Volledige versie bekijken : vraagje
Kathy
3 April 2010, 18:30
Hey,
Ik zit met een klein probleempje..denk ik. Plots heb ik last van licht bloedverlies, een dagje of 2 na mijn eisprong.. Maak me hier wat zorgen over. Iemand enig idee waarop dit kan wijzen?
je hebt misschien een vroegere eisprong gehad, dan kan dit een innestelingsbloeding zijn... bruin donker bloed is goed, helder rood bloed is niet goed ;)
konijntje
3 April 2010, 20:04
kathy,
ik weet niet hoe lang je aan het proberen bent. Maar de eerste twee maanden toen ik gestopt was met mijn pil heb ik tussen door ook af en toe beetje bloed verloren.
Gyn zei dat ik mij hier geen zorgen om moest maken. soms kan dat gewoon zelfs een adertje zijn dat springt tijdens het vrijen. normaal gezien, zolang je geen pijn hebt, hoef je niet meteen te panikeren, zolang het natuurlijk stopt.
Natuurlijk is dat allemaal makkelijker gezegd, ik was toen ook serieus over mijn toeren maar ga ervanuit dat er een reden is waarom dokters zolang moeten studeren :) ze zullen het dan echt wel beter weten hé
Kathy
4 April 2010, 09:34
Ik ben van november gestopt met de pil. Heb daarna 3 maand een cyclus gehad van 28 dagen, de vierde en de vijfde cyclus plots 35 dagen. Het is in die 2 langere cyclussen dat ik telkens last heb van een dag of drie heel minimiem donker bloedverlies. (rond mijn eisprong vermoed ik).
Vind het toch wat bizar...Zou het mss kunnen dat ik nu pas echt ontpilt ben?
konijntje
4 April 2010, 12:02
bij mij heeft dat ontpillen toch een 6 tal ronden geduurd. als je echt bang bent, bel gewoon even de huisarts.
Het kan ook zijn dat je baarmoeder gewoon even grote schoonmaak houdt... donkerbruin is oud bloed..
Een eisprong kan ook bloedverlies met zich meebrengen net als een innesteling.
goed advies, probeer de opties breed te houden en hopelijk is het goed nieuws maar hoop ook niet te hard, want ik spreek uit ervaring dat de teleurstelling alsmaar pijnlijker wordt dan.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.