PDA

Volledige versie bekijken : Anna

tanneke
1 March 2010, 11:49
Hallo,
Hier volgt Anna's verhaal. Op zondag 21 feb ben ik nog met ouders, schoonouders en de honden naar de carnavalstoet geweest, mijn metekindje deed nl mee. Daarna nog even op manege binnen springen en 's avonds nog een hapje gaan eten. Omstreeks 22u30 naar bed gegaan met een ambetante kop en buik. Rond 24u opgestaan om maar eens naar het toilet te gaan maar er gebeurde niet zoveel. Rond 2u opnieuw.... weer niets. Rond 3u aan het twijfelen of ik mijn vriend zou wakker maken om eens naar het ziekenhuis te gaan, maar hij moest om 6u30 beginnen te werken,dus ik vond het stom om hem te wekken voor weer waarschijnlijk niets. Dus nog maar eens naar toilet. Daar aangekomen een serieuze pijnscheut in de onder buik. Terug naar boven, vriend wakker maken met de woorden "schatteke, schiet me niet af als we weer voor niets naar Bree gaan maar ik denk dat het tijd is." Dus wij naar Bree. Om kwart voor 4 kwamen de ween al om de 4 min. Om 4 om de 3 min.... In bree aangekomen 3cm opening. Ik dacht dus dat duurt hier nog uren..:)
Toen weeen om de 2 min. Een kwartier later 7cm opening en brak mijn water. De vroedvrouw had zo iets van oei... Snel infuusje prikken zei ze en alles al eens klaar zetten. Vond ze geen ader om te prikken en ik hield het niet meer uit van de pijn. De weeen kwamen echt super snel en zeer pijnlijk. Opeens kreeg ik pers drang en had ik nog steeds geen infuus, er was geen dokter gebeld en niets was klaar. Haalt de vroedvrouw er snel een collega bij, je zag lichte paniek uitbreken, de gyne een x aantal keer gebeld, ik ben beginnen persen en na 5 maal persen was ons Anna er. Met 2 vroedvrouwen en een gyne die net te laat binnen kwam. Het toppunt van alles na de geboorte vielen mijn weeen stil en heb ik nog een weeenopwekker gekregen voor de placenta te laten afkomen.
Anna woog 3kg 150 en is 47 cm groot. Op 22 feb op 6u18 geboren....

Groetjes Tanneke en Anna

kleinke
1 March 2010, 12:00
proficiat met de geboorte van je dochtertje

lotjen
1 March 2010, 12:07
Proficiat!!! Wat een snelle bevalling zeg! Sommige vrouwen zijn toch gemaakt om te bevallen é zeg,in een dikke 3 uur,wauw!
Geniet van je dochtertje,en aarzel niet eens een foto'tje te posten ;)

nele1979
1 March 2010, 12:21
proficiat !

Koke
1 March 2010, 12:26
Dikke proficiat met je kleine meid!!!

Nes
1 March 2010, 12:33
Proficiat, profiteer ervan.

cocelinetje
1 March 2010, 12:33
Amai Tanneke, wat een snelle bevalling :) Proficiat met de geboorte van je dochter, geniet ervan!

Sweetdreams1987
1 March 2010, 12:57
Proficiat !

joke
1 March 2010, 13:03
Idd wel een supernsnelle bevalling zeg! Daar teken ik direct voor :)
Een hele dikke proficiat met jullie dochtertje, geniet ervan! ;)

tiger
1 March 2010, 13:15
Amai, zo een snelle bevalling, dan zou ik ook wel willen :-)
Geniet van je kleine meid !!

ka80
1 March 2010, 13:17
Proficiat!! Zalig, zo snel!! Mooie naam! Geniet van je kleine meid.

snoezel
1 March 2010, 14:04
amai amai, das ook rap gegaan hé!
proficiat hoor!!!

Barbara
1 March 2010, 14:18
Een hele dikke proficiat!

mini
1 March 2010, 14:31
Dikke proficiat!

Kimmy
1 March 2010, 15:20
gefeliciteerd met je dochtertje!

ik vind het een prachtige naam, ik zou die naam zelf nog willen voor een volgende meisje ;)

_liesje_
1 March 2010, 18:14
Amai tanneke, dat kan tellen é als bevalling! zullen ze daar ook wel niet zo heel veel meemaken.
Blij dat alles goed gegaan is! Tis een kleintje é nee?
Hopelijk stellen jullie het goed...
x

ilseken
1 March 2010, 18:30
proficiat met je dochtertje! Prachtige naam trouwens!
En zo'n snelle bevalling, super. Tja eens je water breekt zijn de weëen nogal pijnlijk hé.

Mrs O.
1 March 2010, 18:57
proficiat tanneke !!!

aline
1 March 2010, 22:28
Proficiat met je dochtertje!!

Bo
2 March 2010, 09:41
Proficiat met je dochtertje!!! Ook zo snel, super!

Enne, een dorpsgenoot mss? :) Ik ben van Bree en ook hier bevallen...
Wie was je gyn trouwens? Bij mij was t ook paniek, ging ook te snel hihihi Vanpeperstraeten heeft alleen hoeven opvangen :rolleyes: (niet mijn gyn trouwens... absoluut niet content van)
Geniet ervan!!!

tanneke
2 March 2010, 15:23
Ik ben van Maasmechelen,Bo. En dr Dhaenens is mijn gyne.Al de rest in Bree vind ik maar niets eerlijk gezegt. Ik heb ze allemaal zien passeren in het zh. Die nieuwe vrouw viel me buiten mijn gyne het beste mee.

Groetjes

Bo
2 March 2010, 15:28
Ah (daar ben ik geboren ;))
Van Dhaenens al veel gehoord... Ik heb zelf Lauwagie en ik heb daar een goed contact mee. Een hele droge vent, maar hij weet wat belangrijk is en wat niet.

Hoe valt het je mee ondertussen? :)