PDA

Volledige versie bekijken : Pijnstillers?

lotjen
10 October 2008, 13:40
Hellow ladies,
ik heb nu al een hele dag last van hoofdpijn,maar ik wil geen gewone pijnstillers nemen. Maar wanneer het dan echt eens nodig is,
welke pijnstillers mogen dan wel tijdens de zwangerschap?
Veel liefs Lotte

rienemieke
10 October 2008, 14:01
je moet zien dat er paracetamol in zit
bv dafalgan mag je wel nemen en is veilig maar mag geen forte of met cortisone in zijn

mar GEEN asprientjes, neurofen, ...

lotjen
10 October 2008, 14:13
Merci rienemieke voor de snelle reactie,ik kijk het voor vandaag nog even aan,en anders neem ik vanavond een dafalgan.
Ik ken mezelf al een beetje,en hoofdpijn gaat eigenlijk nooit over zonder een pijnstiller,maar we zien wel!
Veel liefs Lotte

lady bug
10 October 2008, 14:20
zit hier met hetzelfde probleem. ik had deze vraag woensdag aan mijn ha gesteld vermits ik de laatste dagen toch ook met hoofdpijn rond loop.

Nes
10 October 2008, 14:45
Bij helpt het soms met gewoon mijn ogen een uurtje dicht te doen.

lady bug
10 October 2008, 15:16
wel niet echt handig op het werk natuurlijk en die pc doet er ook niet veel goed aan :)

Nes
10 October 2008, 17:46
Ha, op mijn vorige werken was er telkens een kamertje met een bed in. Als je dan niet goed bent kan je daar even gaan rusten. Wel handig. Kan me wel voorstellen dat ze da niet op elk werk hebben. Zou eigenlijk moeten he.

Laurence
10 October 2008, 21:52
Dat is wel plezant dat. Een kamertje met een bed. Maar als ieder werk dat heeft, zal er niet veel meer gewerkt worden. Of misschien wordt er dan meer gevochten dan gewerkt om een plaatsje te kunnen hebben op het bed :)