PDA

Volledige versie bekijken : grappig verhaaltje

Kimmy
13 October 2008, 18:15
Hey mensen,

Ik hoorde onlangs een grappig verhaal van een vriendin van mij, wil het jullie niet onthouden:

Haar dochtertje kwam thuis van de peuterschool en had honger. De mama geeft haar te eten en het kindje eet echt superveel, zelfs meer dan de mama. Na het eten vraagt het meisje: "mama, mag ik nog een banaan", de mama, een beetje bezorgd, antwoordt: "liefje, een banaan is nu echt te zwaar voor je". Waarop de kleine meid de banaan pakt en antwoordt: "maar, neen, mama, kijk, ik kan dat wel dragen, hoor".... :)

Ik lag plat van het lachen...

liefs,
Kimmy

taschkevdv
13 October 2008, 19:10
hihi schattig :D toch grappig wat er allemaal uit een kindermond kan komen he.

groetjes

lady bug
13 October 2008, 19:13
mijn zus vertelde dit weekend ook iets grappig. een collega van haar haar zoon was een kieskeurige eter. ze had er dan niet beter op gevonden dan de zoon te straffen door hem in de hoek te plaatsen en als hij honger had terug zijn niet opgegeten eten te geven. na een paar dagen zaten ze weer aan tafel. de zoon kreeg zijn bord, bekeek het eten en antwoorde onmiddelijk, "ik zal al maar in de hoek gaan staan zeker"

Laurence
13 October 2008, 21:29
Lol.
Mijn broertje zei ook iets grappigs deze week.
Zijn vader had hem gezegd dat hij de bril omhoog moest houden.

Hij gaat bij zijn mama en vraagt haar bril. En hij steekt zijn arm omhoog. Mijn moeder vraagt wat hij doet, en hij antwoordt heel serieus:

papa heeft gezegt dat ik de bril omhoog moest houden.
Wij lagen dubbel van het lachen.

Kimmy
14 October 2008, 17:49
zoiets kan je niet uitvinden, é :)
echt supergrappige verhalen!!

van een vriendin hoorde ik ooit dat ze met haar dochtertje in een flatgebouw was en haar vroeg om alvast voor te lopen en de lift te roepen...

Toen ze was bijgebeend hoorde ze haar dochtertje hard roepen "lift, lift" :)

lady bug
20 October 2008, 12:43
dit weekend weer iets grappig meegemaakt met mijn neefje.
we vierden gisteren mijn neefje en nichtje hun verjaardag. mijn neefje wordt er vandaag 2 en mijn nichtje op 9 nov 1, maar omdat mijn jongste zus woensdag voor een maand naar Australië vertrekt was het dus gisteren al feest.
mijn neefje weet dat er een babytje in mijn buik zit en deze krijgt dan geregeld zoentjes. nu waren we met de ballonnen aan het spelen en ik verstop de ballon onder mijn T-shirt. dat vond hij grappig. plots zag hij mijn borsten en zo snel als hij kon greep hij er naar en zei hij direct "nog ballon"
probeer een kind maar eens duidelijk te maken dat dit geen ballonnen zijn :)

snoezel
20 October 2008, 14:55
:D
toch een compliment dat hij het ballonnen vind en geen ballonnetje hé :D

isabelga
20 October 2008, 18:45
mijn mama vertelde me dit verhaaltje over het dochtertje van mijn broer (2 jaar en 4 maanden):
De kleine meid zat met 'opa en oma' in de auto en oma was uit volle borst aan het zingen, waarop die kleine spruit heel lief zegt: '0ma, mijn oren doen pijn. stop met zingen'

veerle
6 January 2009, 20:28
ja die kinderverhalen zijn soms geld waard.
Laatst was er zo een super schattig kindje bij mij in de winkel.
Ze kwam zo naast me staan en vroeg wat ik aan het doen was en hoe ik heette enzo.
Opeens kreeg ze in de gaten dat ik een 'sjiek' in mijn mond had en zegt ze ben je een snoepje
aan het eten? Ik zeg ja zegt ze derop wat voor snoepje?
Ik zeg in het mooi nederlands een kauwgom ze kijkt me heel raar aan en zegt:
ik lust alleen warme snoepjes :d
Daar sta je dan met je mooi nederlands :s

xxx
xx
x

Nes
6 January 2009, 20:42
Hahaha.
Ik weet nog als ik klein was vroeg mijn ma op een keer om patatten te nemen en ik verstond haar niet. Voor mij waren het aardappelen.
En mijn vriendin haar zoontje gelooft niet dat ik zwanger ben want ik ben nog niet dik genoeg. :) 'T is van teveel te snoepen.

snoezel
6 January 2009, 21:37
veerle, super toch :)

nes: de kindjes op school hadden ze dat wijsgemaakt. juf was niet zwanger maar had teveel snoepjes gegeten :)
heeft lang geduurd eer ik ze heb kunnen overtuigen hoor!

Laurence
7 January 2009, 19:38
Die kleine mannen toch:)
Mijn moeder was ni beter toen ze klein was.
Zij wou een warm ijsje en was ni blij alshet bleekdat het ijs natuurlijk koud was.
Zij dacht dat het warm was omdat het ijsje dampte van de kou :)

En als ze 10 was heeft ze met een loodjesgeweer in haar vinger geschoten. Dus mama's pas op,want ik denk dat we nog veel gaan mogen meemaken :)

Nes
7 January 2009, 20:46
Ha ik heb ook zo nog een paar verhaaltjes van de familie.

Toen ik klein (een jaar of 4 à 5) was heeft mijn grootmoeder me eens gevraagd om te kijken of het strijkijzer al warm was. Ik heb dan aan dat ijzer gelekt met als resultaat een verbrande tong. 'T was dus duidelijk warm.
Mijn ma streek haar haar toen ze klein was en mijn nokel heeft een petankbal op de kop van z'n broer gesmeten (per ongeluk wel).
En we hebben een ding gemeen in de familie, iedereen heeft al naar de kliniek of dokter gemoeten door een napolion snoep door te slikken. En iedereen maakt da mee he. Raar he.

snoezel
7 January 2009, 21:39
ik heb mijn broertje in der tijd (hij was toen een jaar of vier, ik een jaar of vijftien) wijsgemaakt dat hij door het putje van het bad kon :s
die ging zo graag in bad en vanaf dan durfde die niet meer...
ons moeder kon daar niet mee lachen :D
heeft even geduurd eer ik hem weer had overtuigd dat het maar een grapje was

veerle
7 January 2009, 22:01
haha snoezel dat bad verhaal is wel goed!!;-)

Ik had in de kleuterklas het gebedje van wees gegroet maria geleerd en dezelfde dag leerde we ook
het liedje van 'op een grote paddestoel vol met witte stippen zat kabouter punnemuts....'
Na school bij het avond eten was ik zo fier als een gieter dat ik het gebedje van maria had geleerd
en mijn mama wilde dit dan wel eens horen.
Ik heel luid en blij: Wees gegroet Maria, vol met witte stippen...

Geef toe een gebed en een liedje op 1 dag is voor een kleuter toch veel hé :-)

xxx
xx
x

snoezel
8 January 2009, 07:19
:D
en dan moet je je als mama waarschijnlijk heel serieus kunnen houden :)

Mrs O.
8 January 2009, 09:35
Mijn buurman heeft me enkele jaren terug een anekdote over mezelf verteld...

ik moet een jaar of vier geweest zijn en m'n ouders betrapt hebben tijdens het vrijen :) Mr natuurlijk besefte ik niet dat er iets ad hand was...
De dag erna was ik bij de buren pannnekoeken aan het eten op een verjaardagsfeestje en ineens zeg ik superfier voor heel de tafel:

Mijn papa dat is een tovenaar !!! want ik heb dat gisteren gezien !!!... Hij slaapt op zijn buik, maar met zijn knieën naar boven !!! Da kan niemand anders denk ik...

LOL.. De volwassenen aanwezig op het feestje kwamen natuurlijk niet meer bij... :)

Ik word er vandaag de dag nog mee uitgelachen...

snoezel
8 January 2009, 11:26
:D mrs O
stel je voor zeg :D

mijn broertje (toen een jaar of vijf) heeft heel fier aan de buurjongen de wortel van mama laten zien.
lag in haar nachtkastje onder al haar kousen (jullie weten wel waar ik het op heb :) )
maar hij had het toch gevonden.
dus dames, wees gewaarschuwd :D

Mrs O.
8 January 2009, 11:30
HAHA !! mama hare wortel...
LOL...

lotjen
8 January 2009, 13:52
Amai,ik heb hier zitten gieren van het lachen,de max gewoon...
Dat van dat putje in het bad vond ik het beste...

Ik heb er ook eentje;
Toen ik klein was ging ik gaan spelen bij de buren op de zolder van de stallen,waar ik eigenlijk niet mocht komen,
want de balken waren redelijk rot,ik ben natuurlijk tot aan mijn middel door de planken gezakt,en de koeien hebben 3uur lang aan mijn
voeten gelikt tot ze mij gevonden hebben... Sindsdien geniet ik dubbel zoveel van een biefstukje,mijn weerwraak!

snoezel
8 January 2009, 15:57
zou voor mij al een hel zijn want ik kan er niet tegen als ze aan mijn voeten komen :)

Nes
8 January 2009, 16:14
Bij mij zou het omgekeerd werken! Ik vind het heerlijk als ze aan de zool van mijn voet kriebelen. Hoewel, ik weet niet hoe een koetong aanvoelt, dat kan misschien tegenvallen.

Laurence
8 January 2009, 19:03
Dat zou toch niks voor mij zijn. Ik HAAT voeten. Ik verdraag zelf ni dat mijne man aan mijn voeten komt of hij met zijn voeten tegen mij komt.
Het enige wat ik verdraag zijn baby voetjes die vind ik zo schattig