PDA

Volledige versie bekijken : nutrillon A.R

annelore
3 May 2010, 08:36
HALLO,

ik ben donderdag naar k&g geweest,en kheb het probleem aan boord glegd,alé ja probleem,kheb gezegt dat batist nog heel veel overgeeft met omneo 1 en wat ik nu het beste zou doen,indikking ofnie?! ze heeft me aangeraden eerst te proberen met nutillon A.R ,dus heb ik dan ook gehaald! en kmoet zeggen hij heeft praktisch niet meer over maar ik zit nu met een ander probleem...zijn stoelgang is veel harder en vaster,hij moet echt moeite doen om "het" eruit te duwen,je kan het omschrijven als klei en de kleur is beige? herkend iemand deze situatie?? moet ik stoppen met die melk te geven? of kan het ook liggen aan het water dat ik geef? ik geef nu Spa?!! khoop dat er iemand een antwoord heeft,anders heb ik dan toch liever dat hij nog overgeeft dan dat hij zo moet afzien om kaka te doen.:(:o

alvast bedankt

Phoebs
3 May 2010, 08:45
Probeer eens met Evian. Daarvan zou zijn stoelgang iets slapper moeten zijn dan van Spa.

Phoebs
3 May 2010, 08:47
Of NAN AR gebruiken. Dat gebruik ik en Elise haar kaka is behoorlijk slap (wat volgens k&g normaal is bij deze melk).

Little Bee
5 May 2010, 23:11
Wij gebruiken op aanraden van de ka druppels die 'protectis' noemen: voor een betere darmflora en die helpen écht heel goed! Ze weent veel minder, ik geef ze vanaf dat ik merk dat ze krampen krijgt en ze werken direct! Ze zijn vrij te verkregen bij de apotheker. Hopelijk gaat het snel beter!

joke
6 May 2010, 20:29
Hey Annelore,

Hier net hetzelde, wij geven Senne ook AR omdat hij erg veel last heeft van reflux. Maar idd ook hier héél harde kaka ervan, vorige week had hij zelfs een echt worstje! Nu mengen we de gewone Nutrilon met Nutrilon AR; 3 schepjes gewone en 2 schepjes AR en dit helpt wel, hij heeft nu terug 'normale' stoelgang. Enkel heeft hij nu weer last omdat we hem Gaviscon geven voor zijn maagzuur en dus heb ik net weer iets nieuws geprobeerd; Nutrilon Omneo; das speciale melk voor harde stoelgang, ben nu wel eens benieuwd wat dat gaat geven...
Maar dus die twee mengen helpt zeker al wel! Ik zou het toch eens proberen! Succes ermee! ;)

cocelinetje
6 May 2010, 20:32
Wij geven Lander ook Nutrilon AR en in het begin had hij er ook harde stoelgang van. Wij maakten dan wat meer water: 200 water en dan maar met 6 schepjes. Dat hielp wel bij hem. Het mengen hielp hier niet, want dan gaf hij terug veel te veel over.

Little Bee
10 May 2010, 12:25
Hey Annelore, hoe gaat het ondertussen met Batist? Ik wou je even laten weten dat wij nu zijn overgegaan van Evian naar Chaudfontaine water omdat Jacky haar stoelgang ook vrij hard bleef en na 3-4 flesjes was het al veel beter en nu heeft ze geen last meer!

annelore
12 May 2010, 13:31
Hey Litlle Bee,

met batist gaat alles goed moet ik zeggen,Ik geef og steeds nutrillon A.R en van water heb ik nu chaudfontaine en evian ik wissel af,zijn stoelgang is er veel beter door geworden,zelfs veel slapperder.blij dat jacky nu ook geen last meer heeft.... die kleine dutskes toch eh ;-)