PDA

Volledige versie bekijken : Hormoonwaarden

Cindy1987
8 April 2010, 13:56
hallo allemaal

zou er iemand mij kunnen vertellen hoe de hormoonwaarden in het bloed moeten zijn om zwanger te kunnen worden?

aan welk hormoon kunnen ze zien of je een eisprong hebt gehad en hoeveel moet die waarde zijn?

ik zie alleen maar op mijn uitslag van het bloed, FSH, LH, oestradiol, progesteron, porlactine & testost. bind.globuline staan en daar de waarden bij zoals het nu is, maar wat zijn de optimale waarden of moet het minimum zijn om zwanger te kunnen worden? op 22april moet ik terug naar de gyné voor de uitslag en voor verdere behandeling, maar ik zou graag al iets willen weten...

groetjes, cindy

Isabelle B
8 April 2010, 14:14
Hoi Cindy, Ik was daar ook in geinteresseerd en heb de volgende link gevonden: http://www.fertilityplus.org/faq/hormonelevels.html Ik denk dat dit misschien kan helpen....

Groetjes,

Isabelle

Isabelle B
8 April 2010, 14:22
Ik heb ook nog een beter overzicht met alle referentiewaarden van het bloed. Daar staat alles heel duidelijk in (hormonen etc...) maar dat is een PDF document. Ik weet niet juist hoe ik dat hier zou kunnen versturen...:confused:

Cindy1987
8 April 2010, 17:47
Ik heb ook nog een beter overzicht met alle referentiewaarden van het bloed. Daar staat alles heel duidelijk in (hormonen etc...) maar dat is een PDF document. Ik weet niet juist hoe ik dat hier zou kunnen versturen...:confused:

he issabelle,

je mag het anders via mail doorsturen. mijn mailadres is xxxxxxxxxx@hotmail.com (knuffelmie@hotmail.com)

bedankt voor de reactie