PDA

Volledige versie bekijken : Mobiel Tiny Love

lily
13 March 2010, 11:58
Wat zouden jullie doen?

De mobiel van Lynn, eentje van Tiny Love, heeft het al begeven. Ze heeft hem nog maar 8 weken en hij draait al niet meer rond. Vind ik wel snel! Het ding heeft 70,00 euro gekost! Ik heb de batterijen al vervangen, maar er is geen beweging in te krijgen.
Het is een artikel van onze geboortelijst. Vinden jullie dat ik hiermee terug kan gaan naar de winkel? Kvind het best wel vervelend. Ik heb de originele verpakking ook niet meer ...

xxx

mini
13 March 2010, 12:39
langsgaan meid, zo'n dingen zijn veel te duur om kapot te laten.
Fien is nu 3,5 maand en beleeft nog altijd plezier aan haar mobiel.

Bo
13 March 2010, 13:12
Ik zit met juist hetzelfde probleem, ook de mobiel van Tiny Love kapot...
En ik heb de doos ook niet meer :rolleyes: Maar ik ga toch ermee teruggaan. Zoals Mini zegt, is t veel te duur om nu al kapot te gaan.

PETRA
13 March 2010, 20:07
Zal dus maar geen mobiel van Tiny Love op de lijst zetten

Ik hoop dat jullie in de winkel een nieuwe krijgen!

mini
13 March 2010, 20:19
Ik heb ook ne mobiel gekregen van iemand van Tiny love (weliswaar tweedehands maar toch...) en die is ook kapot.
Vandaar... :rolleyes:

snoezel
14 March 2010, 07:57
zou ook terug gaan hoor.
70euro is niet niks hé.
hier eentje van fisher price en die heeft bij kobe goed dienst gedaan.
hopelijk nu ook bij de zus.

cocelinetje
14 March 2010, 09:48
Ermee teruggaan, niet twijfelen :)

lily
24 March 2010, 09:06
Hoi,

ik ben gisteren met m'n mobiel terug naar de winkel geweest. Blijkbaar zit er 2 jaar garantie op ... Ze hebben hem onmiddellijk hersteld!
Dus Bo ... kzou er ook maar mee terug gaan!

Lynn is weer content!

xxx

cocelinetje
24 March 2010, 09:08
:) super!!

tiger
24 March 2010, 09:59
Wij hebben hier ook een mobiel van tiny love, gekregen van schoonzus. Heeft al dienst gedaan bij zowel nichtje als neefje van Jarne en werkt nu nog perfect!

Bo
24 March 2010, 10:21
Dan zal ik er maar eens werk van maken. bedankt!

boeleke2704
24 March 2010, 18:23
Goed dat je terug gegaan bent!! Die dingen kosten inderdaad meer dan geld genoeg hè!!
Wij hebben er ook 1 op onze lijst staan, 2 zelfs, ook een kleintje voor aan de maxi cosy in de auto... Hopelijk gaan ze lang mee!
Nu, mijn zus had die ook en die hebben nooit gehaperd... Zal de ene tegen de andere zijn?

Fijn dat Lynn weer fijn kan genieten hè!

lily
25 March 2010, 13:40
Ja, kvond het ook veel geld! Daarom ... even m'n stoute schoenen aangetrokken! :-)
Alles voor m'n dochtertje he!

xxx

Bo
25 March 2010, 13:45
Hier ook mee teruggeweest en ze hebben hem zelfs direct omgeruild.
Er hangt nu dus weer een draaiend mobieltje boven Laurensjes hoofd.... voor zolang het nog gaat (want als hij het te pakken krijgt :angel:) :D

lily
25 March 2010, 14:53
Super!
Leuk he dat ze er weer van kunnen genieten!