Volledige versie bekijken : Alternatief voor de vloerpuzzels
Hoi,
zoals jullie wsl ook weten zijn de vloerpuzzels (ABC e.d.) uit de handel genomen ... wat gebruiken jullie nu als alternatief? Ik had deze graag gekocht, vooral om ze buiten te gebruiken ... maar ik denk niet dat er al terug veilige puzzels in de handel zijn.
Groetjes
Lily en Lynn
_liesje_
31 March 2010, 12:23
goeie topic! heb het mij ook al afgevraagd, aangezien wij een jongetje hebben denk ik dat wij een automat gaan leggen, je weet wel, met straten enzo op. zou niet weten wat anders???
boeleke2704
31 March 2010, 12:45
Ik zou ook meteen aan een speelmat denken.
Voor mijn nichtje hadden ze dat ook. Zo'n zachte plaid waar ze dan op kon spelen.
Ik heb toevallig vorige week een speelmat, ik denk van Boon (kan dat?), zien liggen in de babyspeciaalzaak. Het was zo'n soort racebaan-mat die je in allerlei vormen kan leggen, inclusief echt een racebaan-track van maken. Ik vond het wel tof en ideaal voor een jongen in huis. Ik denk dat ze die ook in andere soorten hebben.
Ik ga er in elk geval nog eens voor teruggaan. Had toen weinig tijd.
cocelinetje
31 March 2010, 14:08
Wij hebben hier een automat :)
Heb het eens nagevraagd en al de tegels die nu in de handel liggen zouden veilig en goedgekeurd zijn.
In ieder geval wij hebben hier een soort kleed. Kan je vergelijken met een picnic-kleed.
Is een materie die zowel buiten als binnen mag gebruikt worden en het zou geen water doorlaten van onderen naar boven (dat laatste nog ni getest ;))
Als ik eens wat meer tijd heb, kijk ik welk 'merk' het is.
Twinkel
31 March 2010, 15:23
Ik heb die tegels vorige week nog in Paradisio zien liggen. Deze zijn zeker veilig, maar er wordt wel gezegd van ze eerst 14 dagen uit de verpakking te leggen vooraleer ze te gebruiken.
meisje84
31 March 2010, 17:14
Ik heb die vloerpuzzels ook nog zien liggen in Bart Smit, dus veronderstel dat ze niet overal uit de handel zijn, of is dat dan van een merk dat wel veilig bevonden is?
Ik zou graag die plastic vloerpuzzels hebben, omdat je dat kan afwassen.
xxx
kingka
31 March 2010, 18:49
Heb dit enkele maanden geleden eens gevraagd aan een verkoopster in Happyland (Leest bij Mechelen). De vloerpuzzels die daar nog in de rekken liggen zijn veilig beweerde deze verkoopster, ze wilde mij zelfs een analyse certificaat laten zien (ze hebben daar dus effectief de vloerpuzzels laten testen op schadelijke stoffen).
Misschien toch even vragen, en als ze van krommen aas gebaren misschien toch niet doen. Niet alle winkeliers zijn altijd even goed op de hoogte.
rienemieke
31 March 2010, 19:11
wij hebben ook een mega automat liggen en ja hoor ok bij een meisje in trek!!!!!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.