor en vanuit de hemel toekijken wat een lieve mama en papa hij/zij wel niet heeft! Daar ben ik zeker van!
Neem rustig de tijd om alles te verwerken!
Dikke knuffel!
vasoramasa
7 May 2010, 09:04
GVD seg!
veel sterkte meid *knuffel*
xxxxxxxxx
Laurence
7 May 2010, 09:12
Ai meid toch. en dit net voor je trouw.
Hopelijk kan je het een plaatsje geven, en kan je genieten van je trouwdag.
Dikke knuffel en veel sterkte
snoezel
7 May 2010, 09:37
oh wheelee,
wat vreselijk zeg!
hopelijk kan je morgen toch een van je dag genieten en kan je het allemaal een plaatsje geven.
vind het echt heel erg voor je.
dikke knuffel meid
snoezel
Isabelle B
7 May 2010, 10:29
Hoi Wheelee, wil nogmaals zeggen dat ik het echt supererg vind voor je, en ben er echt niet goed van als ik het hier zit te lezen!
Ik wens je veel sterkte toe en probeer er toch een mooie dag van de maken morgen.
x
Das verschrikkelijk! En dan nog juist voor jullie grote dag!
Probeer toch van jullie trouw te genieten en veel sterkte!
Snoetje
7 May 2010, 11:13
Wheelee,
dit is zo vreselijk. echt waar, jullie zijn er zolang mee bezig geweest en dat het dan toch nog moet misgaan!
dit is een harde noot om te kraken denk ik
en dat net voor je trouwdag. arme jij .
ik denk heel veel aan jou
xxxx
Wheelee,
wat een verschrikkelijk nieuws, zo lang moeten wachten op dit wondertje en het dan weer moeten afgeven.
Jullie trouwdag zal een heel tegenstrijdige dag worden maar hopelijk kunnen jullie er toch wat van genieten.
Probeer het op jullie huwelijksreis samen een plaatsje te geven en veel te genieten van elkaar!
goh lieve meid toch... jullie hadden het zo verdiend...
ik hoop dat je morgen een mooie dag mag hebben en dat jullie huwelijksreis goed meevalt! dikke knuff
Hey Wheelee,
Dit is inderdaad niet te vatten! Kvind het zo erg voor je. Ik hoop dat je morgen toch een beetje kan genieten van je trouwdag en probeer alles een plaatsje te geven tijdens jullie huwelijksreis.
taschkevdv
7 May 2010, 12:25
ooh nee meid, zo erg voor je!!
veel sterkte!
probeer morgen toch een beetje te genieten van jullie dag....
dikke knuffel
Prutske5
7 May 2010, 12:47
Oh wheelee meisje, nee toch!
hoe immens en totaal niet eerlijk en dan nog net nu..
lieve wheelee, ik wens jullie heel veel sterkte om deze dagen door te komen
dikke knuffel
Nee toch....
Veel sterkte. Ik hoop dat jullie toch nog een beetje kunnen genieten van jullie trouwdag.
X
heel veel sterkte meid.
Ik hoop dat je toch wat kan genieten van je huwelijk.
Jammer genoeg weet ik maar al te goed wat je nu moet doorstaan.
Als je wilt babbelen of je gevoelens en vooral frustaties over het waarom kwijt wil mag je mij altijd mailen hoor.
Een hele dikke knuffel
xxxx
cocelinetje
7 May 2010, 13:44
Heel veel sterkte!!
Oh neen,het is al zo vreselijk,en dan nog net voor jullie trouw...
Veel sterkte meid!
Hey meisje,
dat is gewoon verschikkelijk nieuws! Ik hoop dat je alsnog vandaag een leuke huwelijksdag hebt beleefd!
Probeer idd op huwelijksreis nu goed met elkaar te praten!
Ik duim heel hard dat je snel terug zwanger mag zijn!
Je kan altijd je hartje bij mij eens luchten hoor! Je weet me te vinden.
Liefde is...
7 May 2010, 18:57
Maar meisje toch.. Wat een vreselijk nieuws!
Hopelijk heb je vandaag toch een beetje kunnen genieten van jullie dag al zal het misschien moeilijk geweest zijn..
Geniet van elkaar op huwelijksreis en probeer het samen een plaatsje te geven.
Veel moed voor jou en je kersverse mannetje!
xxx
ma nee toch é
en da net voor jullie grote dag....heel veel sterkte meid met het verwerken.en trek het je niet aan wat anderen zeggen,ook al was het nog maar pril,toch ga je je aan dat kleine mensje hechten en is het verdriet evengroot!
probeer toch nog zoveel mogelijk te genieten van jullie dag en reis!
liefs
Wheelee, ik vind het vreselijk om dit te moeten lezen. Jullie hebben zolang geprobeerd en dan eindelijk was het gelukt...het is niet eerlijk.
Probeer op jullie huwelijksreis het verlies een beetje te verwerken en hopelijk kan je het snel een plaatsje geven.
Arme Wheelee, dit is vreselijk nieuws. Ik vind het echt super erg voor je.
Héél veel sterkte en hopelijk kan jullie reis jullie gedachten wat verzetten....
Een hele dikke kus.
ka
ik ben hier weer erg lang niet geweest en lees nu pas dat je zwanger was maar verneem onmiddellijk het slechte nieuws erbij :(
wat vreselijk voor je
zo onfair...
ik wens je toch een fantastische dag, dikke proficiat
x
Oh nee Wheelee wat een verschrikkelijk nieuws!!! Ik heb er geen woorden voor....
Heel veel sterkte meid! Het is echt zo oneerlijk he!
Probeer toch nog wat van je trouw te genieten.... Ik denk aan je!
_liesje_
8 May 2010, 23:13
Wheelee,
Het leven is toch écht niet eerlijk...
Dat zoiets al moet gebeuren, is te erg voor woorden, maar de timing is echt oneerlijk...
Hopelijk heb je toch een beetje kunnen genieten van jullie o zo bijzondere dag.
Maak er een mooie huwelijksreis van en we denken allemaal aan je!
dikke knuffel!!!
x
baloutje
9 May 2010, 00:53
Lieve meid
Ik vind het zeer erg voor jullie. Helaas heb ik ook een miskraam gehad voor Jazz en ook al was het op 7 weken ik zal het nooit vergeten!
Ol wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je vlug je geluk opnieuw mag vinden ....
Jolien!1
9 May 2010, 19:09
Veel sterkte!
Ik denk aan jou!
ooh wheelee wat ben ik geschrokken zeg toen ik jou naam boven aan het topic zag staan...........ik vind het zoo erg voor jullie.....
had dit niet gedacht zeg, en o wat oneerlijk.
hoop dat jullie ondanks het verlies een beetje hebben kunnen genieten van de bruiloft.
gelukkig hebben jullie elkaar en houden jullie van elkaar...
veel sterkte gewenst xx
manman... ik verschoot ook toen ik je naam zag staan. Onbeschrijfelijk! Heel veel sterkte Wheelee xxx
BeautifullyChaotic0
10 May 2010, 14:43
Ohhhh neee, wat verschrikkelijk. Ik leef volledig met je mee. Hopelijk kun je het snel een plaatje geven. veel sterkte.
konijntje
10 May 2010, 16:59
Lieve Wheelee,
Wat een verschrikkelijk nieuws! Ik weet spijtig genoeg wat er door je heen gaat en dat is met geen woorden te beschrijven.
Laat niemand je zeggen dat je het moet aanvaarden of meteen een plaats moet geven...geef jezelf tijd en dit verdriet ruimte.
Ondanks hoop ik dat je een mooie huwelijksdag hebt gehad en toch hebt kunnen genieten.
Een hele dikke knuffel voor jou en je man.
Als je eens wilt praten...je laat het maar weten hoor.
Veel sterkte en neem je tijd
lees het nu pas... veel sterkte voor jullie beide xxx
Ingsken
10 May 2010, 20:31
Hey Wheelee,
ik lees het net en ook ik kan je enkel veel sterkte toewensen!!
Wheelee
25 May 2010, 17:53
dank jullie wel! Het gaat echt met ups en downs. De ene dag voel ik me vol goede moed en de andere dag ben ik in en in verdrietig en zie ik het niet gebeuren dat ik weer snel zwanger zal zijn. Ik wil het zoooo graag. Een kleintje van ons samen. Ik weet het, het is nog maar 2 weken geleden maar het is zo ingrijpend geweest en tijd om te verwerken hebben we wel gehad. Ik denk echt dat dit een plekje moet vinden. Ik vind het zo fijn om af en toe even te kunnen schrijven en meelezen met jullie die wel zwanger zijn. Dat geeft mij hoop. Dank jullie wel voor jullie lieve woorden en schouder om op uit te huilen.
liefs Wheelee
Oh Wheelee wat erg! Ik heb zelf ook een miskraam gehad in Maart dit jaar. Weet wat je voelt maar weet dat het zo moest zijn!
Positief denken want een trouw is heel speciaal.
Probeer er toch van te genieten
Veel sterkte en liefs Saa
Wheelee
26 May 2010, 23:01
Dank je wel Saa. Jij ook veel sterkte met het verlies! Ik hoop dat je ook weer snel terug zwanger mag zijn!
grtz Wheelee
ik blijf voor je duimen dat je pendel mag uitkomen!!!!
Wheelee
27 May 2010, 20:36
Ik hoop het ook Maya!! Echt zooooooo erg!
grtz Wheelee enne bedankt he?
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.