Volledige versie bekijken : Miskraam?
Laurence
9 October 2008, 19:49
Hallo allemaal,
Ik denk dat ik een vroege miskraam heb gehad. Ik heb 3 dagen geleden heel veel bloed verloren. Gisteren terug niks en vandaag terug een beetje bloed.
Mijn maandstonden moet ik maar binnen een week hebben. Ik heb ook heel veel buikpijn gehad en nog altijd trouwens.
Ik heb naar de gyné gebeld voor een afspraak, maar ik kan pas op 24/10 langsgaan.
Ik durf niet echt een test kopen om te zien, want daarvoor is het nog te vroeg, daat ga ik toch niks op zien.
Zou mijn gyné mij de 24ste kunnen zeggen of ik een miskraam heb gehad of niet? Ik weet dat eigenlijk niet.
Ik hoop dat ik het fout heb, maar ik heb er geen goed gevoel bij.
Nes
9 October 2008, 20:07
Oei Laurence, ik hoop dat je geen miskraam heb gehad. Het zou kunnen maar het kan evengoed een innesteling zijn. Ik had ook zou rare dingen de eerste maand van mijn zwangerschap. Je moet idd nog lang wachten om naar de gyné te gaan. En ik weet ook niet of die dat gaat kunnen zeggen. Misschien moet je eens naar de ha bellen en kijken wat die daarop zegt? Het is ook de eerste ronde na het verlies van je sterretjes, kan het daardoor ook niet zijn dat alles zo nog een beetje overhoop ligt?
Hou ons op de hoogte. Grts Nes
ka80
9 October 2008, 21:16
Hey, ik denk dat Nes gelijk heeft, er kunnen veel redenen zijn waarom je bloed hebt verloren en misschien ligt alles inderdaad nog overhoop en tussentijdse bloedingen kunnen op eender welk moment voorkomen (heb ik in 2005 veel last van gehad bv). Ik zou ook naar je HA bellen, die kan misschien een bloedtest doen? In ieder geval, veel moed !!!
Groetjes
veerle
9 October 2008, 21:32
Hoi Laurence,
Ik sluit me aan bij nes en ka80...
Nog niet panikeren!!! ga zeker eens naar de ha die kan je
waarschijnlijk wel vertellen wat en hoe!!
Dan hoef je ook niet meer te piekeren!
Dikke kus!!
xxx
xx
x
Laurence
10 October 2008, 21:45
Mijn ha is met verlof tot eind volgende week. En ik wil niet naar een wildvreemde dokter gaan.
Vandaag heb ik terug bloed verloren, deze keer waren er stolsels bij. En mijn buikpijn wordt alleen maar erger.
Ik ga zien hoe het morgen gaat, en anders ga ik naar een dokter die dienst heeft. Ook al sta ik daar niet voor te springen.
L@yla
11 October 2008, 02:16
hoi laurence,
ben net klaar met werken en zit hier nog even bij te lezen,
wat jij beschrijft had ik ook paar weken geleden,buikpijn en hevig bloedverlies ook geen nod want die was pas later gepland,
ik heb toen bloed laten trekken en bij mij was het ook gewoon een bloeding,ze zei dat alles beetje overhoop lag vanbinnen en dat dan kan gebeuren,k hoop in ieder geval dat het bij jou ook zoiets is,niet te erg
vele groetjes
layla
Laurence
11 October 2008, 10:56
Dat hoop ik ook. Vandaag het ik nog steeds buikpijn, maar niet meer zo erg als gisteren.
Het is nu toch afwachten, want dokters van wacht zijn er hier niet in de buurt.
Vanavond en morgen ga ik proberen mijn zinnen te verzetten en dan zien we maandag wel.
snoezel
11 October 2008, 22:32
laurence,
kan je daarvoor niet even langs het ziekenhuis gaan?
dan kunnen ze een echo doen...
k weet niet of ze daar iets op kunnen zien maar toch!
ik hoop voor jou dat het niks ergs is.
zou het nog iets kunnen te maken hebben met je vorige zwangerschap?
groetjes
snoezel
Laurence
12 October 2008, 12:14
Ik hoop dat het nog iets te maken heeft met mijn vorige zwangerschap. Ik heb een zwangerschapstest gedaan ,en die was negatief. Wat ik hieruit kan verstaan is niet veel, want voor hetzelfde geld is het nog veel te vroeg of al te laat.
Momenteel is het bloeden gestopt en heb ik ook geen hevige buikpijn meer. Wel een klagende menstruatiepijn.
Afwachten tot het einde van de volgende week en dan zien we of ze er doorkomen.
Of juist niet en dan eens een testje wagen. Maar het zou mij verwonderen dat ik zo snel terug zwanger ben na wat er is gebeurd.
Maar ja, hoop doet leven zeggen ze toch.
Nes
12 October 2008, 14:47
Laurence, ik zou toch ook naar de spoed gaan. Dan ben je van die onzekerheid af.
Ik duim alvast voor je.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.