PDA

Volledige versie bekijken : eerste papflesje

Liesbet
22 February 2010, 10:38
Dag allemaal

Bij mij begint het serieus te korten. Op de valreep heb ik toch nog een vraagje ivm de babyuitzet. Ik ben van plan om borstvoeding te geven, daarom dat ik op mijn lijst geen enkele papfles heb gezet. Nu ben ik toch van plan er een aantal te kopen, mocht de borstvoeding toch niet lukken of voor het geval dat ik moet afkolven en mijn man haar moet voeden.
Welke papflesjes neem ik best? Iemand tips?
Bedankt!

kimmeke23
22 February 2010, 11:15
ik ga ook borstvoeding geven heb een manuele kolf op mijn lijstje gezet van nuby denk ik dat het is en daar zitten er een paar papflessen bij

mini
22 February 2010, 12:08
ik heb een manuele/elektrische kolf van avent, dus gebruik ik ook de flesjes van avent

winnie
22 February 2010, 12:42
ik had een manuele kolf van tommy tippee en de bijhorende flesjes.

boeleke2704
22 February 2010, 14:05
Die afkolftoestelletjes kan je huren hè, moet je niet persé aankopen!
Ik wil ook BV geven. Heb toch ook enkele flesjes op m'n lijst gezet, van AVENT.
(heel goed merk wat betreft vorm van speen enz)

Kimmy
22 February 2010, 14:36
voor borstvoedingsmelk is medela een échte aanrader!! vind je niet overal, o.a. bij Dreambaby.

dit merk is speciaal gemaakt voor borstvoeding... ik heb ook een elektrische pomp van Medela waar ik ook erg tevreden over ben (besteld via het internet vanuit Ndl omdat het daar het goedkoopst was)

ik moest wel overschakelen naar Tommy Tippie na een tijdje omdat de spenen van Medela niet meer gingen toen Helena'tje meer en sneller wou drinken

rienemieke
22 February 2010, 19:45
ik heb int begin ook bv gegeven maar uiteindelijk snel meegestopt en heb van in begin gekolfd en onmiddellijk avent gebruikt en zeer content van! gebruik ze nu nog!

Trinity
22 February 2010, 21:08
Ik had een manuele kolf van avent en bijhorende airflex flesjes van iemand geleend, maar Tibeau kreeg enorme krampen van deze flesjes. Dan zijn we overgeschakeld op nuby, en daar zijn we wel heel tevreden van in combinatie met borstvoeding.

Jolien!1
23 February 2010, 15:49
Dodieflessen en chiccoflessen zijn zéér goede flessen. Als kindjes het soms moeilijk hebben bij het drinken (van flessen), wordt er vaak overgeschakeld op deze flessen.

Bo
23 February 2010, 16:17
Hier ook Avent en de handkolf van hiervan. Best tevreden van.
Zeker van de handkolf, snel, makkelijk en weinig afwas :D

patje
23 February 2010, 19:38
Wij hebben ook manuele borstpomp van Avent op de geboortelijst gezet met bijhorende assessoires. Heb ook wat flesjes bijgezet van Avent omdat ik wil dat papa ook eens een flesje kan geven 's nachts of gewoon gezellig overdag :)

Nes
23 February 2010, 21:11
Hier Dr Brown, aangeraden door de neonat omdat ze krampen verminderen. Ben er heel tevreden van.