PDA

Volledige versie bekijken : niet meer zwanger???

Wende
21 October 2008, 14:31
Ik ben nu bijna 10 week zwanger en sinds zondag heb ik een totaal ander gevoel dat voorheen. Ik heb geen misselijk gevoel meer, lang niet zo moe meer, komt dit wel goed? Komt het doordat ik in mijn 3e maand zit? Hoort dat er ook bij?
help me aub ik maak me zorgen!

katrientje
21 October 2008, 15:18
Gelukkig kan je morgen naar de gyné en dan zal je al veel meer weten.
Ik denk dat dat wel normaal is hoor, mijn collega hier op het werk was de eerste weken ook heel moe en daarna is dat veel beter geworden.
Ik denk niet dat je je zorgen moet maken...

groetjes

sunshine
21 October 2008, 15:51
Wende alles komt goed. Probeer je een beetje minder zorgen te maken, dat is niet zo goed voor je baby. Jouw hormonen gaan tot bij hem/haar, waardoor je het kindje voorbereidt op een stressvol leven als je zelf continu stress hebt. Waardoor het vaak angstiger en gestresseerd zal zijn....

snoezel
21 October 2008, 17:33
telkens ik bijna naar de gyne moest had ik dit ook. (toen ik ons kindje nog niet voelde)
in de wachtzaal kreeg ik het dan helemaal...
en toch was alles telkens pico bello!

ik weet het, ik heb het hier al veel gezegd en eigenlijk heb je er niet veel aan maar dat hoort er echt allemaal bij.
wacht eens dat kindje er is: ik ga nog steeds geregeld kijken of hij wil nog ligt te slapen, of hij toch maar nergens is tegen gerold, ...

lotjen
21 October 2008, 17:59
Hey Wende,
Ik heb ook al een paar keer hetzelfde gedacht,maar vanaf ongeveer 8 weken zwangerschap stijgen de hormomen niet
meer zo snel waardoor je lichaam er beter mee kan omgaan,vanaf week 13 zou je lichaam zo aangepast moeten zijn dat je
bijna geen last meer hebt van misselijkheid enz...(ik zie er al naar uit :D)
Het is dus niets om je zorgen over te maken,geniet maar een beetje!
Veel liefs Lotte

Nes
21 October 2008, 18:49
Hey wende, ik weet wat je bedoeld maar maak je niet teveel zorgen. Ik heb het gevoel dat jij echt wel aan het stressen bent en dat is totaal niet goed voor de baby. Hou een ding in je achterhoofd: Een miskraam gaat samen met heel veel bloedverlies (en brokken erin) en veel pijn. Zolang dat er niet is, is er geen reden tot paniek. (Daar denk ik ook altijd aan als ik het even moeilijk heb en dan is het weer beter)
Bloedverlies tijdens het groot toilet, tijdens en na de sex is totaal onschuldig.

En ik heb nu ook niet meer dezelfde symptomen als in het begin van de zwangerschap, dus maak je niet teveel zorgen.

Grts Nes

Laurence
22 October 2008, 18:06
Hoe is het geweest bij de gyné?

Kimmy
23 October 2008, 12:19
Wende, hoe is het geweest??

beetje bezorgd maar ik geloof dat ze niet elke dag op het forum zat, é?

Wende
23 October 2008, 14:34
Hallo,

Ze heeft gewoon heel veel vragen gesteld over de fam, welke ziektes er zijn etc.
Ze heeft me de bloeduitslagen gegeven, wat ook allemaal goed was! En gevraagd waar ik wilde bevallen!

Daarnaast hebben we geprobeerd om het hartje te zoeken! Op het moment dat we dachten dat we het hoorden, was het ookal weer weg, heel erg jammer!

4 november heb ik een ultrasound! Zie ik heel erg naar uit!
En dan 19 Nov. moet ik weer naar de Gyn voor controle....
Gaat lekker en met jou Kimmy??

Kimmy
23 October 2008, 15:48
ach, ik ben echt blij voor je Wende, ik zat er al mee in...
Met mij gaat het prima, hoor, aantal kwaaltjes waar ik niet al te veel over wil zagen ;)
succes nog!!
groetjes,
kimmy

Wende
24 October 2008, 00:45
Kimmy, waar zat jij mee in je maag?

gr wende

Kimmy
24 October 2008, 12:00
nee, ik was al bezorgd om jou omdat je niet onmiddellijk antwoordde :)

Wende
24 October 2008, 14:33
Oh wat lief van je, maar ik denk dat het komt door het tijdverschil! Ik woon in de Vs en dus ist 6 uur verschil met Nl, de VS loopt 6 uur achter op Nl.

Fijn weekend alvast!

Wende

Kimmy
24 October 2008, 14:55
voor jou ook fijn weekend hoor wende!
ik had intussen in andere post gevonden dat jij van vs was en mijn frank was al gevallen :)
hoe ben je daar beland eigenlijk?