Volledige versie bekijken : overgeven? wanneer komt dat nou?
Wende
8 October 2008, 03:36
Hoi,
Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en heb alleen last van mijn borsten, mijn tepels zijn net ijspegels!!!! :) Maar overgeven heb ik niet, kan dat nog komen of krijg ik het niet meer?
Kimmy
8 October 2008, 09:59
Hey Wende,
Ik ben ook nog geen moment misselijk geweest. Ik heb net als jij enorme last van mijn tepels (heb jij al iets gevonden om de pijn wat te verminderen??) en ik heb ook af en toe serieuze buikpijn 's nachts.
Ik denk dat als we nu nog niet misselijk zijn, dat dat ook niet meer komt?
Groetjes,
Kimmy
rienemieke
8 October 2008, 12:20
ik ben gene ene keer mottig geweest in mijn zwangerschap
buiten dat ons kleine meid hier van stuit naar hoofdligging gaat en omgekeerd! maar voor de rest nooit!
ook had ik veel last van mijn bosten en tepels!
groetjes
dorien
Wende
9 October 2008, 02:56
Hey Kimmy,
Nee helaas kan ik geen "medicijn" vinden voor de pijnlijke tepels, misschien er zo min mogelijk aan zitten??
Weet je wat ik ook heb? Totaal geen belang aan sex, ben zo bang dat hij hem kapot prikt... weet wel dat kan niet maar toch... Heb jij dat ook? En ls ik eenmaal op bed lig tegn ca 9 uur of half 10 dan ben ik ook zo vertrokken...
Kimmy
9 October 2008, 10:14
hey Wende,
Ik heb idd ook veel minder zin in seks... zal wel normaal zijn zeker :).
Je kan het kindje natuurlijkwel niet "kapot prikken", het kan totaal geen kwaad hoor, om te vrijen!!
Ik slaap inderdaad ook heel veel, da's normaal, é, je lichaam moet dan ook heel wat veranderingen door...
Groetjes,
Kimmy
lotjen
9 October 2008, 14:29
Hellow ladies,
om even op het onderwerp terug te komen,ik ben ondertussen al een goeie 2 weken misselijk,heb nog niet overdreven vaak moeten overgeven
maar voel me na elke maaltijd gewoon slecht,dus je moet er echt niet op hopen dat je misselijk zou worden! Alhoewel ik begrijp dat je dat ergens wat geruststelt of alles OK is met het boontje! Bij mij komt mn misselijk voort van iets vreemd,ik maak sinds ik zwanger ben enorm veel speeksel aan,en dat zou aan de basis liggen van mijn misselijkheid (bah)! Maar dankzij dat mottig zijn kan ik nu echt niet genieten van zwanger zijn,en ik hoop dat ik zo snel mogelijk voorbij de drie maanden raak,laat het maar snel half november zijn!
Ik snap perfect wat jullie bedoelen met minder zin in sex,de eerste nadat ik wist dat ik zwanger was vond ik hem net een indringer,ocharme dat ventje... Maar dat is nu al veel beter,gelukkig,zou binnen 7 maanden nog altijd graag met hem samen zijn hoor!
Veel liefs Lotte
Nes
9 October 2008, 18:37
Wat je me zegt van de seks, bij mij word het erger, ik heb totaal geen zin. En als we het dan wel doen ben ik zo bang dat er iets zal gebeuren met mijn kleintje. Mijn ventje heeft er al commentaar op gehad en ook op het feit dat ik altijd moe ben. Maar langs de andere kant begrijpt hij het wel. Ik denk dat ik toch mijn kar eens zal moeten draaien. Pfff.
rienemieke
9 October 2008, 20:06
je bent helemaal niet alleen hoor Nes
bij mij zat het jaja lees maar zat het ok tussen mijn oortjes!
en had ook totaal geen zin ni meer in seks, maar ik hielp mijn ventje dan ook op een andere manier!
Nes
9 October 2008, 20:10
Ben blij dat ik niet alleen ben en ik probeer hem ook zoveel mogelijk op een andere manier te helpen. Maar als ik in bed lig telt er maar een ding, slapen. Hij moet ervoor afkomen, niet als ik in bed lig, das ook zowat het probleem.
rienemieke
9 October 2008, 20:19
ja ksnap je helemaal ik was ook al vertrokken precies nog voordat ik in bed lag!
ka80
9 October 2008, 21:32
Hey hey, en dan krijg je de opmerking dat nu je zwanger bent, de seks opeens overbodig is. Als het een troost kan zijn, tem week 13 (ongeveer he) had ik ook niet veel zin, was ik veel moe en had ik ook een opmerking gekregen. Ik ben nu minder moe en de seks heeft bijna zijn "normale" ritme weer terug gevonden. Je moet geen schrik hebben, je kindje zit heel erg goed vast en er kan echt niets gebeuren maar als je geen zin hebt moet je niks forceren he!!! Alles zal wel terug op zijn plooi komen nadat je baby er is!
saluut!
ka80
9 October 2008, 21:36
Wat het onderwerp betreft, de misselijkheid gaat gelukkig (meestal) over na de 3e maand, bij mij was dat toch. Ik was veel misselijk maar heb nooit overgegeven. Wat goed helpt is op een lege maag chocomelk drinken. Dat is zowat het enige wat hielp bij mij en bij veel van mijn vriendinnen ook. Weet niet of het voor iedereen werkt. xx
Nes
9 October 2008, 21:48
Ik hoop dat mijn ventje het uithoud zo. Ik zal dan ook mijn best doen. Soms vraag ik me af of ik alleen last heb van zwangerschapshormonen :) :) :). Want den mijnen zijn humeur is toch ook niet altijd ok de laatste maand.
lady bug
9 October 2008, 22:10
denk dat da wa ligt aan het te weinig sex krijgen. hier is da toch zo in ieder geval.
ik krijg steeds maar te horen dat het om een kindje te maken wel gaat, maar nu niet meer hé.
Laurence
10 October 2008, 21:56
Dat zijn de mannen. Ik heb overlaatst mijne man zo laten zitten in bed. Menneer zei opeens dat ik toch alleen maar wou omdat het de vruchtbare periode was. Ik heb mij terug aangekleed en ben nog een beetje tv gaan kijken. Van zo'n opmerkingen zou ik het krijgen. Terwijl het helemaal niet waar was. Ik had er zelf niet meer aan gedacht dat we toen in de vruchtbare periode waren.
Maar ja, mannen hé.
L@yla
11 October 2008, 02:22
hoi,
nog even een late post,nes en lady bug julie zijn ook beiden over de 3m,proficiat daarmee,ik denk toch dat het een beetje een opluchting is eens je daarover bent!
gr
layla
Nes
12 October 2008, 14:59
Hey Layla, dat lucht idd wel een beetje op! Maar toch blijft er nog altijd een ongerustheid hangen hoor. Zal der nu zekers niets meer fout gaan, zal alles ok zijn, zal het in goede gezondheid zijn,.... 'T ja, dat zal het leven vanaf nuaf aan zijn. Het moeder zijn.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.