PDA

Volledige versie bekijken : babygeluidjes?

sann
19 April 2010, 10:55
hallo,
tis misschien een raar/stom vraagje hoor.
Onze Alexander maakt eigenlijk veel geluiden. Ik vroeg mij af of dit normaal is. Als hij wakker is kan hij heel veel geluidjes produceren, vooral zo precies of hij is aan het drukken, weet niet of dit altijd zijn bedoeling is ( er volgt toch vaak geen volle pamper ).
Ook in zijn slaap maakt hij veel geluiden.
Je kan ook zijn ademhaling goed horen, soms alleen door het gezucht maar soms ook door een soort piepgeluid bij het in of uitademen telkens.
Hij ronkt soms ook.
Hen babytjes nog nooit zoveel horen reutelen als hij vandaar dat ik het even vraag.

tiger
19 April 2010, 10:58
Sann, Jarne maakt ook enorm veel geluidjes. Vond dat in het begin ook raar, maar is blijkbaar toch normaal hoor.
Mijn man dacht zelfs de eerste week dat Jarne al verkouden was omdat hij zo 'snurkte' tijdens zijn slaap :-)

saartje
19 April 2010, 11:04
Hoi,

Ook ons Liesl kan er wat van, van die geluidjes!
In het begin dachten wij ook dat er iets mis was of dat ze zich niet goed voelde of zo, maar er was helemaal niks mis, ze maakt gewoon graag lawaai in haar slaap.
Wij noemen haar intussen al ons kleine brombeertje omdat ze soms wel lijkt te grommen als een kleine beer :)
Niks om je zorgen over te maken dus!!

Groetjes,
Saartje

sann
19 April 2010, 11:07
hihi, hier hetzelfde, zijn al bij ka geweest omdat we dachten dat hij last had van slijmkes en dus al verkouden was. Bleek helemaal niets te zijn!

maar omdat we al een paar keer de opmerking kregen van amai die maakt wel veel geluid, vraag ik het hier eens. Heb het zelf nog nooit gehoord bij anderen ( maar ja dan let je er ook zo niet op denk ik )

bejes
19 April 2010, 11:24
Manon maakt ook zoveel geluiden. In het ziekenhuis heb ik zelf s'nachts iemand geroepen ervoor maar ze zei dat dit heel normaal is, dat baby'tjes heel erg kraken en piepen. xxx

sann
19 April 2010, 11:26
wel ik kan me dat dus niet herinneren in het ziekenhuis, volgens mij was die doen heel stil. Vandaar dat ik het zo raar vond. Tis pas sinds we thuis zijn dat er zoveel geluid uitkomt...

Voordeel is wel: je weet dat hij nog leeft.

Little Bee
19 April 2010, 14:32
Grappig dat iedereen hetzelfde schrijft/denkt.. Jacky maakt ook ontzettend veel geluidjes. In het begin kon ik er zelfs niet van slapen. Ze heeft een geluidje van tijdens het drinken, als ze krampen heeft, tijdens het slapen, als ze wakker aan het worden is... Ze kraapt, piept, bromt, snurkt,.. Precies zoals blijkbaar alle babytjes van babyplaza :-)
Mijn man dacht ook dat ze verkouden was of een verstopte neus had..

sunshine
19 April 2010, 14:39
Tuur maakte ook veel van die geluidjes, kon er niet van slapen in begin! En hij snurkt nog altijd een beetje :D

Koke
20 April 2010, 17:29
Hier ook eentje met een heel gamma aan geluiden! Knorren, ronken, piepen, ...
Soms wel grappig!

Bo
20 April 2010, 17:45
Hier ook, en nog steeds... wat een geluiden kan dat kind toch produceren :rolleyes:
Ik kon er in t ziekenhuis al niet van slapen, en dat is niet gebetert :D Maar ja, t is helemaal normaal.

Trinity
20 April 2010, 22:04
Tibeau maakte niet zo veel geluidjes, maar schreeuwde/brulde daarentegen dubbel zo hard :devil: