PDA

Volledige versie bekijken : foutmelding

Mientje
29 March 2010, 22:09
Ik geraak sinds gisterenavond niet meer in het onderdeel 'je baby'. Ik krijg steeds volgende melding:

Your submission could not be processed because the token has expired.

Please push the back button and reload the previous window.

Ik probeer dit maar ik blijf deze boodschap krijgen.
Doe ik iets mis?
In de andere onderwerpen kan ik wel nog.
Iemand?

snoezel
30 March 2010, 14:20
mientje: ik zal het tegen kingka zeggen dat die vanavond kan kijken!
lukt het nu wel al???

kingka
30 March 2010, 20:08
Dag Mientje,

Heb het even opgezocht. Dit is een probleem dat slechts af en toe voorkomt maar ik heb helaas de exacte oorzaak niet kunnen achterhalen.

Je kan het probleem verhelpen door de "cache" van je browser leeg te maken, dit doe je als volgt:

In Mozilla Firefox via het menu "Edit > Preferences > Privacy", klik op "Clear your recent history" en zorg er voor dat "Cache" is aangevinkt. Klik dan op "Clear now" en herstart je browser.

In Internet Explorer via het menu "Tools > Internet Options", neem de tab "General" onderdeel "Browsing History" en klik op "Delete...". Duid in het volgende scherm "Temporary Internet files" en klik op "Delete".

Meestal zou het probleem eenvoudiger te verhelpen zijn door gewoon de pagina te herladen.

groeten,
kingka

Mientje
30 March 2010, 21:57
Dag Kingka,

Inderdaad, nu is het opgelost. Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Ik vond het al raar want op het werk kon ik er wel op. Wel raar dat het dan maar 1 onderwerp was waar ik niet meer in kon. Enfin, ik kan er weer in.
MERCIKES!

Mientje

kingka
31 March 2010, 18:44
Blij dat het opgelost is. Heb op het internet gelezen dat andere fora dit probleem soms ook hebben, en telkens maar sommige gebruikers in bepaalde onderwerpen...

groeten,
kingka