Volledige versie bekijken : stampjes hier en daar
iris
20 October 2008, 17:33
Hallo ,
Is het zo bij iedereen dat je de stampjes zo goed voelt ?
Amaai ! De hele dag door voel ik hem nog al eens stampjes geven .
Zelfs s'nachts dat is soms minder leuk.
Ik zal dat gevoel wel missen hoor .
Zijn er nog vrouwen die dit zo aanvoelen ?
groetjes iris
rienemieke
20 October 2008, 17:53
JA ik had dat ook tot nu
nu zijn ze heel pijnlijk! jammer genoeg maar als ik ze dan even niet gevoeld heb, dan ben ik blij met een pijnlijke stamp!:)
ik ga mijn buikje missen als ons kleine mie er is!
Nes
20 October 2008, 18:26
Dat kan ik geloven dat jullie je buikje gaan missen. Ik weet dat nog niet want veel buik is der nog niet, zo een klein ding ja. Maar da zal wel komen zeker.
Ik kijk echt uit naar de moment dat ik mijn kleine spruit zal voelen. Want soms kan ik het nog niet geloven dat ik zwanger ben, en dan zal ik niet anders kunnen dan het geloven. Ik heb er zo lang over gedaan om zwanger te worden (vind ik zelf) dat ik op het laatste alle hoop om natuurlijk zwanger te worden heb opgegeven (alsof dit ook niet mocht zijn, weer een gevecht). Nu is dat gelukkig langs de natuurlijke weg gekomen maar kan ik het nog niet geloven. Ja, juist de kleine momenten bij de gyné en dan lijkt het weer of ik alles droom. Misschien ook omdat wij hebben moeten vechten om samen te kunnen zijn en nu een baby, zo echt een droom blijkt die uitkomt. Ik weet niet hoe ik dat voor woorden kan brengen. Maar der zijn voor de moment 2 dromen uitgekomen voor mij. Een getrouwd leven met de onbereikbare man van mijn leven en in verwachting zijn van zijn kind. Echt van onschatbare waarde voor mij.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.