PDA

Volledige versie bekijken : teleurstelling :-(

Nala'tje
24 October 2008, 12:27
hey meiden, dit item geopend voor diegenen die een neg test deden of hun ms hebben gekregen.
kunnen we wat aan zelfbeklag doen :-)

ik ben de eerste,
vandaag ms gekregen, had ni verwacht da het zo snel al zou lukken, maar das toch wel even een teleurstelling.

Laurence
24 October 2008, 12:29
Ik ben ondertussen 7 dagen overtijd maar niet zwanger.
Ik zit hier nu ongeduldig te wachten dat ze erdoorkomen.
Vanavond naar gyné voor controle. Hopelijk kan hij mij iets meer vertellen over het te laat zijn.

taschkevdv
24 October 2008, 12:51
ik ben vandaag eigenlijk 1 dag overtijd.heb echt buikkrampen en heb wat bruin bloedverlies.allé bloed zou ik het nu ni echt noemen precies.het is ook alleen maar als ik afveeg. na men laatste toiletbezoek was er niks meer.pff om zot van de worden maar het is een dag na dat ik men ms moest doorkrijgen dus het zal dan wel niks zijn deze maand he.

chikaka
24 October 2008, 13:08
Ik ben vandaag 11 dagen overtijd maar ik hoop op niks daar het nu de eerste maand is dat ik met pil ben gestopt.
Ik hoop dat ze weldra uitbreken want mijn vriend is bijna niet thuis en binnen tien dagjes is hij eindelijk nog eens tien dagjes thuis dus bij ons zal het klussen niet echt veel lukken rond de meest vruchtbaarste periode...

grtjes

taschkevdv
24 October 2008, 15:20
als je nu één dag overtijd bent en moest je toch zwanger zijn kan je test dan toch nog heel duidelijk negatief zijn?

sunshine
24 October 2008, 16:43
ja dat kan hoor :-).

Kimmy
24 October 2008, 16:51
mijn test was negatief op de 32e dag en positief op de 36e...
mijn eerdere twee cycli waren 28 en 32 dagen
da kan dus, ja!

ka80
24 October 2008, 18:38
Mijn test was ook eerst negatief ook al was mijn ei toen al 17 dagen gesprongen en bevrucht. Dat komt omdat het zwangerschapshormoon nog te laag is om te kunnen detecteren in je urine. Het kan dus zeker!!

taschkevdv
24 October 2008, 20:25
okidoki dan :) miss toch nog hoop dan :) maar we gaan ni te hard hopen natuurlijk he.we zien wel.

veerle
24 October 2008, 20:39
Hi ladies,

Ik heb gisteren ook mijn ms gekregen :s
op naar de 6e ronde...

XXX
XX
X

taschkevdv
24 October 2008, 20:40
aah veerle dat vind ik echt jammer voor jou!ik duim dat het de volgende ronde wel zo mag zijn he!

xx

veerle
24 October 2008, 20:49
hi taschke,

het begint toch door te wegen hoor..
waarom gaat het bij iedereen toch sneller???
pfff krijg zenuwen
Het enige positieve is dat ik zonder pil veel minder last
heb van mijn regels...

XXX
XX
X

Nala'tje
24 October 2008, 21:01
veerle dan gaan we er gewoon samen voor de volgende ronde!!!

heb een klein voordeeltje gevonden aan het toch niet zwanger zijn: ik ga er sebiet ene drinken :-)

goed weekend allemaal
groetjes

taschkevdv
25 October 2008, 10:47
het was dus valse hoop.behoor dus tot nog niet zwangere vrouwen.
voor één ding ben ik dan wel content dat ik dan toch een vrij normale cyclus heb.het is zoals ik men pil nam, 29 dagen.ach ja next time beter he.en da telt voor iedereen.dat we volgende maand alemaal kunnen vertellen dat het zo ver is he :)

alvast een fijn weekend gewenst!

groetjes

L@yla
25 October 2008, 13:59
hoi dames,
ik vermoed dat het bij ons ook deze maand niets zal zijn,
veerle ik versta je volledig het begint idd door te wegen en je vraagt je af waarom het maar niet lukt he?
ik ook mijn wens was voor december zwanger zijn,dus ik heb niet veel tijd meer,ik zou zeggen veel moed voor de volgende maand en dat het ons allemaal goed mag gaan in november:)
gr
layla

Laurence
26 October 2008, 09:48
Ik hoop in december te kunnen zeggen dat er een brusje voor lina en luna komt, maar ik hoop niet te veel.

Klein vraagje, gisteren heeft iemans mij wijsgemaakt dat een bloedonderzoek ook niet 100% zekerheid biedt als het het hele prille begin is? Kan dat. Ik dacht dat bloed uitsluitsel gaf.

Ik hoop hierdoor wel niet meer hoor, maar wil het toch graag weten.

mini
26 October 2008, 13:19
mijn hcg waarden, waren vrijdag 96, dus echt nog pril. Maar 'k was vrijdag eigenlijk nog ni overtijd :)
Maandag ga ik trg om te zien of het goe evolueert.
Moet wel eerlijk toegeven dat'k ook eerst een negatieve test had gedaan. 4 dagen nadien test ik dan positief. :)

veerle
26 October 2008, 18:44
hi layla,

zit je nu niet in ronde 7 dacht dat je een maand langer bezig was als mij ..
Enfin we beginnen weer met goeie moed aan de 6e ronde :)
Ik hoop echt dat het deze maand lukt, mijn man verjaart begin december,
hopelijk kan ik hem een leuk kado geven :)
Maar, pff dat dacht ik ook al met de verjaardag van mijn pa,opa,schoonmama,...
ik ga nog s gek worden van het zwangere gedoe :)
Ik vraag me echt af of er niet iets mis is met ons ofzo maar als ik dan hier
weer s bijlees dan krijg ik weer moed :)
Neen ik ben niet de enige bij wie het niet direct lukt ;)

Bedankt voor de steun en babbel dames ;)
xxx
xx
x

L@yla
27 October 2008, 00:50
hoi veerle,
idd we zitten nu in ronde 7 en het begint voor mij nu echt lastig te worden,iedereen word maar zwanger,gewenst of ongewenst,vriendinnen,kennissen,ongelooflijk maar ja we moeten altijd positief blijven he...
we gaan er nog maar weer eens voor gaan deze maand! troost je ik vraag me ook soms af of er iets mis is met ons maar goed we zien wel he,ik ben ook begin december jarig dus zou het ook een heel tof cadeau vinden,ik 2 december en jou man?

GR
layla

Miek
27 October 2008, 09:07
Hier ook even zelfbeklag...

We waren nog maar in ronde 3, dus ik had nog niet meteen verwacht dat het iets kon zijn, maar 3 dagen na m'n eisprong kreeg ik het heeel erg warm, mijn temp schoot de hoogte in en bleef zo, misselijk, pijnlijke borsten, moe, ....

Ik "voelde" me ook echt zwanger, dus ik had er goede hoop in.... maar de duiveltjes kwamen er toch door...

Ik kan er niet van over hoe je lichaam je zo voor de gek kan houden!!! Vanaf nu hoop ik niets meer tot ik een duidelijke positieve test in m'n handen heb...

En ja, het voordeel; ik drink als troost een grote mojito! Ben daar zo zot op! ;)

veerle
27 October 2008, 14:02
hi dames,

hier hetzelfde iedereen wordt zwanger in mijn omgeving en bevalt intussen al :)
ach onze tijd komt wel zeker??!!

Ons lichaam is idd echt iets raar, nog nooit zo met mijn lichaamwerking bezig geweest
als nu :)

@ layla: Mijn man is de 4e jarig en ik hoop voor jullie beide op een leuk kado :)

dikke kus en op naar de eisprong van deze maand ;)

xxx
xx
x

lies
1 November 2008, 12:15
en hup. schrijf me er maar bij. 4 dagen over tijd en nu ongesteld. Blijkbaar is mijn cyclus na miskraam niet dezelfde als daarvoor.

Wat een rotbegin van het weekend, verdomme.

J&T
13 November 2008, 14:22
Pfff ik kom hier zot op dit forum, ik wil zo graag een baby maar mijn vriend twijfelt :(
Hele dagen ben ik er mee bezig, het maakt me gek...

Kimmy
13 November 2008, 15:04
oei, da's minder leuk, é!!
natuurlijk kan je hem moeilijk dwingen en zit er dus niets anders op dan met hem te praten en te praten en te praten...
succes hoor!
liefs
Kimmy

ka80
13 November 2008, 15:43
Maar ook niet te veel erover praten want daar gaat hij zot van worden en in het slechtste geval het nog minder willen. Ik heb 6 jaar gewacht tot mijn vriend er "klaar" voor was. In het begin (de eerste jaren) heb ik er veel over gepraat enzo maar ik had door dat hij er echt niet over wilde spreken en het nog veel te vroeg voor hem was. De laatste 2 jaar heb ik er bijna niet meer over gesproken en uiteindelijk komt het wel vanzelf. Je kan hem niet forceren, je kan alleen maar wachten en af en toe eens laten vallen dat je wel graag mama zou worden, zien hoe hij reageert maar het niet constant herhalen. Probeer je gedachten wat te verzetten, wij hebben veel gereisd wat uiteindelijk ook echt wel de moeite is en dan kan je toch niet aan kinderen beginnen. Hopelijk draait hij sneller bij dan mijn vriend, die ondertussen 30 is.
groetjes en succes
ka

taschkevdv
13 November 2008, 15:48
bij ons was het juist anders :) mijn vriend wou al lang kindjes maar ik was altijd diegene dat het altijd opzij schoof.waarom twijfelt hij moet je je misschien al eerst afvragen... bij mij is het ook van de ene moment op de andere moment gekomen dat er ineens een klik was.dus als hij echt kindjes wilt zal die klik wel komen, en idd zeker niet teveel over bezig zijn.

J&T
13 November 2008, 18:44
Bedankt voor jullie reacties, mijn vriend is 29 en ik wordt er bijna 23. Ik denk mss dat het ook wel door emoties komt waarom ik nu zo graag een kindje wil, vandaag naar een vriendin geweest die juist bevallen is, vorige week ook en volgende week bevalt er nog een vriendin van me. Ik zie overal baby's om me heen, en voel mezelf wat 'leeg'. De ene dag wil ik een kindje de andere dag weer niet :/ gemengde gevoelens blijkbaar... Ik ben zelf heel gevoelig... Mijn vriend twijfeld wel, maar hij zegt wel, als het komt dan komt het... ?? ik begrijp er soms niks meer van. Maar mss ligt het wel bij mezelf.?

Kimmy
13 November 2008, 19:00
dat bedoel ik met dat je moet praten!
je wordt toch zot van het niet weten, je moet hem daarom niet dwingen te zeggen wat hij niet wil maar wel om te zeggen "ik ben er nog niet klaar voor en wil er dan ook niets meer over horen, ik zal er wel zelf over beginnen als ik er klaar voor ben"...
tis verwarrend, é, als hij zo'n verschillende signalen doorgeeft!! Tja, mannen ;)

weet je, ik ben wel van het principe dat als je er téveel over nadenkt, je het nooit doet, er is altijd wel een reden om het uit te stellen. Wij zijn er eigenlijk ondoordacht aan begonnen (uiteraard wetende dat we het financieel aankonden, é!!), toen ik zei tegen mijn man "help eens onthouden dat ik mijn pil nog moet gaan halen deze week" zei hij out of the blue "en wat als je die pil eens gewoon niet meer gaat kopen"... lijkt onvolwassen maar ik ben superblij dat we het zo deden!! :)

ka80
13 November 2008, 19:11
Ik vind dat helemaal niet onvolwassen!! Dat is juist leuk om het op die manier aan te pakken!

Je moet inderdaad wel weten wat je vriend denkt JT, dat is heel belangrijk, daar heeft kimmy zeker gelijk in. Ik vind zijn reactie "als het komt, dan komt het" helemaal niet zo negatief hoor! Dat had ik veel liever gehoord dan "ik heb helemaal geen zin om papa te worden dus zwijg daar maar al over" en die eens van ver een oog op een baby van een vriendin werpt en dan zijn dosis voor de rest van het jaar gehad heeft. Ik denk dat hij nu een beetje toegeeft aan mijn verlangens, omdat we al zo lang samen zijn. Toch hoop ik dat zijn vadergevoel er helemaal gaat zijn eens onze baby er is. we zien wel.

In ieder geval, tijdens het wachten op zijn ja-woord kan je zowieso al wat verder oefenen he! :)
saluut

J&T
13 November 2008, 19:23
Ja das eigenlijk wel mooi gezegt en gedaan van de man van Kimmy. Heel speciaal eigenlijk. Ik zal er in ieder geval eens over praten over mijn gevoelens, over wat ik nu voel met al die baby's om me heen... :/ en als je er teveel over nadenkt het toch niet doet, daar denk ik nu ook al de hele dag over na! Och praten zal wel helpen hé ...

veerle
13 November 2008, 23:43
Hey J&T

Ik weet hoe ge u voelt in mijn omgeving zijn ook elke maand zwangere en een deel moet zelfs al
volgende maand bevallen....
Weet je, ik heb ook eerst enkele keren gezegd ik stop met de pil en toch nam ik hem elke keer weer omdatik toch niet zeker was. Op een goeie keer ben ik toch gestopt en geloof me ik 'twijfel' soms nog maar meer in
de zin van gaat het ons lukken om een kind op te voeden? Gaan we goeie ouders zijn? Beetje 'angst' voor het onbekende :) allez 'twijfels" en 'angst' zijn niet echt de juiste woorden maar,
ik vin geen betere woorden :) Ik denk dat alleen een positieve test me van het twijfelen kan verlossen...

XXX
XX
X

L@yla
14 November 2008, 01:13
HOI J&T

wij zaten een tijd terug in dezelfde situatie,mijn vriend twijfelde ook nog en toen heb ik gewoon gezegd weet dat ik er klaar voor ben zeg het me als jij zover bent,bij ons was het ook doodgewoon,ik had mijn regels moest dringend om nieuwe strips en hij zei gewoon je moet er niet meer omgaan laat de natuur maar zijn gang gaan,vond het heel gewoon maar heel leuk om te horen dus ik denk geef het gewoon wat tijd en hoop voor jou dat je ventje er vlug klaar voor is

vele gr
layla

J&T
16 November 2008, 15:25
Thx voor jullie reacties, ik zit namelijk wel met een probleem :/ ik sukkel zo enorm met mijn pil, heb telkens tussenbloedingen en ben dan overgeschakeld naar de plakpil, dit hielp zo een 6 maanden en daarna kreeg ik ook tussenbloedingen, nu ja neem ik weer de pil microgynon 30. ik neem telkens mijn strip precies goed in, bij deze heb ik geen tussenbloedingen, heel goed want das wel niet leuk. Nu heb ik deze maand enorm veel stress gehad, op mijn werk, school, ( volg namelijk nog avondschool ) met die examens heb ik enorm veel stress, ook zie je hierboven van mij geschreven dat heel wat vriendinnen, collega's in verwachting zijn en sommigen al moeten bevallen, nu zat ik ook al telkens daarover te piekeren ik ben 23 en zij zijn ook 23 of jonger en zijn zwanger, ja je kent dat gevoel mss wel :( dat ik dat graag ook wil maar mijn vriend twijfeld nog een beetje... nu ja ben ik 4 dagen in mijn eerste week de pil vergeten. mss door de stress? heb dan 3dagen bloeding gehad, mijn vriend weet dit en ik zei om met een condoom te vrijen, (maar ja je kent een man hè, tegen dat ie zijn condoom aan heeft is de sex al gepasseerd ;) nu hadden we gebeld naar de dokter en die zei om 7 dagen de pil niet te nemen en dan een nieuwe strip te nemen, en met een condoom te vrijen, maar ja dit gebeurde bijna niet niet. zit er nu toch mee in of ik zwanger zou zijn? hoelang moet ik wachten om zo een test te doen? kan iemand me uitleg geven? alvast bedankt J&T

ka80
16 November 2008, 15:38
Hey JT, ik denk dat je dan toch nog 2 weken moet wachten voor een test te doen (pas na de eerste dag dat je volgens je pilcyclus je regels zou moeten hebben), maar dat vraag je misschien beter aan je huisdokter, die kan het je waarschijnlijk beter uitleggen en betere raad geven. Als je je pil zo veel vergeet (4 dagen aan een stuk) en tussentijdse bloedingen hebt (had ik ook) zou ik de Nuvaring eens proberen, daar moet je 3 weken niet naar om kijken en heb je dus minder kans op een eventuele niet langs beide kanten gewenste zwangerschap.

karen sarasin
16 November 2008, 16:37
hallo allemaal ,
ik wil ook zwanger worden , ik zeg dat ik de natuur haar gang laat gaan maar hoop stiekem zo snel mogelijk zwanger te zijn..
laatst was ik 3 dagen overtijd maar heb nu toch mijn regels gekregen :-(
mijn dochtertje is 8 maand geleden gestorven en ik wil zo graag terug opnieuw zwanger worden...gewoon een broertje of zusje van haar
dan heb ik toch nog iets van mijn kleintje

succes aan jullie

veerle
16 November 2008, 23:31
hi karen,

mijn deelneming met het verlies van je dochter dat is waarschijnlijk het ergste wat een mens kan overkomen.
Mijn nichtje is ook overleden..

Ik hoop dat het snel lukt bij jullie!! veel sterkte en succes met de volgende
zwangerschap!
xxx
xx
x

Kimmy
17 November 2008, 10:56
dag karen,

welkom op het forum.
ook mijn deelneming met het verlies van je meisje.
ik wens je heel snel een nieuwe zwangerschap toe!

liefs
Kimmy

Nala'tje
17 November 2008, 17:49
hey karen,
welkom hier.
mijn oprechte deelneming met het verlies van je dochtertje.
ik hoop da je snel weer zwanger bent!
als het je teveel wordt kan je hier op het forum je hart uitstorten!

groetjes

veerle
17 November 2008, 20:30
hi dames,

hier zal het weer niks zijn denk ik
heb "regelpijn" dus zullen ze er wel doorkomen zeker?
:(

Groetjes
xxx
xx
x

Nes
17 November 2008, 23:06
Je weet nooit. Blijven duimen veerle.

L@yla
18 November 2008, 00:53
hoi karen!
welkom en wat erg van je meisje ik wens je vlug terug een gezonde zwangerschap!
gr
layla

L@yla
18 November 2008, 01:06
en veerle blijven duimen he:)

Kimmy
18 November 2008, 11:53
Veerle, ik had de ergste regelpijn ooit (ik wou zelfs al appranax nemen en ik ben totaal geen pilleslikker) en een week later testte ik positief :)

liefs
Kimmy

Mrs O.
18 November 2008, 19:32
ik had ook massa's pijn... lag soms ineengekropen vd zeer in mijn onderbuik... drie dagen erna positief getest !!!

btw: morgen nr gyné om onzen toto weer te zien en vr nekplooimeting... ben zo nerveus... hopelijk is nog alles goed met ons kleintje....

veerle
18 November 2008, 22:34
hi dames,

ik weet niet wat ik moet denken!! zondag en maandag heb ik voor het eerst in mijn leven
voor heel domme dingen geweend :s

ik begon te wenen in het restaurant toen we daar aan tafel een feest aan bespreken waren
en iedereen stelde voor om te helpen op het verassingsfeest. Ik kan dan niet helpen want moet
de hele dag werken. Begin ik daar in volle zaal te wenen en terwijl ik ween, vraag ik mezelf af waarom ik
eigenlijk ween ik had op voorhand al gezegd dat ik niet bij de voorbereidingen kon zijn en daar was niemand
kwaad over hoor...
Echt gek!! super emo was ik :)
Maar, gisteren en vandaag heb ik wat bruinverlies en regelpijn dus ik denk
toch dat de duivels morgen doorkomen.. We zullen zien...

ben op een of andere manier heel blij dat ik dit forum heb gevonden!!
bedankt voor jullie luisterend oor ;)

xxx
xx
x

veerle
19 November 2008, 16:26
zoals gister gezegd
heb mijn ms gekregen deze morgen...
op naar ronde 7 :'(

Mientje
19 November 2008, 16:32
Hey Veerle,

Ik vind het spijtig voor u. Het kan toch allemaal lang duren als je zit te wachten hé.
Wij zijn hier wel nog niet zo lang aan het proberen (ronde 3) maar ik zit nu eigenlijk te wachten tot mijn ms er door komen. Ik zit vandaag ondertussen al aan dag 40 :-(
Het is gewoon ambetant. Ik denk niet dat ik zwanger ben (vorige week negatieve test) maar nu kunnen we dus wel geen stap verder hé (we kunnen wel blijven oefenen natuurlijk ;-) ).

xxx
Mientje

Kimmy
19 November 2008, 17:49
heb mijn ms gekregen deze morgen...
op naar ronde 7 :'(
och, Veerle, zo spijtig!! moed niet opgeven!

liefs
Kimmy

taschkevdv
19 November 2008, 20:07
aaah veerle datis echt jammer.bij ons is het ook weer noppes.nog geen ms maar wel negatieve test dus.ach ja next time beter?!

veerle
19 November 2008, 22:03
hi dames,

bedankt voor de reacties begin het echt wel moeilijk te krijgen :s
de 12 maanden komen in zicht hé ik begin echt te denken dat er iets
mis is bij één van ons :s
nu las ik vandaag in de flair dat koffie drinken niet zo goed is wanneer je
zwanger wil worden dus dat wordt voor mij afkicken!! mss deze maand op naar
de chocomelk?!!

@ mientje en taschke: hopelijk komen de ms er nu snel door (na de neg testen) zodat jullie
ook aan een frisse, nieuwe hopelijk vruchtbare maand kunnen beginnen!!

xxx
xx
x

Mrs O.
20 November 2008, 16:52
hey veerle

lees nu pas dat je ms er weer zijn...
vind het echt zo spijtig voor je... ik had echt een gevoel dat het deze keer raak ging zijn...
geef in ieder geval moed niet op !!!

xxx

fieke82
27 November 2008, 14:17
Hey iedereen,

Ik kom hier effe mijn hartje luchten. Ik had deze keer echt gedacht dat het zover was. Een week voor mijn ms had ik een kleine bloeding dus ik dacht, joepi een innestelingsbloeding. Afgelopen zaterdag, 3 dagen voor mijn ms, kreeg ik weer een kleine bloeding en dan niets meer. Maar maandag zijn ze er in alle hevigheid doorgekomen, weer niets dus. Op naar ronde 5 :-(

Het rare vind ik wel dat ik sinds ik gestopt ben met de pil een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen had en nu is die blijkbaar in de war. Ik maak mezelf dan ook wijs dat dat een goed teken is. Dat de negatieve invloed van de pil nu volledig verdwenen is en dat het nu wel gemakkelijker zal zijn om zwanger te worden. We klampen ons vast aan elk sprankeltje hoop hé.

Vele groetjes en we blijven duimen voor allen!!!
Fie

lies
27 November 2008, 17:34
Misschien heb je een heel vroeg MK gehad é. Dat komt heel veel voor, en dat bloedverlies kan daar op wijzen...

Maar hou moed: binnenkort komen wij ook allemaal aan de beurt!

poepie
27 November 2008, 18:35
hey,

ik heb nu al 2 dagen bruinverlies en vanaf vandaag eigenlijk gewoon mijn regels, vanaf wanneer mag ik dan eigenlijk rekenen voor mijn eisprong?Van maandag of maar vanaf nu? hopelijk kan er iemand me helpen? Op naar ronde 3 ... groetjes
xxxx

sunshine
27 November 2008, 18:45
Ze zeggen vanaf je helderrood bloed verliest, dus dat zou dan vanaf vandaag zijn...

Nala'tje
27 November 2008, 19:14
ik denk ook vanaf vandaag.