Volledige versie bekijken : miskraam
hoi meiden..
gister heb ik een miskraam gehad verloor ineens veel rood bloed
en ook een grote bloed klont prop van 2,5 cm.
maaar het rare nu is dat ik nu niet meer bloed??
ik heb dus alleen gister bloed verloren??
is dit normaal bij een miskraam??
maandag had ik de eerste eggo gepland daar ga ik nog wel heen.
mischien is het wel niet zo maar dat hoopt vast iedereen he..
xxx
Prutske5
24 April 2010, 12:19
oh Ravy toch...
het spijt me zo voor je
ivm met die bloedingen wel-niet kan ik je geen antwoord geven (ik heb toen een curretage gehad)
maar het lijkt me idd goed om maandag naar de verloskundige te gaan voor die geplande echo
ik geef je een dikke knuffel
Sweetdreams1987
24 April 2010, 16:31
Heel veel sterkte meid ,
Toen ik mijn miskraam had , had ik ongeveer 7 dagen lang een bloeding.
En telkens ik super veel pijn had kwam er een stukje mee.
Bij was het wel op 11 weken.
charythepooh
24 April 2010, 18:39
ik had een miskraam op ong 6 weken, ik heb weinig pijn gehad ervan, maar ik denk dak zo reageer, doordat ik met mijn bbz zoveel pijn heb gehad.... mijn mk was helemaal niet pijnlijk in mijn ogen daardoor...
ik heb ongeveer een 7tal dagen gebloed...
vasoramasa
24 April 2010, 18:46
bij mijn mk had ik eerst 2 dagen bruinverlies met kleine klontertjes en dan ineens 1 dag heel veel bloed en dan 2 dagen gewoon verlies zoals ms.
1 dag zoals bij jouw vind ik vreemd.
ik hoop dat je maandag meer weet.
xxxxxxxx
heel erg bedankt voor jullie andwoorden... toch gemiddeld is het normaal een dag of 5 tot 7 dagen te bloeden.. gek he, ik ga maandag gewoon afwachten ik zal bijna valse hoop krijgen.. denk steeds misschien is er een vruchtje afgestoten en zit er nog een in.. dus dat het een tweeling was... omdat die bloeding is gestopt??
je haald je van alles in het hooft he... bedankt meiden liefs
Liefde is...
24 April 2010, 20:01
Sterkte voor maandag meid!!
Hopelijk is er toch nog goed nieuws!
charythepooh
25 April 2010, 10:36
doe nog eens een zw.test meid en kijk hoe duidelijk je streep nog is!
heb ik ook gedaan na de bloeding van mijn mk, en der was bijna niks meer te zien van streep...
ik ga denk ik zo een test kopen om 4 uur zijn de winkels weer open. vind het wel een heel eng idee dat er geen streep meer komt...
charythepooh
25 April 2010, 13:11
ik weet het meid, maar zo ben je mss al iets wijzer, als je morgen een echo hebt, zou ik het dan toch eerder niet doen...
wacht dan af tot morgen..... :(
o-ik wou dat ik iets kon zeggen om je beter te laten voelen, maar uit ervaring weet ik dat niemand dit kan op zo'n intiem moment! :(
sterkte, lieve schat!
chary, wat een lieve lieve woorden...
dat doet mij erg goed..
ik wacht maar af tot morgen ja..wilde toch de test niet doen vandaag.
9,30 uur weet ik hoe het is..
ik hoop voor jou dat het je nu gelukt is, je bent zo een lieve meid..
xx
meiden...ik heb zo een goed nieuws..er zit er nog een ????
het hartje klopte en het bewoog..
wat een geluk he.. ik ben zoo blij.. we zijn echt met stomheid geslagen.
waarschijnlijk hebben we er dus een verloren en een is er nog, nu nog hopen dat hij blijft zitten...
liefs en knuffels en bedankt voor het mee leven.
Hey Ravy,
Wat een geweldig nieuws zeg! Al begrijp ik wel dat je nu wat met gemengde gevoelens zit, het is normaal dat je je ondanks dit beebje je nog rot voelt hé.
Maar 'k vind het wel echt geweldig voor je en ik duim mee dat met dit kleintje wél alles goed gaat!
En moest je toch nog even nood hebben aan een babbel, dan weet je ons te vinden hé meid! ;)
Dikke knuffel!
xxx
vasoramasa
26 April 2010, 13:25
ja idd goed en slecht nieuws.
maar concentreer u maar op het goede en geniet ervan
xxxxxxxxx
Prutske5
26 April 2010, 13:31
oooh Ravy!
kan me ook wel voorstellen dat dit nu heel dubbel voor je moet zijn...
ik hoop dat je de kracht vindt om dit te verwerken en tegelijk je grote verrassingskleintje te koesteren.
Ben zo blij voor je dat je het hartje hebt zien kloppen en dat je het hebt zien bewegen, gewoonweg super!!
dikke knuffel
Ik heb ook heel erg veel bloed verloren toen ik ongeveer zo ver was als jij ravy, maar niemand sprak over het verlies van een eventueel tweede vruchtje. Was er ooit sprak van een tweeling bij jullie? Super goed nieuws wel!! ben blij voor jullie
aline
26 April 2010, 13:45
Wat een geweldig nieuws Ravy!! Hopelijk blijft alles goed nu! Wat zei de gyne ervan?
Fieke
26 April 2010, 16:47
is goed dat je toch nog goed nieuws gekregen hebt!
ja echt ongelooflijk he.. ik ben echt heel erg blij met mn ene beebje hoor.
het is spijtig voor het andere vruchtje maar die was niet sterk genoeg waarschijnlijk.
wel een raar idee dat het een tweeling was..
maar meiden mn geluk kan echt niet op had nl een lege baarmoeder verwacht te zien vandaag, en krijg een mooi kadootje in beeld geweldig toch... xx
oebbe
26 April 2010, 18:39
ravy, nu kan je je ticker terug aanmaken hé...
ja dat ga ik zeker weer doen...maar ben wel nog een beetje bang dat het mischien nu nog weer mis kan gaan.. daar moet ik niet van uitgaan natuurlijk maar voel nu vanalles natuurlijk he.. echt heel eng
maar ben nogsteed van mn stuk hoor en zoo blij wil het van de daken schreeuwen..
xxx
Liefde is...
27 April 2010, 20:51
Super dat je toch goed nieuws hebt gehoord gezien en gekregen!
Geniet ervan!
Wheelee
27 April 2010, 21:13
Ravy, wat een bijzonder nieuws heb je. Allereerst natuurlijk veel sterkte met het verlies van je andere beebje. Maar wat een dubbel gevoel zul je hebben. Een sterk beebje mag jij ineens zien!!! Gefeliciteerd hoor. Ik ben zo blij voor je!
hou je rustig hoor!
grtz Wheelee
ja het is zeker dubbel begin het nu pas ook een beetje te beseffen dat er ook een wel weg is. de vreugde na de eggo heeft dat een beetje verdrukt.
maar uiteraard ben ik heel blij met mn ene beebje en wens zoo dat het lekker bij me mag blijven....
cocelinetje
28 April 2010, 21:05
Proficiat Ravy :) geniet ervan!
Little Bee
30 April 2010, 20:17
Proficiat Ravy!!!!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.