PDA

Volledige versie bekijken : een vraagske

stamperke
2 March 2010, 18:52
dees morgen lag ik op m'n zij in bed en plots voelde ik lichtjes iets.
da gevoel was precies een licht plofke,kan het niet anders uitleggen.maar heb da maar een keer gehad.wat zou dit nu kunnen zijn??

mini
2 March 2010, 18:55
uw kleintje?! :)

stamperke
2 March 2010, 18:57
uw kleintje?! :)

het was mss een stomme vraag :o,maar was ergens nie echt op m'n gemak.nu wel dus :)

thanks

jesterke
2 March 2010, 19:03
Geniet er van want dit is idd je klein wondertje!!!

stamperke
2 March 2010, 19:16
Geniet er van want dit is idd je klein wondertje!!!

:) dacht dat het nog een beetje te vroeg was om dat nu al te voelen daarmee.zal er zeker van genieten ;)

patje
2 March 2010, 19:29
Hihi :D leuk é... zalig gevoel!

mini
2 March 2010, 20:26
op 13 weken voelde ik die plofkes al, op 16 weken was ze al goed te voelen, op 18-19 weken kon m'n ventje ze overduidelijk voelen.

stamperke
2 March 2010, 21:33
ooh amai kijk er echt naar uit om hem/haar meer te gaan voelen :)
en ik maar denken da 16 weken een beetje vroeg was om iets te voelen.
echt wel tof :)

ravy
2 March 2010, 22:39
ooh de eerste onduidelijke gevoeltjes aaah
bij de eerste had ik het met 17 weeken en bij de tweede met al 11 weken.
duss alles kan hoor..

Nes
3 March 2010, 10:13
Bij mij was het eerste plofje ook rond 16 weken, rond 20 weken voelde ik haar al goed en rond 24 weken kon ik m'n buik lichtjes zien bewegen en kon de papa ook voelen. Dat was af en toe niet constant.

Kimmy
3 March 2010, 15:38
ik voelde Helena pas op 20 weken maar mijn placenta bleek nogal slecht te liggen

op 16 weken kan het écht al, hoor, gewoon van genieten, want zeg nu zelf: da's het leukste van de hele zwangerschap :) (en dan wordt het al wat "echter")

stamperke
3 March 2010, 21:56
pff...denk dat het iets anders was dak voelde gisteren heb vandaag precies nog niks gevoeld mja...zal wel komen :)

Petatje
4 March 2010, 10:38
das inderdaad u kindje.
ik voelde ons popje ook al van week 13,werden echte stampjes rond week 20 en op 21 weken heeft papa ze ook gevoeld.
En dat met voorliggende placenta :D haha een echte voetbalster! :p
Geniet er van!

boeleke2704
4 March 2010, 10:46
pff...denk dat het iets anders was dak voelde gisteren heb vandaag precies nog niks gevoeld mja...zal wel komen :)

Kan perfect hoor Stamperke!
Dat je je beebje eens voelt en dat het dan weer enkele dagen niks is... Mijn gyne zegt dat het pas rijp genoeg is om echt een dagelijks patroon te vormen vanaf 30 weken. En in mijn geval klopt dat helemaal!!
Voelde hem vanaf week 16, maar tot week 26-27 had ik dagen ertussen dat ik NIKS voelde!! En andere dagen was ie dan weer heel hevig. Vaak ongerust in geweest maar bleek volstrekt normaal.

stamperke
4 March 2010, 13:29
ah dus kan toch zijn dat het dat was :).
ben er nu constant op aan et letten of ik iets zou voelen,maar tot nu toe nog nie echt iets gevoel,mja...volgende donderdag kunnen we trug naar de gyne,zal er dan ook nog een keer naar vragen.