PDA

Volledige versie bekijken : onderzoeken

Bibi84
26 March 2010, 13:15
Hey dames,

Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat ik in de topic moeilijk zwanger worden zou terecht komen. Maar dat gevoel zullen jullie allemaal wel kennen he.

Na een derde mk sturen ze mij eindelijk door naar de fertiliteitskliniek.

De 15de april hebben wij de eerste afspraak.

Ik ben er wel benieuwd naar, maar die dag zelf zullen ze niet veel van onderzoeken verrichten denk ik.

Ik heb wel schrik voor die foto van de baarmoeder. Ik heb al gehoord dat dit heel pijnlijk is.

Wat zijn jullie ervaringen hierin?

xxx

Maya
26 March 2010, 13:22
meid, ik heb er geen ervaring mee, maar ik wil je gewoon veel geluk toewensen!

biebie
26 March 2010, 13:53
Hey Bibi,

ik heb er ook geen ervaring mee maar wil je tevens heel veel succes toewensen en dat je rap een goeie zwangerschap en een gezond kindje mag in je armen sluiten.

ps: de maand dat ik mij hier kwam aansluiten in het topic moeilijk zwanger worden, was ik onverwachts toch zwanger! Ik hoop dat het voor jou ook deze kant opgaat!!

kleinke
26 March 2010, 14:55
hey bibi,
ik heb die foto laten maken en het doet idd pijn maar dit duurt niet lang. tegen dat je denkt: nu is de pijn me teveel, is het gedaan. je kan het vergelijken met mspijn die plots opkomt. dit komt door de vloeistof die ze inspuiten om alles te kunnen zien. je kan op voorhand al een pijnstiller nemen, ik heb dit niet gedaan omdat ze mij dit niet gezegd hadden maar ik heb al gelezen dat dit wel mocht.
ik wens je veel succes en hopelik weet je snel waarom het steeds misloopt bij jou

aline
26 March 2010, 15:02
Hey bibi,