PDA

Volledige versie bekijken : wachten kan toch lang duren, hé!

Miek
21 October 2008, 09:26
Hoi lieve mensen,

ik moet het even kwijt kunnen...

Ik zit op het einde van m'n cyclus: nog 7 dagen tot NOD (volgende week maandag). Sinds vorige week donderdag (3 dagen na eisprong) is mijn temp de hoogte in gegaan; 36,9° (normaal ben ik 36,3 of 36,4) en dat is zo gebleven. Ik heb het ook steeds veeeeeeel te warm.. bij het minste wat ik doe breekt het zweet me uit en ik loop bij momenten in een zomertopje rond terwijl mijn man het met een dikke trui nog te koud heeft (hij mag de verwarming niet te hoog zetten van me :lol:)

Het is niet dat ik het de hele dag door te warm heb, ik kan het soms ook wel eens frisser hebben, dus ik begin te denken dat het allemaal tussen m'n oren zit en ik mezelf te veel hoop aan het geven ben...

Het weekend lijkt nog zoooooo ver weg. Andere rondes voeld ik gewoon niets, dus kon ik rustig afwachten, maar nu loop ik al een week met gekke ideeën rond...

Zijn er nog vrouwen die zichzelf zo gek konden maken?

Liefs, Miek

isabelga
21 October 2008, 10:56
Hey Miek! We duimen mee voor jullie!
Doordat je een groot verschil voelt in je lichaam tegenover de andere rondes, is het normaal dat je jezelf een beetje gek aan het maken bent. Laat ons hopen dat ronde 3 geluk gebracht heeft!
Groetjes
Isabelga

lies
21 October 2008, 11:28
Dag Miek

Natuurlijk dat ook andere vrouwen zichzelf gek maken: ik ben er ééntje van. Normaal zit ik in de fase van de innesteling nu, als er een bevruchting is gebeurd. Dus elk pijntje is een signaal in mijn hoofd.
Mijn temperatuur blijft ook hoog, maar aan de andere kant: ik heb een fikse verkoudheid, dus dat kan het ook zijn.

ik duim voor je!

Lies

mirre
22 October 2008, 15:36
http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=1259 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)

Hoi allemaal,

Inderdaad spannend allemaal..Ik moet a.s di mijn NOD hebben. En ik voel en denk van alles. Al wil ik dit niet. Ik voel een soort zware band onder aan mijn buik. Ik heb veel kleine puistjes ( die ik normaal bijna nooit heb).. Mijn temp eigenlijk nooit gemeten..Hebben jullie ook van die vage klachten?

We wachten af..Jij ook succes Miek..

http://www.zwangerschapspagina.nl/cyclus/14/1222898400/cyclus.png (http://www.zwangerschapspagina.nl)

snoezel
22 October 2008, 15:53
miek,
ik wist ook altijd op de dag juist hoever mijn cyclus was en zo hoor...
en inderdaad, eens die eisprong voorbij is duurt het precies een eeuwigheid hé!

:) en dan maar iedereen zeggen dat je er niet teveel mee mag bezig zijn hé :)

Nala'tje
22 October 2008, 16:31
hey,
ik denk dat alle vrouwen zichtzelf gek maken, ik al zeker wel :s
zit nog maar in tweede ronde, en voel weer vanalles, voelde bij de eerste ronde ook vanalles en toen bleek het niets te zijn, maar toen hebben we ook ni echt met een kalender gewerkt. deze maand wel, en das wel spannend, ma ik voel hetzelfde als vorige maand = gespannen borsten en veeeeelll buikpijn. mja wrs buikgriep zegt dokter, dus weinig hoop...
groetjes

mini
22 October 2008, 16:47
Ik had de afgelopen dagen ook een soort van buikpijn. Weet ni hoe ik die moet omschrijven :/
In ieder geval, ik denk en voel ook vanalles. En wou er ook ni echt mee bezig zijn deze maand, maar 'k denk dat het sterker is dan jezelf. :)

Hier gelukkig maar 3 dagen ni meer voor we kunnen testen ;)
Succes aan iedereen, voor deze maand!

Miek
22 October 2008, 18:57
bedankt allemaal voor jullie lieve woorden en steun!!!

Inderdaad, ben ook nog "maar" in m'n 3° ronde. In het begin van de ronde had ik totaal niet het gevoel dat ik er veel mee ging bezig zijn. Ik had me voorgenomen om voor december (dan zijn we in ronde 5) toch zeker niets te verwachten. En tot nu toe ging dat goed. Tot een week geleden dus...

Man, man, man, en je begint dat over alles na te denken, en zelfs te denken "voel ik dat nu echt, of beeld ik het me in???" Maar ja, je temp kan je je niet zomaar inbeelden en die ligt best hoog...
Ook wel raar; ik kan het enorm heet hebben; gezicht vuurrood, en ondertussen ijskoude handen en voeten. Ik kan mezelf gewoon staan afkoelen door m'n handen tegen m'n gezicht te houden :lol:

Vandaag dacht ik echt dat m'n regels erdoor waren: ik had voor m'n werk een rondleiding in een werkplaats en terwijl we daar rondliepen had ik echt een "nat gevoel". Ik had zoooo schrik. Dus de eerste beste moment naar het toilet gespurt, maar er was niets te zien...???

Allé, de woensdag is ook alweer bijna voorbij... nog even geduld!

En veel succes aan jullie ook!!! Hou ons op de hoogte!

Miek
23 October 2008, 08:44
T is al gedaan met de hoop... na 8 dagen heel hoge temp is ie sinds gisteren gekelderd naar 36,6°... ik verwacht mijn duiveltjes zaterdag...

Kl**te dat je lichaam je zo voor de gek kan houden!

L@yla
23 October 2008, 10:13
hoi miek,
ik begrijp wat je bedoeld soms heb je zoveel hoop en dan terug weer niet,het is geen gemakkelijk periode he!
veel succes nog
layla

Kimmy
23 October 2008, 12:54
T is al gedaan met de hoop... na 8 dagen heel hoge temp is ie sinds gisteren gekelderd naar 36,6°... ik verwacht mijn duiveltjes zaterdag...

Kl**te dat je lichaam je zo voor de gek kan houden!
je lichaam is er verdomd goed in, dat weet ik ook uit ervaring...

maar het is toch niet omdat je temperatuur zo gedaald is dat je zeker niet zwanger bent? Allé, ik wil geen valse hoop geven, é, maar ik snap de redenering niet helemaal?

Als je het aan de temperatuur kon zien zouden er geen urinetesten meer nodg zijn, é ;)

Miek
23 October 2008, 13:57
Kimmy, ik ga eigenlijk gewoon verder op het feit dat je temp terug daalt aan het einde van je cyclus waarna je regels doorbreken. En in de vorige rondes was dit ook zo: 2 dagen voor ik mijn regels kreeg daalde mijn temp geleidelijk. Dus als ik verder tel ga ik zaterdag mijn regels krijgen...

Kimmy
23 October 2008, 15:37
ach, dat wist ik niet!
ik hoop toch dat je ongelijk hebt ;)
groetjes,
Kimmy

Laurence
23 October 2008, 21:02
Hey dames,
kom hier effe zeggen dat wij op onze 2e ronde gaan moeten wachten. Bloeduitslagen waren negatief.
Maar nog steeds geen maandstonden. Dat ze maar vlug komen, want ben het wachten nu stillaan beu

L@yla
23 October 2008, 21:36
hoi laurence,
wat jammer ik hoop voor je dat ze vlug doorkomen dat je er terug kan invliegen!

gr
layla

veerle
23 October 2008, 23:11
Hoi Laurence,

jammer van de negatieve testen
maar misschien wordt de volgende maand positiever!!
Ik hoop het echt voor je!!

dikke kus
xxx
xx
x

Miek
24 October 2008, 08:53
Hey Laurence,

inderdaad, als je weet dat je niet zwanger bent zou je graag meteen aan de volgende ronde willen beginnen, hé. Ik hoop dat het snel zo ver mag zijn!!!

Hier even verbijstering vanmlorgen; mijn tep is weer terug omhoog gegaan... snap er niets meer van!

Kimmy
24 October 2008, 11:52
goeie moed Laurence, echt jammer...
Miek, hou ons op de hoogte, ik zei toch al dat die temperatuurmethode niet 100 % waterdicht is ;)
ik duim!!!
x

Nala'tje
24 October 2008, 12:05
laurence wat jammer voor je!!
ik heb vandaag men ms doorgekregen :-(
dan gaan we er allebei voor in de volgende ronde!!
groetjes

Laurence
24 October 2008, 12:31
We gaan ervoor in de volgende ronde.
Moest ik in de volgende ronde zwanger raken, dan zou het uitgerekend zijn (ongeveer) voor onze trouwdag.
Dat zou toch leuk zijn hé

Miek
24 October 2008, 19:26
Hier zijn de regels er ook door... t zal naar ronde 4 gaan

lies
24 October 2008, 20:06
Hey Laurence

ik heb een maand of zes geleden ook eens mijn regels overgeslagen. Om zot te worden. Ik geloofde de predictors niet en dan daarna geloofde ik zelfs de bloeduitslag niet. Bleek dat mijn lichaam door de stress gewoon besloten had geen eisprong te hebben die maand. Leuk hoor.

Maar wat ik wilde zeggen: je hebt net heel emotionele maanden meegemaakt, dus misschien is je lichaam er nog niet klaar voor om alles aan het gewone ritme te doen. Laat je weten wat de gyn zegt?

groetjes

lies

Nijntje
27 October 2008, 22:05
Hey Laurence,

Ik wens je in ieder geval veel succes en 'klus'plezier de komende ronde!
t zou echt mooi zijn mocht je deze ronde zwanger worden! Een mooi trouwcadeau om een nieuwe start te maken na een moeilijke periode.
Het is je van harte gegund!

Dikke kus,
Nijntje

Laurence
1 November 2008, 12:12
Dat zou echt wel leuk zijn ja, maar ik hoop er niet te veel op. Dan zou het nu tijdens mijn eisprong raak moeten zijn, maar ja, kan niet uitrekenen wanneer het ongeveer gaat zijn hé.
Mijn lichaam moet zich nog rechtzetten hé van alles wat het ook heeft meegemaakt.

Nijntje1982
25 November 2008, 14:17
Hallo Miek,
het is zeker normaal dat je jezelf zo gek maakt... Ik weet sinds vandaag dat ik zwanger ben na een hele lange tijd proberen en ik had dat ook hoor elke maand opnieuw...
Nu had ik die tekens gewoon allemaal veel erger, dus heb ik op de dag dat ik normaal mijn ms moest hebben, een test gedaan (gisteren) en het was negatief... Nochtans had ik het gevoel dat het niet klopte, dus ik vandaag terug om een test en raad eens... het was positief!!!

Ik zie wel dat je ondertussen 3 dagen overtijd bent, heb je al gestest?

http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-zwanger.php?id=2860 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)

Kimmy
25 November 2008, 15:17
Nijntje!!! zo'n geweldig nieuws!! en je hebt dit nog niet eens in een afzonderlijke post gezet :)
dikke proficiat hoor...
liefs
Kimmy

taschkevdv
25 November 2008, 16:36
nijntje1982 ook een dikke proficiat van mij!!
kwaaltjes?

groetjes

Kimmy
25 November 2008, 16:45
hé, zoals Mrs. O. en ik veel aan elkaar hebben omdat we ongeveer op hetzelfde moment zwanger raakten, zullen jullie 2, Nijntje & Taschke, ook veel op elkaar kunnen steunen!

grappig eigenlijk :)

liefs
Kimmy

taschkevdv
25 November 2008, 16:55
ja tot hier toe scheelt het maar 1 dagje he :).

is wel tof.we hebben zelfs de zelfde ticker :)

katrientje
25 November 2008, 17:18
Proficiat, ik ga hier nog de laatste zijn die niet zwanger geraakt ;-)

Geniet ervan!
xxx

isabelga
25 November 2008, 17:45
nijntje1982: Proficiat!!!!! Geniet ervan

chikaka
25 November 2008, 18:01
Katrientje,

Niet echt waar hoor... Bij mij is het ook nog geen bingo hoor... Ben nu aan het wachten totdat ms doorbreken of juist niet :)

veerle
25 November 2008, 20:00
hi Nijntje !!

proficiat meid!!!geniet ervan!! hoelang waren jullie aan het proberen??!!!

xxx
xx
x

Nala'tje
25 November 2008, 20:06
hey nijntje, proficiat!

bij ons is't deze maand nix,
na drie negatieve testebn nu toch de maandstonden...
balen...

veerle
25 November 2008, 20:08
HI NALA

We gaan samen voor een mooie afsluiting van 2008 dan ;-)
Hier was het ook niks, dus ook op naar volgende maand!

succes en veel goeie moed!

xxx
xx
x

Nala'tje
25 November 2008, 20:13
hey veerle,

bedankt voor de pep-talk :-)
we gaan inderdaar samen voor een knallende afsluiting van 2008 :-)

groetjes

Mientje
25 November 2008, 21:33
Hey Nijntje,

Proficiat!!

Veel succes!

xxx
Mientje

L@yla
25 November 2008, 21:56
hoi allen!
nijntje een dikke proficiat! ikzelf ben nu al even overtijd en nog geen duiveltjes te bespeuren,gisteren een neg test dus ik denk dat ze komen he
gr
layla

Nessie
26 November 2008, 09:47
Nijntje een dikke proficiat!

Al een tijdje niet meer op het forum gebabbeld (wel eens komen lezen), maar ik wou er deze maand eens echt niet mee bezig zijn (echt niet ahum ahum, jullie weten wel wat dat wil zeggen zeker).

Ondertussen al aan dag 43 van mijn cyclus, nog geen regels te zien, wel regelpijn te voelen, mijn temperatuur blijft hoog en last van mijn darmen..
Ik weet het niet meer. Zaterdag een negatieve test gedaan..

Ik maak mezelf weer helemaal gek, ondanks mijn goede voornemen.

Hopelijk komt de verlossing snel..

grtjs,
Nes

Mrs O.
26 November 2008, 10:40
proficiat nijntje !!!!
xxx

MRs O

mini
26 November 2008, 10:52
Proficiat Nijntje!

Annelies
26 November 2008, 10:53
Hey Nala en Veerle,

ik hoop dat het bij mij ook nog voor het einde van het jaar goed nieuws zal zijn!!!
Ben zelf al 2 jaar bezig met proberen. Al veel tegenslagen gehad, maar wil nu positief blijven.

ik duim voor iedereen
Nijntje proficiat

liefs
Annelies

Nala'tje
26 November 2008, 18:58
hey annelies,

dan gaan we met d'n drieen voor een knallend eindejaar :-)
ik duim mee!

groetjes

chikaka
26 November 2008, 19:05
Hoi Hoi,

Ik heb een klein vraagje aan degene die roken..

Dit is mijn tweede ronde en ben nog aan het wachten op mijn ms ( eerste maal een cyclus van 41 dagen). Ondertussen aan dag 31 maar het is al een week dat ik na het roken van een sigaretje een beetje mottig ben en heb ook minder zin in een sigaret. Heeft een van jullie rokers dit ook.

groetjes

Nala'tje
26 November 2008, 19:19
hey chikaka
ik ben gestopt met roken in juli, om in september te beginnen voor kindjes te proberen,
dus ik kan niet op je vraag antwoorden, sorry.
verbazend hoe makkelijk dat ging met de juiste motivatie!!
ga jij stoppen als je zwangher bent?

groetjes

chikaka
26 November 2008, 19:24
Blijkbaar is direct stoppen niet goed als je zwanger bent... Ik denk niet dat ik er veel moeite mee zal hebben om te stoppen... Het is wel raar dat mijn zin in een sigaretje de laatste week is afgenomen..

veerle
26 November 2008, 19:29
Hi dames,

Ivm het roken, kan ik geen antwoord op geven! Ben een niet-roker!
Annelies: ik word al gek van de 7 maanden die we proberen.. Chapeau dat jij dat al 2j volhoudt!!
Heb je jullie al laten testen? ik begin me nu al zorgen te maken :s

xxx
xx
x

Annelies
27 November 2008, 09:11
hallo,

ja ik heb al verschillende testen laten doen, ook mijn vriend is getest.
Deze testen waren voordat we de eerste keer zwanger waren, de oorzaken van de miskramen zijn niet onderzocht.

Veerle je hoeft je geen zorgen te maken, want dat werkt ook negatief, ale das allemaal gemakkelijk gezegd natuurlijk.
ik hoop dat er veel dames hier nog dit jaar zwanger raken, een mooie afsluiter.

groetjes
Annelies

Evelyn
27 November 2008, 09:35
Bwa Laurence, ik weet ni of ik graag int ziekenhuis zou liggen op mijn trouwdag ;-)

L@yla
27 November 2008, 09:52
dames ik wil er ook bij met zen 4 hopen op een kerstkadootje

gr
layla

lies
27 November 2008, 17:33
Blijkbaar is direct stoppen niet goed als je zwanger bent... Ik denk niet dat ik er veel moeite mee zal hebben om te stoppen... Het is wel raar dat mijn zin in een sigaretje de laatste week is afgenomen..
Er zijn verschillende bronnen over: de ene zegt dat de stress erger is, de ander het roken. Beter afbouwen nu, en stoppen als je zwanger zou blijken.

sunshine
27 November 2008, 18:47
Ik wil een Sinterklaaskadootje :-D

mini
27 November 2008, 23:31
Gewoon nu stoppen, niet afbouwen, want dan herbegin je weer. Zo heb ik het toch ervaren. :)
Heb meermaals geprobeerd om zelf te stoppen of af te bouwen. Maar keer op keer begon ik opnieuw :/
Ni zo van vandaag op morgen. Eéntje in de week, dan opeens twee in de week, iedere dag ééntje...

Ik was eigenlijk beschaamd op den duur dat'k rookte :/
Dus ben ik naar de dokter gestapt. Zij heeft me geholpen. Ze heeft eerst gekeken wat voor een soort roker ik was en dan een behandeling voorgeschreven. En ik ben gestopt en sedertdien geen enkele sigaret meer aangeraakt. *fier :D* (gestopt in Maart)

veerle
27 November 2008, 23:43
hey layla,

natuurlijk hoor je mee in ons clubje van de 'ik wil met kerst een positieve test' :)
ben je nu niet in je 8e ronde ipv 7 zoals op je ticker jij bent toch net een maand eerder
dan mij gestopt met de pil?
enfin maakt niet echt uit! ;) op naar een spetterend eindejaar!

xxx
xx
x

Sweetdreams1987
27 November 2008, 23:48
ivm roken , ik zelf rook niet maar ik weet wel dat de gyne tegen ons mama had gezegd dat ze beter niet kon stoppen met roken.
Idd omdat het veel stress met zich meebrengt en dit erger is voor het kind.
Dus heeft ze gewoon tijdens haar 2 zwangerschappen gerookt en ze heeft helemaal geen last gehad ofzo ze was zelfs meer ontspannen dan andere vrouwen en voor ons (als baby :D ) had het geen gevolgen

-x-

Annelies
28 November 2008, 09:31
Hey allemaal,

lichtjes paniek deze morgen, ik had een beetje bloedverlies.
ik vrees dat ik mijn droom deze maand terug in de kast mag steken.

xxx

sunshine
28 November 2008, 11:04
Het kan ook een innnestelingsbloeding zijn hé...

L@yla
28 November 2008, 15:59
hoi allen
bij mij zijn ze ook meer weer eens aangebroken!
op naar ronde 8 dus
hopelijk een mooi cadeautje volgende maand!
layla

Laurence
28 November 2008, 18:49
ik heb sinds deze morgen ook bloedverlies.ik hoop er nu toch niet meer op.straks mijn laatste rijles en dan mag ik alleen rijden; eindelijk. ik ga vanavond eens een goed uit de bol met mijn nicht. dat zal mij goeddoen

Miek
28 November 2008, 22:47
Hoi Nijntje,

allereerst een DIKKE proficiat!!!!! Enne... wij zijn op dezelfde dag te weten gekomen dat we zwanger zijn! Hier is het dus ook gelukt... in ronde 4. Eigenlijk best snel dus.
Omdat het zo snel gegaan is, ben ik nu dus de hele tijd bang dat het gaat misgaan.... het lijkt te mooi om waar te zijn.

Annelies
29 November 2008, 10:36
hallo allemaal,

ik heb sinds gisteren geen bloedverlies meer gehad, dus ik hoop echt dat het innestelingsbloed was.
zal nog een dikke 10 dagen moeten wachten om het zeker te weten.
wat duurt dat aftellen toch verschrikkelijk lang.

groetjs
annelies

Laurence
29 November 2008, 12:39
Wachten kan heel lang duren. Ik sinds deze ochtend ongesteld, maar we geven de moed niet op hé.
Ik hoop voor jou dat het innestelling was annelies.

Annelies
29 November 2008, 13:35
hey Laurence,

dat is echt heel spijtig om dat te horen, ik duim dat het nu wel lukt.

xxx

Sweetdreams1987
30 November 2008, 15:41
de 20 ste beetje bloedverlies in de morgend ,
normaal de 28ste ms
ik heb ze nog altijd niet , en deze morgend nog een negatieve test gedaan ,
nog wachten zeker ...

-x-

veerle
1 December 2008, 20:04
hi meiden,

vandaag de eerste baby geboren van een reeks zwangeren in de familie en vriedenkring!
morgen op babybezoek! mijn eerste babybezoek sinds we gestopt zijn met de pil!
denk dat het niet makkelijk zal zijn! Hoewel ik het de ouders van harte gun, ze hebben
tenslotte ook 9 maanden moeten proberen! Wij hebben na hun trouw ook besloten om te trouwen,
misschien nu hun baby geboren is, de onze gemaakt wordt?!.. Ben te bijgelovig zegt mn man :)
maar tochn ik mag toch hopen?!

xxx
xx
x

Sweetdreams1987
1 December 2008, 21:43
idd !
en wie weet ... :D

-x-

Laurence
1 December 2008, 21:53
wie weet wie weet. ik hoop het in ieder geval voor jou

L@yla
2 December 2008, 00:29
hoi veerle,
tuurlijk mag je hopen
het is hier bijna ook zover in januarie bevalt een van men beste vriendinnen,wij zijn met 1maand verschil gestopt met de pil!

ikzelf weet het allemaal niet goed meer, vorige week ga ik naar de gyne die zegt je moet wss volgende woe je nod krijgen
goed de eisprong was blijkbaar later
nu heb ik ze al gekregen vorige donderdag maar sinds zaterdag niets meer, het was volgens mij wel menstruatie maar het probleem is dat ik hier al een week rondloop met echt ongesteldheidspijn en zo een raar gevoel in mijn onderbuik nu mag ik mezelf niet zotmaken maar ook mijn borsten doen pijn,als dat allemaal door mijn nod komt dan is dat toch ook wel de eerste keer!

Ik had het al aanvaard dat het deze maand weer nix is maar ik begin eerlijk gezegd beetje te twijfelen,het kan toch niet dat ik zwanger ben als ik mijn nod nog heb?

iemand raad of een mening?
gr
layla

Laurence
3 December 2008, 08:02
Dat kan wel, mijn tante heeft dat gehad. noch 4 maanden ongesteld, en dan bleek ze 20 weken zanger. ik zou eens testen, je weet maar nooit :)

L@yla
3 December 2008, 18:44
hoi laurence,
dank je voor de reactie! ik zal dat maar eens doen denk ik
gr
layla

mini
3 December 2008, 18:50
hey hey!

Vandaag dus ter controle geweest bij de gynaecoloog. Uit het weefselonderzoek is gebleken dat het een spontaan miskraam was. Dus niets aan te doen.
Hij heeft ook ff gecontroleerd of de baarmoedermond mooi dicht was gegaan. En dat was dik ok, volgens hem.
Hij vroeg in hoeverre, ik het zag zitten (vooral psychologisch) om terug aan kindjes te beginnen.
Mja hij dacht waarschijnlijk dat ik, onze kinderweens ff ging laten varen. :rolleyes: Geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt!
Hij zei ook dat het in mijn geval niet echt nodig was om 2 cyclussen over te slaan. Hij had dit gezegd om me eventueel te waarschuwen mocht er iets niet ok zijn met het weefselonderzoek *oef :P*
Dusja vanaf volgende maand, kunnen we er weer aan beginnen

Kimmy
3 December 2008, 19:50
toch relatief goed nieuws, é, mini!!!
ik duim voor je hoor
x

veerle
3 December 2008, 20:13
Hi mini,

Wat goed nieuws!!
duimpjes zijn hier omhoog!!
Mijn vruchtbare dagen zijn niet onopgemerkt voorbij gegaan ;)
we hebben heel wat geklust, hopelijk op het juiste moment!!!
Ik hoop echt dat ik mijn ventje met kerst een 'i love papa" kado
kan geven ;)

xxx
xx
x

mini
3 December 2008, 20:17
Ja idd! Supergoed nieuws! :D :D :D
Zie het weer volledig zitten! ;)

Ik zal meeduimen voor jou Veerle :)

lies
3 December 2008, 20:44
super, mini, ik ben zo blij voor je!
nu duimen dat je cyclus al op gang is gekomen...had de gynae een eisprong gezien?

mini
3 December 2008, 21:07
Heeft geen echo genomen :) Gewoon 'gevoeld'
Maar hij denkt wel dat m'n cyclus op gang is gekomen aangezien ik al trg slijmverlies heb :)
Hij denkt dat'k vanaf de 20 ste m'n MS mag verwachten. Als het zo'n 6 weken duurt, moet'k de gyné toch eens contacteren, dan gaat hij eens checken. Maar daar maak ik me voorlopig geen zorgen in. ;)

Annelies
4 December 2008, 12:37
Hey Mini,

dat is idd zeer goed nieuws, het was geen leuk vooruitzicht om 2 maanden te wachten.
Ik mocht na mijn miskraam ook direct terug beginnen (als ik het aankon), omdat het ook allemaal spontaan is gekomen.
ik vind het super voor jou dat je positief nieuws hebt.

Veerle, ik duim ook voor jou dat je een leuk kerstkadootje kan geven

xxx

Laurence
4 December 2008, 13:17
Hey mini

dat is goed nieuws zeg.
We hopen allemaal om een mooi geschenkje onder de boom te mogen leggen :)

mini
4 December 2008, 17:30
Bedankt Laurence, maar 't zal eerder voor m'n ventje zijn verjaardag zijn denk ik ;)
Want nu moet'k gewoon wachten tot m'n MS eraan komen. En dat kan nog een goeie 2 à 3 weken duren. :)
En dan zitten we normaal gezien al in de kerstperiode. M'n ventje is jarig op 8 januari. Wie weet :D

L@yla
4 December 2008, 17:56
hoi allen,
mini:supergoed nieuws ben blij voor je!
ikzelf snap er niets meer van,vorige donderdag dacht ik dat ik mijn ms had, was echt heel weinig, nu vandaag heb ik bruinverlies...
ik ga morgen een test doen al is het maar gewoon om te weten...

gr layla

poepie
4 December 2008, 20:35
hey
heel goed nieuws mini en l@yla ik duim voor je ! groetjes

Laurence
5 December 2008, 11:23
Een verjaardagscadeau is ook leuk.
:)
laat iets weten hé l@yla

veerle
5 December 2008, 13:17
hi layla!!!

laat weten wat het resultaat van de test is hé!!
denk dat je prijs hebt deze keer ;-)
duimen zijn hier omhoog!!

xxx
xx
x

lotjen
5 December 2008, 15:35
Das goed nieuws mini! 2 cyclussen wachten was toch wat veel gevraagd vond ik!
Succes L@yla,hopelijk goed nieuws vandaag!
Liefs Lotte

mini
5 December 2008, 16:20
ja bedankt iedereen :) Doet deugd hoe de mensen meeleven :)

L@yla, heb je al nieuws?! (ni da we nieuwsgierig zijn ;) :D)

L@yla
5 December 2008, 17:51
hoi allen,
deze morgen een negatieve test! niet dat ik mezelf iets probeer wijs te maken maar er klopt toch iets niet,nu deze morgen weer een licht roze bloedverlies heel weinig maja volgende week worden we beiden getest(gyne wil dat zo) dus dan zal de waarheid wel aan het licht komen zeker!

het ding is dat het deze week mijn verjaardag was en ik dus nu niet goed weet als ik wel feesten mag of nie haha

gr
layla

veerle
7 December 2008, 14:22
hi Layla,

allesinds nog een leuke verjaardag!!
wij hadden hier ook een jarige deze week en dat hebben we sowieso gevierd ;)
zullen volgende week zien of het resultaat heeft opgebracht!

wie weet test je deze week wel positief ;)

xxx
xx
x

veerle
29 December 2008, 19:10
hi dames,

om ff terug te komen op de topic wachten kan toch lang duren hé
wij proberen nu al 8 maand voor een kleine spruit.. en l@yla ondertussen
ook al 9 maand.
Zijn er dames onder jullie die ook al zo lang proberen of geprobeerd hebben
het lijkt wel alsof wij hier de enige 2 zijn die zo geduldig moeten zijn :s

xxx
xx
x

katrientje
29 December 2008, 19:27
Wij zijn bijna 1 jaar bezig...

sunshine
29 December 2008, 19:37
een jaar...

veerle
29 December 2008, 21:12
hi katrien!!

wanneer gaan jullie de eerst ivf doen?
Hoop zo voor jullie dat het ddl raak gaat zijn!

@ sunshine: hebben jullie al testen gedaan? ik begin echt te
denken dat er iets mis is bij één van ons twee :s

xxx
xx
x

Nikki1982
30 December 2008, 11:06
Meisjes niet te vlug opgeven hoor. Mijn vriendin dacht ook dat er iets met haar scheelde. Na onderzoek bleek dat haar man langzame zwemmertjes had en tijdens de 9de maand was het prijs. In februari gaat ze bevallen, dus ni opgeven en blijven vechten...

xxx

katrientje
30 December 2008, 23:49
Hoi Veerle, en alle andere dames!

Ik moet morgen beginnen met neusspray Suprefact om mijn cyclus stil te leggen.
Dan moet ik op 3 jan beginnen spuiten met Puregon en dan regelmatig naar gyné om te zien of er voldoende eitjes groeien.
Als de eitjes rijp genoeg zijn worden ze weggehaald ( pick-up ) en een drietal dagen ééntje teruggeplaatst.
Ik hoop dus in week van 3 januari terugplaatsing te krijgen en dan is het 12 dagen wachten op antwoord....
Super spannend dus, ben best nerveus!

Groetjes

L@yla
31 December 2008, 01:18
hoi katrientje,
ik duim voor je mee dat het lukt
vele groetjes en voor allen morgen een mooie laatste dag van het jaar

ik weet in ieder geval al wat ik wens voor 2009:)

layla

Laurence
31 December 2008, 12:22
Hey katrientje, ik hoop ook echt dat het lukt. Je verdient het zo erg :)
good luck

veerle
2 January 2009, 20:38
katrien,

Ik duim voor je!!
succes!!

xxx
xx
x

katrientje
3 January 2009, 02:10
bedankt dames! Ik probeer me niet te verheugen op die eerste keer hoor... stiekem hoop ik toch dat het met één keer zal volstaan.

slaapwel