PDA

Volledige versie bekijken : Zou het kunnen?

Mrs O.
29 September 2008, 11:17
Hey iedereen

Ik open gewoon een nieuw topic, is het gemakkelijkste

Wij zijn aan het einde van ronde 2 en gisteren was normaal mijn eerste NOD mr heb mijn maandstonden nog niet...
Dus ben een dagje overtijd... Op zich geen ramp en weet dat ook wel, mr heb massa's kwaaltjes sinds vrijdag...

Heb terug witverlies (normaal ni op einde cyclus)
geen hoofdpijn (terwijl ik normaal op eind van cyclus verga van hoofdpijn)
immens pijnlijke steken in onderbuik waarvan ik echt slecht kom, zelfde als maandstondenkrampjes mr véél erger -- ongeveer 2 à 3 keer per dag
pijn tijdens het sexen, net alsof mijn man mijn baarmoeder 'attaqueert', na mijn orgasme heb ik 5 minuten ineengekropen gelegen vd zeer...
sinds vannacht (moest opstaan vr te plassen) ben ik ook al 2 keer misselijk geweest... iets wat ik noooit heb..

ik ben echt alles aan het relativeren, mr heb echt symptomen deze keer die ik nog noooooit heb gehad...

dus???? AAAAAAAAAAARGH ik wil testen mr ook weer niet... Wa zouden jullie doen?????

Sorry moest het ff kwijt, nu ga ik verder werken (alé poging tot)

groetjes

sunshine
29 September 2008, 11:47
Ik zou een testje doen... wel één van 't kruidvat ofzo, één die gevoelig is, geen predictor want daarmee ga je het waarschijnlijk nog niet zien als je zwanger bent.

Ik hoop het voor jou :-)

mini
29 September 2008, 11:51
Ja ik zou toch ook een testje doen. Mezelf kennende, 'k zou het ni kunnen laten. En zoals sunshine zegt een testje kopen die extra gevoelig is.

taschkevdv
29 September 2008, 11:52
ik zou persoonlijk toch ook testen.:-) maar de gedachten dat het niet zo is natuurlijk wel in het achterhoofd houden want anders zal de teleurstelling veel te groot zijn.ben benieuwd. ik duim voor je.

xx

Mrs O.
29 September 2008, 12:28
tis bijna middagpauze... Ik denk da ik naar den DI ga gaan :-)

Kimmy
29 September 2008, 12:35
ooo, ik hoop zo dat het van jou ook positief is, kunnen we samen ervan genieten!!
succes!
Kimmy

taschkevdv
29 September 2008, 12:41
is wel spannend vind ik se voor jou Mrs o :-)

en Kimmy proficiat he!! lees nu juist dat je dus zwanger bent :-)

L@yla
29 September 2008, 13:55
hoi mrs o!
ik duim mee,hoop voor jou dat je ook goed nieuws kan brengen!:)

cindy1977
29 September 2008, 14:23
Hey !

Ik zou als ik van u was via website test bestellen, want wij zijn ook al een jaar aan't proberen...elke keer zo'n test kost op den duur handenvol geld.
Daarom heb ik via sensitest.nl (nu babyboomshop.nl) ineens een set van test gekocht...spot goedkoop en even betrouwbaar.
Wij gaan nu ovulatietesten kopen zodat we het geschikte moment beter kunnen inschatten...want elke keer negatief is niet leuk...
Hoop dat jij meer succes hebt ;-)

Mrs O.
29 September 2008, 14:48
Hoi iedereen...
Was onder de middag in delhaize en heb test gekocht.
Heb tien minuutjes geleden al mijn moed bijeengeraapt en.... IK BEN ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan ni wachten om vanavond nr huis te gaan om het aan mijn ventje te zeggen !!!!!!

Dit had ik nooit verwacht... Zo snel...

cindy1977
29 September 2008, 14:56
Hey Mrs O

Een welgemeende proficiat !!!
Hoe ga je het vertellen straks ?? Die zal opkijken !!!

We leven hier met je mee!

Mrs O.
29 September 2008, 15:00
Awel ik ga gewoon een tutje kopen met 'papa is the best' en samen met de test afgeven vanavond als ik thuis kom...

We gn vanavond bij mijn mama eten, dus ik moet echt proberen te zwijgen...

cindy1977
29 September 2008, 15:02
ja en dat gaat best moeilijk worden dan.
Ik heb me al voorgenomen de dag dat ik zwanger zou zijn, leg ik babyschoentjes op m'n man z'n bord...
Die zal dan van z'n stoel afvallen, gegarandeerd lol

Maar eerst zorgen dat ook wij zover geraken he ;-)

taschkevdv
29 September 2008, 15:10
Awel ik ga gewoon een tutje kopen met 'papa is the best' en samen met de test afgeven vanavond als ik thuis kom...

We gn vanavond bij mijn mama eten, dus ik moet echt proberen te zwijgen...
aaah is het positief.kei goed.:-)
proficiat he! chance dat ge toch een testje zijt gaan halen he.
ben echt content voor jou!
vind het een goed idee hoe je het tegen je vriend/man gaat vertellen.

veerle
29 September 2008, 15:24
hoi hoi,

Aan KIMMY en MRS O nen hele dikke proficiat!!!! :):):)
Aangezien ik jullie niet ken, leef ik toch mee met jullie!!

Hopelijk kan ik snel jullie voorbeeld volgen!!!!
Wij zijn aan de 5e ronde begonnen :s langs ene kant
denk ik dat er iets mis is omdat het 'lang' duurt langs de andere
kant denk ik dat vanaf nu de kans weer groter wordt om wel zwanger te
worden omdat de meeste vanaf de 6e maand meer kans hebben om
zwanger te raken..
Eigenlijk weet ik het gewoon niet meer!! :s

XXX

cindy1977
29 September 2008, 15:29
Veerle,

Inderdaad de meeste is pas na 6 maanden proberen !

Zelfs gyn beginnen na 6 maanden pas te kijken of er iets 'geholpen' moet worden
Dus, afwachten, ook onze tijd komt nog wel !!

Denk da we der onbewust toch teveel mee bezig zijn :-)

veerle
29 September 2008, 15:35
Hoi Cindy,

Das echt eh ge wilt der nie mee bezig zijn maar toch zit het in je hoofd.
Zeker als er in mijn omgeving mensen zwanger zijn en worden en wij weer niet :s
mijn man zijn neef heeft er 9 maand over gedaan maar pff zoooo lang nog wachten hou ik niet vol :)

Hoelang ben jij bezig?

XXX

cindy1977
29 September 2008, 15:43
Veerle,

Wij zijn ook al van vorig jaar september bezig...
Al 2 hormonenkuren achter de rug en nu een operatie in augustus...
Bleek de schors rond eierstokken te dik te zijn, hebben dus een boring gedaan..
Want zonder da kon ik sowieso geen eisprong krijgen...
Nu elke maand op controle en normaal vanafa volgende maand terug hormonen...maar weten niet of we dat gaan doen, hopelijk lukt het nu snel op gewone manier !
Bij ons ook al 3 zwangerschappen sinds wij gestart zijn !! 2 ervan zijn zopas bevallen, dat vind ik elke keer weer zo erg !
Maar ja, that's life zeker ?

Vandaag kwam buurvrouw langs, 3 maanden geleden gestopt met pil, nu al 7 weken zwanger !!!

Er is hoop, ook voor ons ;-)

veerle
29 September 2008, 17:43
hoi cindy,

Mijn man en ik hebben wel al besloten dat als we niet natuurlijk
zwanger kunnen worden dat we onze droom opbergen.
Dat zeiden we al voor we stopten met de pil. Geen stress rond ivf ed...
ALS het ooi zo moet zijn zouden we wel allebei ons laten controleren zodat we de oorzaak kennen
waarom het niet lukt.

Ik hoop ook voor jou dat het heel snel lukt!!
Heb bewondering voor jullie geduld!!

dikke kus
xxx

Mrs O.
29 September 2008, 17:55
@ veerle en cindy

Hoewel ik nu op mijn wolkje zit te genieten van het goede nieuws, besef ik maar al te goed dat het niet voor iedereen zo makkelijk gaat en hoe frustrerende dat datm oet zijn...

Ik ben enig kind, en mijn ouders hebben hemel en aarde moeten bewegen om kinderen te hebben...
Ze waren met een adoptieprocedure gestart toen mijn mama na vijf miskramen ineens geheel onverwacht zwanger was van mij... Ze was toen al 38 en ik ben op 7 maand geboren wegens complicaties (ze had misvorming in baarmoeder)

Mijn ouders zijn hier altijd heel open over geweest, over hun geleden verdriet en de uiteindelijke opluchting als ik ter wereld ben gekomen.

Mijn papa gaat helaas nooit ons geluk kunnen delen want hij is vorig jaar overleden, mr hij is bij mij in mijn hartje en hij zou dolgelukkig geweest zijn... Om mijn mams van enig verdriet of schrik te sparen hou ik het liefst nog even stil, je weet nooit wat er nog gebeurt...

veerle
29 September 2008, 19:13
Hoi Mrs O;

Hoewel wij pas de 5e ronde zijn gestart heb ik zo een dubbel gevoel,
bang dat het niet gaat lukken en blij dat we bijna aan de 6 maand zitten waarin
de kans op zwangerschap verhoogt.
Denk dat ik vandaag gewoon een dipje heb ;)

Juist was mijn vriendin nog hier met haar 3 maand oud zoontje als ik hem
dan vast heb smelt ik :)
en ik kan haar niet vertellen hoe graag ik een baby wil :d

xxx

L@yla
29 September 2008, 19:16
hoi allemaal,
veerle, ik versta wat je bedoelt,je zit ongeveer zo ver als ons en dan begint het toch lastig te worden he!maar ja er zijn er die er nog langer over doen,en ondertussen zijn mijn twee beste vriendinnen zwanger,je gunt het hen van harte maar het doet tegelijkertijd ook een beetje pijn omdat je zelf ook zo graag dat geluk wil,maar zoals mijn ventje zegt,het geluk zal intens zijn omdat je er ook iets langer op hebt moeten wachten,alhoewel ik heel erg blij ben voor de mensen waarbij het vlug gaat,begrijp me niet verkeerd:)

ik snap er dus niets meer van,vanmorgen bloed,vanmiddag niets en nu weer!
de ha denkt aan innesteling,maar dan zou dat toch maar heel weinig mogen zijn of niet?
weet iemand hier iets meer van?

Nes had jij ook geen bloeding gehad net voor je wist dat je zwanger was?

Gr onwetende layla..

ka80
29 September 2008, 19:56
Hey Layla, ik heb een bloeding gehad exact 12 dagen na de bevruchting (vrij laat maar het kan) en die leek net op die van de maandstonden, en was niet zomaar een veegje bloed. Dat was enkel maar 's morgens en in de namiddag en de dag daarop was het bruin bloed. Mijn eerste test (5 dagen na de bloeding) was negatief en de tweede (exact 2 weken na het bloedverlies) was positief. Mijn bloeding was éénmalig. Veel succes Layla, ik hoop dat het raak is! Veel groetjes. Ka

L@yla
29 September 2008, 20:21
Hoi Ka80
heel erg bedankt voor je antwoord! het is leuk om te lezen wat het mss zou kunnen zijn,zo ben ik al iets geruster.
nu eerlijk gezegd durf ik niet te hopen dat ik zwanger ben,uit schrik voor de teleurstelling eigelijk.
het is wel idd anders of maandstonden,het begon gisterenavond bij het afvegen,en laat ons zeggen vandaag 1 tampon vol dus ik dacht het is te veel om een innesteling te zijn,blijkbaar niet...
Ook al durf ik niet hopen,ik moet wel zeggen in de 4 keer dat ik mijn nod al heb gehad, heb ik nooit de dingen gevoeld die ik nu voel,precies op de maandstonden gaan komen,maar de pijn zit precies wat hoger,steken in mijn borsten en dan zo in mijn zei,precies waar de lies zit...
goh ja dat het voor mij maar vlug woensdag is,het is zo vervelend om nu te moeten wachten,woe moet ik beslissen of ik het nieuwe werk doe of niet dus zou het tegen dan zeker moeten weten

wat en toestand!
vele groetjes en nog een proficiat voor kimmy en mrs o!

xxx
layla

Kimmy
29 September 2008, 20:42
Hey Layla,

Ik had ook een beetje bloed (donkere substantie eigenlijk, brr, vies woord maar het was zo). Dat was wel maar één keer een klein beetje...

die steken had ik ook al van vorige week maandag, precies mijn maandstonden (ik heb dat zelfs nu nog altijd).

succes met het ongelooooflijk frustrerende wachten.

1 tip: doe niet zoals mij, zijnde te vroeg testen, ik huilde keihard vorige week donderdagavond en kijk... aantal dagen later toch een positieve test!

groetjes,
Kimmy

Nijntje
29 September 2008, 21:48
Proficiat Mrs O en Kimmy!
Echt leuk voor jullie. Veel succes bij de zwangerschap! :D

Ik hoop dat ik me snel bij jullie kan voegen. Ik ben net zoals mrs. O 1 dag overtijd. Allemaal wel spannend....
Ik durf alleen niet te testen...
Het is voor ons de eerste periode en weet dus niet of t van t ontpillen is en de lengte van mijn cyclus of dat ik samen met jullie mag aftellen.

Ik heb vorige week wel enorm veel zeer gehad aan mijn borsten - opgezet en zeer gevoelig. Van t weekend ook wat misselijkheid gehad, maar waar t van is.... ? Surprise surprise!

We zien wel, nog ff geduld hebben is t beste zekers?

LIefst,
Nijntje

Kimmy
29 September 2008, 21:51
Hallo Nijntje!

Wow, klinkt veelbelovend...
Misschien inderdaad wel nog even wachten met testen want echt waar, die ontgoocheling als je maar één streepje ziet is vreselijk!!
groetjes en succes in deze zenuwslopende periode,
Kimmy

L@yla
30 September 2008, 00:07
hoi kimmy,
bedankt voor je reactie,voor het moment nog een klein beetje verlies,echt heel miniem, maar o zo veel pijn de buik,het baart mij eerlijk gezegd een beetje zorgen maar in ieder geval ga ik morgen bloed trekken,want ik moet woensdag antwoord geven of ik de job wel dan niet aanneem,
niet dat ik het niet zou kunnen moest ik zwanger zijn want zou direct een vast contract krijgen maar k zou het niet eerlijk vinden tov die mensen.
daarom ben ik dus een beetje verplicht om woensdag te testen,
in ieder geval het zou mooi zijn,ik verjaar 2 december dan zou net drie maand zijn ong. dus het zou wel leuk zijn om dan te kunnen vertellen,maar ja ik droom weer even

terug met de voetjes op de grond
slaapwel iedereen
x
layla

veerle
30 September 2008, 00:16
Hoi Layla,

Ik duim voor je dat het raak is!!!!
Dan blijf ik bijna alleen over als nog niet zwangere :)

We gaan dadelijk allesinds klussen ;)

Groetjes!!
xxx

Mrs O.
30 September 2008, 10:52
Proficiat Mrs O en Kimmy!
Echt leuk voor jullie. Veel succes bij de zwangerschap! :D

Ik hoop dat ik me snel bij jullie kan voegen. Ik ben net zoals mrs. O 1 dag overtijd. Allemaal wel spannend....
Ik durf alleen niet te testen...
Het is voor ons de eerste periode en weet dus niet of t van t ontpillen is en de lengte van mijn cyclus of dat ik samen met jullie mag aftellen.

Ik heb vorige week wel enorm veel zeer gehad aan mijn borsten - opgezet en zeer gevoelig. Van t weekend ook wat misselijkheid gehad, maar waar t van is.... ? Surprise surprise!

We zien wel, nog ff geduld hebben is t beste zekers?

LIefst,
Nijntje
Hey nijntje

Spannend hé 1 dag overtijd zijn !!
Natuurlijk de eerste ronde is altijd wat onzeker, aangezien je niet weet hoe lang je cyclus zal zijn

MAAR... als het kan helpen: ik had ook enorm veel pijn aan mijn borsten de week na mijn eisprong, ook opgezet en supergevoelig, en de week voor mijn NOD was dit weer vele minder...

Oh tis allemaal zo moeilijk hé... Ik besef echt wel dat ik echt wel geluk heb om zo snel zwanger te worden... Voor één keer gaat eens iets snel en goed in mijn leven, want de laatste 2 jaren waren niet gemakkelijk, een echte beproeving...
Maar die rotte periode is nu eindelijk afgesloten (hoop ik).... en nu hebben husband en ik eindelijk de tijd om gelukkig te zijn...

xxx

Annelies

L@yla
30 September 2008, 17:22
hoi allemaal,
veerle:lief van je dat je meeduimt maar ik vermoed dat ik en jou nog even overblijven:)
wat ook natuurlijk niet zo een ramp is,het komt wel.
het bloeden is nog altijd niet gestopt dus ik vermoed dat het dan toch mijn regels zijn,wel raar aangezien ik ze eigelijk maar morgen moet krijgen,dan zou ik dus een cyclus hebben van 26 dagen,goh ja dan moet dat maar...

vele groetjes
layla

veerle
30 September 2008, 17:25
Hoi Layla,

Jammer van die pestkopjes
ik heb dat ook wel eens gehad dat mijn regels
enkele dagen vroeger begonnen dan voorzien...

Duimen dat we deze maand in de prijzen vallen eh :)

xxx

L@yla
30 September 2008, 18:08
hoi veerle,
ja idd duimen maar!het zal wel een keertje aan ons zijn e...
ondertussen ben ik heel blij voor alle anderen en hou ik me nog even vast aan de gedachte dat het nu nog even zorgeloos is.
Vele groetjes
layla

Nes
30 September 2008, 19:50
Hey, Layla, je regels kunnen idd wel wat vroeger zijn, dat zou niets raars zijn. Maar hou wel de hoeveelheid verlies gade. De eerste maand dat ik zwanger was heb ik ook mijn regels gehad (2 weken ongeveer). Maar ik verliesde minder bloed en zo eens een dag wel en dan eens een dag niet,... En uiteindelijk bleek dan toch dat ik zwanger was. Ik wil je geen valse raad geven maar zo ben je ook iets slimmers. En eigenlijk is het wel leuk want dan komt het onverwachts. ;)

Laurence
30 September 2008, 21:07
Proficiat aan de twee zwangere dames.
Kben super blij voor jullie.
@ veerle: ik ben ook nog niet zwanger. Je bent hier niet de enige, maar onze tijd komt nog wel hé.

veerle
30 September 2008, 21:10
hoi layla,

het zal voor ons ook wel komen en mss bij u nog sneller dan je denkt
(zie wat nes schrijft ;) )
Ik ga zeker nog genieten van mijn zorgeloos leventje voor zover het zorgeloos
is :)
Ze hebben me gevraagd om demonstratrice te worden bij tupperware
ik had zoiets van nee stel dat ik zwanger wordt. Maar, aangezien ik toch pas mijn
regels heb gehad, ga ik me toch verder informeren.
Heb ik weer een verzetje....:)

Groetjes
xxx

mini
30 September 2008, 23:52
hey veerle, kop op.
Ronde 5 is echt nog niet lang hoor. :)
Maar ik begrijp je wel.

Succes in ieder geval, met de mogelijkheid tot een nieuwe job. Mocht je de job aannemen. Laat me iets weten, want als je van de streek van west-vlaanderen bent. Wil ik mogelijk een demonstratie bij me thuis houden. Heb dringend nieuwe (extra) potten nodig. ;)

L@yla
1 October 2008, 09:20
goeiemorgen,
nes bedankt voor je reactie,heb het bloedverlies sinds zondagavond en nu is het bijna nix meer,terwijl ik ze eigenlijk pas vandaag zou moeten krijgen,het zou leuk zijn moest het zo uitdraaien,maar ik ga er maar niet teveel op hopen,deze middag heb ik de resultaten.
en Veerle,dat is idd een goed idd om zoiets nieuws te doen,ik heb dat nu ook,k ga wss anders werk hebben en dat geeft je toch iets om naar uit te kijken!
in ieder geval goed klussen deze maand hehe
gr
layla

katrientje
1 October 2008, 12:55
ik ben ook nog niet zwanger dus jullie zijn niet alleen....
en bij ons gaat het dan nog es veel moeilijker gaan dan gedacht.

Ik had gezegd dat ik van de site ging wegblijven ,maar kan het niet laten. Ik lees jullie berichtjes nog elke dag! :-)

volgende week woensdag afspraak bij fertiliteitsarts in LIFE Leuven.
Kennen jullie iemand die ook via deze weg gegaan is en ook bij LIFE Leuven?

Groetjes!

Nijntje
1 October 2008, 15:48
Hallo dames,

En L@yla, weet je al iets meer? Ben wel nieuwsgierig!

Ondertussen zit ik hier ook een beetje nerveus te worden.
Vandaag 3de dag overtijd en nog geen spoor of symptoom te zien van mn regels...

Dit was/is nog maar mijn eerste ronde en vraag me af of dat t nu mijn cyclus is die wat langer is of niet. Weet iemand hierop t antwoord?
Ik heb al wel wat 'vreemde' symptomen gehad: wat misselijk, gevoelige/pijnlijke borsten, steekjes in mn rechteronderbuik. Een aantal dagen na de eisprong (niet gevoeld maar wel uitgerekend) een grote slijmprop (sorry voor de omschrijving!). Kan iemand me helpen? :(

N testje doen lijkt mij nog te vroeg. Vind ik ook erg spannend en durf en nog niet aan te beginnen...

Zo, fijn ff die zorgen wat wegschrijven...

@ Katrientje: Veel succes en moed voor t nemen van de volgende stappen. Ik hoop dat jullie snel een stapje verder staan!

Dikke kus,

Nijntje

lady bug
1 October 2008, 16:58
hey nijntje
vermits je eerste cyclus is na de pil kan het idd zijn dat je deze symptomen hebt. dat is nu eenmaal het ontpillen. wanneer je de pil neemt en met deze stop krijg je automatisch je regels omdat je hormonenpeil daalt. maar nu moet je lichaam het helemaal alleen doen en kan het zijn dat je idd later je regels krijgt. ikzelf kreeg mijn regels altijd zondag avond toen ik mijn pil nam. toen ik gestopt was kreeg ik ze maar pas de woensdag daarop. met wat geluk ga je een dezer dagen je regels ook krijgen. is het dat je twijfelt kan je natuurlijk een test gaan halen.

groetjes

Lady bug

L@yla
1 October 2008, 18:57
hoi allemaal,
ik blijf dus ook nog even bij de niet zwangeren, het bleek dus een inwendige bloeding met een hele uitleg rond maar het enige wat ik van het hele gesprek met de ha daarnet heb opgevangen is dus dat ik niet zwanger ben,wel raar dan heb ik dus een cyclus van 26d.
Het goede nieuws is dat ik een nieuwe job heb,ik moet nu nog ontslag nemen en hopelijk heb ik daar niet te lang opzeg.
Pff zie er wel een beetje tegen op om dit tegen mijn huidige bazin te zeggen want het is zo een lieve maar daarom kan ik niet alle dagen iets doen wat ik niet graag doe he.
Dus veerle ik ben er nog en er zijn er nog een paar die niet zwanger zijn dus je bent hier nog lang niet de enige...
En het geeft een steuntje als je weet dat je niet de enige bent dus bij deze...

vele groetjes
en katrientje: ik ken veel koppels die via ivf heel vlug zwanger geraakt zijn,ik hoop dat dat voor jou ook het geval is!ik duim in ieder geval mee
gr
layla

Nijntje
2 October 2008, 23:26
Dag dames,

L@yla en alle anderen die weer aan een nieuwe periode beginnen: ik voeg me bij jullie. Gisteren zijn mijn regels dan toch begonnen.
Samen starten we met een nieuwe hopelijk goede ronde voor ons allen. :)

Lady Bug, je had gelijk. t klopte precies zoals bij jou in het verhaal. Wel grappig.
Bedankt nog!

Groetjes,
Nijntje

veerle
3 October 2008, 20:25
Hoi Nijntje

welkom bij de ik-probeer-zwanger-te-worden-groep :)

veel succes deze ronde

xxx

Nijntje
7 October 2008, 23:08
Dank je wel!

Hopelijk hebben wij deze maand ook prijs!

Laat ons de babyboom van oktober maar starten.... :D

Veel succes allemaal dames!

xxx
Nijntje

cindy1977
7 October 2008, 23:26
Ik moest vandaag m'n regels ook voor de tweede ker krijgen na mijn operatie in augustus...maar nog niks..
Geduld dus...
En nijntje...we gaan allemaal voor de baby-boom in oktober he !!
:-)

Succes allemaal en veel oefenen, dien wij ook hier :-)

Greetz