PDA

Volledige versie bekijken : 1 dag overtijd maar maandag "ongesteldheidspijn" gehad

Kimmy
25 September 2008, 15:34
Dag lieve meisjes & vrouwen,

Hmm, dat lichaam werkt toch niet altijd duidelijk, hoor. Ik had maandag écht het gevoel dat ik ongesteld moest worden maar dinsdag, gisteren en vandaag voel ik er niets meer van... Vorige cyclus (ook al 32 dagen, nu zit ik al aan 33 dagen) had ik ook zo'n paar dagen op voorhand pijn en dan waren ze er plots toch.

Iemand die zwanger is en die eigenlijk ook eerst dacht dat de duiveltjes zouden doorbreken?

Ik maak me weer vanalles wijs, ik weet het. Zucht. Bijna zeker dat ik ze morgen gewoon heb en tóch... Dat klein beetje hoop... Het doet zelfs pijn van onwetendheid bijna!

Zucht, zucht diepe zucht!

Groetjes
Kimmy

L@yla
25 September 2008, 15:39
Hoi kimmy,
eerst en vooral ik heb al vaak zwangere vrouwen weten zeggen die spreken over een ongesteldheidspijn,soms zelfs nog in de 8ste week van de zwangerschap.
voor de rest versta ik je heel goed,het is heel vervelend niet weten waar je aan toe bent,heb je er nog niet aan gedacht om mss een testje te doen,het kan uitsluitsel geven,ik wens je in ieder geval 2 streepjes toe.
Vele gr
layla

Kimmy
25 September 2008, 16:14
Bedankt Layla!

Het helpt om toch enige sympathie van andere mensen te voelen, é, ook al ben je er nog niet zwanger door :).

Ik wil eigenlijk nog wat wachten met die test omdat ik de vorige 2 pogingen ook telkens de test deed en ik er erg ongelukkig van word om telkens maar één streepje te zien...

Ik doe hem morgen als ik dan nog niet ongesteld ben.

Natuurlijk heb ik nu nog meer hoop aangezien ongesteldheidspijn dus blijbkaar ook tijdens de zwangerschap voorkomt :).

Bang afwachten blijft dus toch nog even mijn lot.

Groetjes!
Kimmy

lady bug
25 September 2008, 16:18
het is idd niet ongewoonlijk dat wanneer je zwanger ben ook nog die pijnen hebt. ik spreek ook uit ervaring. leuk is anders natuurlijk, want ik scoot elke keer weer in paniek.

Kimmy
25 September 2008, 16:32
man, man, man, nu ben ik dus weer serieus aan het hopen, é, ik ga vanavond toch maar die test doen hoor :)
ik zou zeggen: "duimen!" maar ja, het zou al moeten gebeurd zijn (of niet gebeurd zijn :))
bedankt voor jullie reacties
x

lady bug
25 September 2008, 17:48
in ieder geval toch succes gewenst. laat ons zeker iets weten

lotjen
25 September 2008, 19:26
Hey Kimmy,
ik had ook krampen in mn onderbuik,en om de 10 min naar het toilet lopen,omdat ik dacht dat ik ongesteld werd,maar dat is blijkbaar omdat
de bloedvaten bij het begin van een zwangerschap opzwellen rond de baarmoeder,om die op het grote werk voor te bereiden!
Het is iets dat je blijkbaar kan blijven voelen tot in de 18de week van de zwangerschap,bandenpijn noemt het...
Ik wil je geen valse hoop geven,maar dat was ook mijn eerste kwaaltje,maar het kan natuurlijk evengoed zijn dat je ongesteld moet worden,een testje zal uitsluitsel geven! Veel succes,mijn duimen staan omhoog,hup hup hup! :D
Veel liefs Lotte

L@yla
25 September 2008, 20:16
hoi kimmy,
ik duim echt voor je mee hopelijk mag je vnv goed nieuws brengen en zoniet dan moet je weer volop klussen he
het komt wel maak ik mezelf altijd wijs,laat ons nog iets weten
vele gr
layla

veerle
25 September 2008, 21:32
Hoi Kimmy!!

En, al nieuws????

Groetjes Veerle

Kimmy
26 September 2008, 09:50
goeiemorgen...

tja, het was dus negatief :(.
het ergste was dat die test eerst in de 2 venstertjes roze aangaf en dat mijn man en ik al aan het springen waren en zo, tot ik plots zag dat dat roze wegtrok uit het grote venster en we de bijsluiter lazen. Echt pijnlijk, hoor!! Lesje geleerd: eerst bijsluiter lezen!

wel nog steeds ook niet ongesteld...

effe ongelukkig eigenlijk nu, ook al weet ik dat drie keer proberen nog heeeeel weinig is en dat het wel ooit komt.

bedankt voor jullie interesse!

groetjes
Kim

L@yla
26 September 2008, 09:59
hoi kimmy,
wat jammer voor je,ik snap wat je bedoeld de eerste keer dat ik zo een testje deed dacht ik juist hetzelfde.
die twee roze venstertjes willen nl zeggen dat ze goed gevuld zijn met urine!
het is niet leuk maar het komt idd wel,ik hoop voor je dat je nu vlug aan ronde 4 kan beginnen!
dikke zoen en een dikke knuffel
layla

Kimmy
26 September 2008, 10:16
bedankt Layla!
nu is het jouw beurt om af te tellen naar NOD, é...
ik duim voor je, hoor!!
knuffel terug,
Kimmy

L@yla
26 September 2008, 10:22
hoi kimmy,
ben ziek dus daarmee heb ik alle tijd om op het forum te zitten!
ik vermoed voor mezelf dat het niets zal zijn ik ben 5 dagen verwijderd van men nod en voel eigelijk nog niet veel,ik weet wel dat het bij velen zo is maar ik heb een voorgevoel dat wij naar de 6de ronde gaan,nuja we zien wel:)
ik zou het natuurlijk heel leuk vinden:)
vele gr
layla

Kimmy
26 September 2008, 10:35
Hey Layla,

Oei, verzorg je maar goed dan!! Veel beterschap in elk geval.

Weet je dat ik, ondanks alles, toch nog hoop, die hoop is pas helemaal weg als ik effectief ongesteld ben...

Vrouwen zeker :).

Groetjes
Kimmy

L@yla
26 September 2008, 10:55
hoi kimmy,
danjewel,heb een bronchite maar ben al thuis van woensdag dus het is bijna over,dat je nog hoopt dat snap ik heel goed,zo zitten wij vrouwen nu eenmaal in elkaar,ikzelf ben ook maar zeker als de duiveltjes er zijn!
heb je anders kwaaltjes die erop zouden kunnen wijzen,want ik ga je natuurlijk geen valse hoop geven maar het kan bv ook zijn dat je nog te vroeg getest hebt.

GR
layla

Kimmy
26 September 2008, 11:43
hey Layla,

hoe graag ik ook zou antwoorden dat ik nog andere kwaaltjes heb: nee, die heb ik niet...
duiveltjes komen, daar ben ik 99,9 % zeker van eigenlijk :).
intussen dan wel een cyclus van 34 dagen. Eerste cyclus was perfect 28 dagen, dan 32 dagen en nu 34 dagen and counting dus...

groetjes!
Kimmy

Laurence
26 September 2008, 12:15
Het is wel niet zo leuk als je altijd een langere cyclus hebt. Wij altijd maar hopen dat het raak is, en dan komen de duiveltjes er toch nog door.
Ik hoop voor jou Kimmy dat je gewoon te vroeg hebt getest.

Kimmy
26 September 2008, 15:40
ik hoop ook dat ik te vroeg getest heb...
tot nu toe nog geen duiveltjes en ook geen duiveltjes-pijn meer?? (wel keelpijn, buikkrampjes, veel te warm en dan veel te koud, ik voel griepje opkomen, misschien van jou overgekregen, Layla ;))
dit bange afwachten is niet goed voor mijn gemoed (of voor mijn werk :))
ik denk de hele tijd: "wel of niet test gaan kopen" "als ik die test dan heb, doe ik hem dan nu al vandaag of wacht ik nog?"
wat denken jullie? best nog effe wachten zeker?
grrrmmm...
groetjes
Kimmy

Nes
26 September 2008, 16:16
Kimmy, je hebt heel onregelmatige regels zoals ik. Ik weet hoe het voelt om te testen en negatief uit te komen. Op een keer was ik dat echt beu en toen liet ik altijd een marge van tien dagen vooraleer te testen. Dus ik raar je aan toch te wachten!!! 2 dagen overtijd is dus eigenlijk niets he. Uiteindelijk was ik dus zwanger en ik wist het zelfs niet. Succes

L@yla
26 September 2008, 16:29
hoi kimmy,
hopelijk heb je die niet van mij besmet he! want de symp. die je zegt gelijken idd op een griepje:)
en mss idd zoals nes zegt nog even wachten met testen.

Vele gr
layla

Trinity
26 September 2008, 16:31
Hej Kimmy,

Ik zou toch ook nog even wachten met terug te testen.....hoe moeilijk dat ook is. Denk dat je best een weekje wacht na je laatste test.

Groetjes

Kimmy
26 September 2008, 16:49
ok, jullie hebben natuurlijk allemaal gelijk
ik wacht!
voor jullie allemaal veeeeel succes en prettig weekend gewenst
groetjes
Kimmy

veerle
28 September 2008, 14:21
Hoi Kimmy,

en, heb je nog getest????

XXX

Kimmy
28 September 2008, 23:29
Hallo!

Ik zit nu aan dag 36 en ben nog steeds niet ongesteld.
Ik heb nog geen nieuwe test gedaan en twijfel of ik dat wel moet doen voor woensdag of zo...
Ik blijf wel ongesteldheidspijn hebben, da's dus al zo van vorige week maandag (is dat wel mogelijk, zes dagen die pijn en nog geen duiveltjes?).
Ik ben bovendien het hele weekend ziek geweest en kon aan niets anders denken dan of ik wel of niet zwanger zou zijn.
mijn man wordt zot van mij :).
Ik vraag me af of ik nog ga kunnen wachten met testen tot woensdag als ik dan nog steeds niet ongesteld zou zijn!

Het feit is dat ik iets meer dan 2,5 weken geleden wel heel erg goed mijn eisprong heb gevoeld (en flink geklust heb ;)) en vier dagen later ongelooflijk veel pijn had aan de zijkant van mijn onderbuik (innesteling?) zodat de hoop op een zwangerschap toch blijft!!

Ik heb echter geen enkel ander symptoom dat op zwangerschap zou kunnen wijzen...

Man, dit is ondraaglijk!!

Groetjes,
Kimmy

Trinity
29 September 2008, 08:45
Hej Kimmy,

Kan goed verstaan dat je half zot wordt :-) wachten kan enorm lang duren he. Heb je anders een vrij regelmatige cyclus?

Ik denk al meer dan een week dat ik de duiveltjes ga krijgen, want voel dat altijd aan mijn onderrug. Maar dus nog steeds niet, ben nu op 39 dagen. Maar ik kan nooit zeggen of ik overtijd ben aangezien ik enorm onregelmatig ben. Ben er ook niet meer zo enorm mee bezig, omdat de teleurstellingen altijd te groot waren. Heb gisteren voor de eerste keer geteld deze cyclus, omdat ik onnozel begin te worden van dat gevoel dat mijn regels gaan doorkomen.

Ik duim allesinds voor je hoor!!!!!

Groetjes

L@yla
29 September 2008, 09:21
hoi dames,
kimmy,wat vervelend dat je ze nu nog steeds niet hebt,ikzelf zou toch nog eens een testje doen als je 6 dagen over bent en dan niet pos. test dan zou ik denken dat je mag zeker zijn van niet,ik hoop in ieder geval voor jou dat het wel zo is,ik duim nog altijd me he!

zelf zit ik met een vraagje,ik zou nu woe normaal mijn nod moeten krijgen,ben heel regelmatig,altijd 28 d ben er maar 1 keer over geweest en deze morgen had ik wat licht bloedverlies,enkel bij het afvegen,sorry voor woordkeuze maar zo kan ik het beter uitleggen,
mijn vriend zegt het zullen wel al je nod zijn maar 2 dagen te vroeg zou toch raar zijn,
wat denken jullie,heeft iemand dit ook al gehad?

GR
layla
xxx

mini
29 September 2008, 11:56
Trinity en Kimmy, met een test te doen, weet je het zeker. Ik kwam zelf zot naar het einde van m'n eerste ronde, maar na een negatieve test was ik toch gerust gesteld :)
Succes in ieder geval!
L@yla; ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn. Als het bij een paar druppeltjes blijft, moet je dit niet meetellen als je NOD. Hopelijk is het deze ronde positief :)

Kimmy
29 September 2008, 12:04
ik heb een positieve test naast mij liggen!!!!
vanmiddag naar de dokter...
wihiiiii!!!!!!
liefs,
Kimmy

sunshine
29 September 2008, 12:05
Een heel dikke proficiat! Geniet ervan!

lies
29 September 2008, 12:32
Proficiat Kimmy! Geniet ervan!

L@yla
29 September 2008, 13:54
Hoi allemaal
Kimmy wat zie ik hier,amaai super zeg ik ben heel erg blij voor je ,zie je wel ik had zo een voorgevoel dat je toch zwanger was,raar maar waar!
geniet ervan en hou ons op de hoogte!
ikzelf versta er niets meer van moet ze woe pas krijgen en nu heb ik deze morgen bloedverlies gehad maar ook hier blijkbaar niemand die weet wat het zou kunnen zijn,ochja afwachten zeker,het bekendste woord in heel het zwanger worden

dikke knuffel en kimmy wat ben ik blij voor je!:)

Kimmy
29 September 2008, 15:14
bedankt Layla,

Hopelijk is het bij jou ook snel uitgeklaard wat er aan de hand is...
kan dat bloedverlies niet van de innesteling zijn??

groetjes,
Kimmy

veerle
29 September 2008, 15:31
Hi Layla,

Ik heb normaal ook wel een cyclus van 28 dagen en afgelopen woensdag moest ik mijn regels krijgen
maar ik kreeg de dag ervoor ook al een beetje bloedverlies ook niet de moeite maar woensdag waren ze
er dan toch :s
Maar, het kan bij jou mss iets anders zijn eh :s
Blijkbaar wordt iedereen hier zwanger behalve ik :)

VRAAGJE AAN KIMMY:
Wat bedoel je met flink geklust rond de eisprong? bedoel je dermee
elke dag? Dat heb ik dus nog neit geprobeerd zo elke dag
omdat ik gehoord had dat daardoor het zaad geen goede kwaliteit zou hebben..
Wat doe ik het best? Leg het me eens tegoei uit hoe jij het gedaan hebt zodat ik deze
maand ook s prijs heb!!! :)

xxx

Kimmy
29 September 2008, 15:42
hey Veerle,

ik denk niet dat er een magische formule is :)

maar eum, mijn man en ik klusten de avond toen ik overdag heel duidelijk mijn eisprong had gevoeld. Ik had het geluk dat iedere maand duidelijk te voelen... Wij klusten zeker niet elke dag maar om de 2 à 3 dagen.

Veel succes, hoor, dit geval wens ik iedereen toe - hoewel ik dus éigenlijk nog moet wachten op het bloedonderzoek, é!!!! straks ben ik nog mega-ontgoocheld...

groetjes,
Kimmy-op-wolkjes

veerle
29 September 2008, 17:46
hey kimmy;

dan zullen wij best gewoon blijven doen gelijk we bezig zijn en gewoon
wachten,wachten,wachten :)

Laat iets weten als je de resultaten hebt van je bloedonderzoek!! :)

veel zwangerschapsgenot ;)

xxx

chikaka
16 October 2008, 15:28
Hoi iedereen,

Ik zit hier ook met een beetje onzekerheid.

Ik ben nu al 4 dagen overtijd en mijn lichaam doet ook wel een beetje raar...

Het is de eerste keer dat ik gestopt ben met de pil en weet nu niet of ik nog moet ongesteld worden of niet.

Ik heb ook wel last van buikkrampen maar die zijn niet hetzelfde of wanneer ik ongesteld moet worden. Ook is er slijmverlies aanwezig die een beetje naar de bruine kant opgaat en ook wel hevige pijn in mijn onderrug.

Momenteel weet ik nu niet waar ik mij aan kan verwachten (zwanger of niet???)

sunshine
16 October 2008, 16:54
Je kan gewoon aan het ontpillen zijn hé, maar ik zou een testje doen dan weet je het zeker!

chikaka
16 October 2008, 17:37
Dat kan natuurlijk ook wel zo zijn maar ik lees hier van sommige dat het al direct bingo was :d

Normaal heb ik ook veel last van puistjes maar tot op heden is hiervan nog geen enkel spoor

veerle
16 October 2008, 20:31
Hoi dames;

Ik heb maandag avond zo wat misselijkheid gehad,
en woensdag morgen had ik echt buikkrampen en buikpijn
maar ook niet dezelfde pijn als menstruatie. ...
Ik heb eigenlijk nooit last gehad van ontpillen maar zou het
dan kunnen dat het deze maand ineens wel ontpillen kan zijn??

Groetjes
Veerle
xxx
xx
x

ka80
16 October 2008, 21:00
Hey! Chikaka, het kan beiden zijn, moeilijk te zeggen,... ik had die verschijnselen ook na het stoppen van de pil/ring. Mijn cyclus duurde wat langer dus dat kan bij u ook zo zijn. Ik heb nooit echt gesproken van zoveel dagen overtijd want de eerste maand na het stoppen weet je nooit hoe lang je eerste cyclus gaat zijn. Ik zou een test doen en als die negatief is en je regels komen na 4-5 dagen nog steeds niet door, dan een tweede. Mijn eerste test negatief en een kleine raad, je kan best zwanger zijn na de eerste ronde, ik dacht dat dat onmogelijk was na 7 jaar pillen en aangezien ik wat bloed had verloren en negatief had getest heb ik nog eens goed doorgezakt met vrienden gedurende anderhalve week (zomerperiode, barbecuetjes,...) Mijn raad is: drink helemaal geen alcohol meer tot je nu zeker bent dat je niet zwanger bent want ik voel me nog steeds erg schuldig...

Veerle, veel moed, hoop dat het raak is deze maand!!! Ik weet het niet, dat van dat ontpillen, of dat dat van maand op maand kan verschillen, ik dacht dat het ontpillen maar enkele maanden duurde maar ik kan me vergissen natuurlijk

groetjes

L@yla
16 October 2008, 22:07
hoi allemaal,
hoi chikaka,het kan idd ontpillen zijn maar zoals ka zegt,kan je ook gewoon zwanger zijn een testje of boed laten trekken zal uitsluitsel geven,ik duim in ieder geval met je mee!
@veerle,hmm ik denk dat het wel geen ontpillen meer is mijn gyne zei dat het na 3 maand ZEKER uit je lichaam is,ongeacht hoelang je ze hebt genomen,maw het zouden wel eens verschijnselen kunnen ik hoop het echt voor jou maar mss zijn het de nod die eraan komen,ik duim mee voor het eerste, hier heel stil geweest rond zwanger worden,we hebben ook echt niet geteld en gerekend deze maand wat ik raar vind van mezelf,vandaag had ik mijn laatste dag op mijn werk,een tweestrijdig gevoel blij omdat ik nu dat stom werk niet meer moet doen maar het afscheid met mijn mensen viel zwaarder dan verwacht... goh ja dat is het leven zeker...

zo tot de volgende
gr
layla

veerle
16 October 2008, 23:24
Hoi laylake,

Ik hoop het maar ik denk van niet, we hebben niet veel geklust
rond de eisprong periode :s
Maar wie weet hé ene keer is genoeg om raak te zijn :-)
Ik heb die krampen ook alleen woe morgen gehad deze morgen
had ik niks...

groetjes
xxx
xx
x

chikaka
17 October 2008, 09:16
Hoi Lalayka en Ka8

Ik heb gisteren een testje gedaan en die was negatief :(

Zoals je zegt is weet je niet hoelang je eerste cyclus is, maar ik had nooit gedacht dat het zo lang zou duren... Ik zal nu nog wachten tot volgende week of mijn regels effectief doorbreken zoniet zal ik eventjes contact opnemen met de dokter (heb ook zeven jaar de pil genomen).

Alvast bedankt voor jullie antwoord

ka80
17 October 2008, 10:47
Hey chikaka, kan lang duren soms,... effe om je een idee te geven, mijn cyclus na 7 jaar pillen was 39 dagen (heb hem wel niet helemaal kunnen uitdoen) heb negatief getest op dag 37 en positief op dag 50. Aan hoeveel dagen zit jij nu? Ik hoop voor je dat het lukt en als het niet lukt zal het een andere keer wel lukken! veel geluk alleszins!
ka

chikaka
17 October 2008, 11:44
Hoi Ka

Amai dat je zolang hebt kunnen volhouden om niet naar dokter te gaan!! Ik zit nu aan dag 32 dus we zien wel :)

lotjen
17 October 2008, 14:21
Hey Veerle,
ik kan me moeilijk voorstellen dat je na 5 maanden nog steeds aan het ontpillen bent,dat je cyclus nog niet volledig op punt staat kan ik inkomen,
maar dat die hormonen na 5 maanden nog steeds in je bloed zit zou wel vreemd zijn toch?
Mss is het deze maand beter nieuws dan dat? :-)
Ik duim!!!
Veel liefs Lotte

veerle
17 October 2008, 21:26
Hoi lotjen,

Ik hoop op niks meer :)
we zullen wel zien wat er komt!!
Ik vin het ook raar want van ontpillen heb ik nooit echt last gehad!!!
Mijn cyclus is meestal 28 dagen, soms krij ik de duiveltjes een dagje eerder
maar als ik zo zie dat sommige mensen zo een lange cyclus hebben mag ik
duidelijk niet klagen!!!
We zullen weer moeten afwachten ....

XXX
XX
X

Laurence
17 October 2008, 21:54
Mijn dokter heeft mij altijd gezegt dat het tot 6 maanden kan duren dat de hormonen in je bloed blijven. Maar bij mij was het ook van de eerste keer raak.
Ik heb nu na de bloedingen heel veel zwangerschapssymptomen. Maar ik ga nog niet te veel hopen hé. De buikpijn die blijft maar aanhouden.
Ik mag vrijdag eindelijk naar de gyné. Eens zien wat hij zegt. Misschien is het direct voor een eerste onderzoek? :)

veerle
17 October 2008, 22:25
Hoi laurence,

ik hoop dat je prijs hebt !!! na die zware periode die je achter de rug hebt...
Ik duim alsvast dat de duiveltjes NIET komen :)
Wat mij betreft, ik weet echt niet wat ik moet denken ik zal maar
gewoon nog een weekje wachten,wachten,wachten....:)

fijn weekend
xxx
xx
x

Laurence
18 October 2008, 10:11
Ik zou toch ook nog een weekje wachten.
Ik ben vandaag 1 dag overtijd, en het ziet er niet echt naar uit dat ze al onderweg zijn.
Ik probeer nog niet te veel te hopen, maar het is zo moeilijk.
Ik kijk er zo naar uit, en tegelijkertijd ben ik nu ontzettend bang voor er komen zal.
Dat zal normaal zijn zeker.
Ik ben heel blij dat ik hier met jullie over kan praten. Uit onze omgeving denkt iedereen dat ik de pil neem, dus ik kan er niet echt met iemand over praten.
Tegen mijn man wil ik niet zeggen dat ik overtijd ben, want dan gaat hij ook al gaan hopen en als het negatief is, gaat hij enorm teleurgesteld zijn. Dat wil ik hem besparen.
Dus hiervoor al een hele dikke dank u dat ik bij jullie met mijn probleempjes en vraagjes terecht kan

Ik hoop voor ieder van ons die aan het proberen is dat oktober een vruchtbare maand wordt :):):)

L@yla
18 October 2008, 15:54
hoi,
@veerle,ik zie dat je ook maar 4 daagjes meer moet,wat spannend ik heb zo een voorgevoel dat het bij jou deze maand zal raak zijn,ik duim in ieder geval mee!hou ons op de hoogte
@laurence,ook voor jou hoop ik dat je nu zonneschijn krijgt na zo een zware periode,ik vind je echt een sterke vrouw ook al ken ik je niet je hebt zoveel moed en optimisme,het zal je zeker ten goede komen eens je mama bent!
wat denk je zelf?
Ikzelf moet ze rond de 25ste krijgen en probeer er niet teveel aan te denken:)
alleen vraag ik me een ding af,mss klinkt het stom maar aangezien we ook al even bezig zijn,ga ik ieder weekend stappen en dansen,alcohol drink ik niet dus ik doe in principe niets verkeerd maar vraag me toch af of al die late uurtjes en dansjes wel goed zijn voor de vruchtbaarheid of evt zwangerschap? ik weet t klinkt mss stom maar ik vraag het toch maar even:)

gr
en aan allen een goed weekend gewenst!
layla

ka80
18 October 2008, 16:05
Hey Layla, volgens mij kan je beter uitgaan en je amuseren, laat of niet, daar zit uw eicel niet mee in hoor! Ik denk dat je moet doen waar je zin in hebt, dat is goed voor de sociale contacten en voor je welzijn. Zeker als je niet drinkt! Dan is het helemaal goed! Toen onze baby verwekt is hebben wij ook gefeest (en gedronken) dat weekend en zelfs de dagen daarvoor en veel weekends voor de bevruchting en het is toch gelukt dus... ga maar dansen hoeveel je wil, beter dan in je zetel zitten zonder enige vorm van beweging afgezien van je oogbollen voor de tv.

Ik vind je ook heel moedig en sterk Laurence, ik hoop dat het lukt deze maand !!!!!! we duimen voor je!
ka

Laurence
18 October 2008, 19:09
Ik heb er een dubbel gevoel bij Layla.
Ik heb heel veel zwangerschapssymptomen, maar ik dus niet te veel te hopen. Ik wil niet te veel teleurgesteld zijn.
Ik heb daarstraks wel een testje gekocht, maar daar ga ik nog even (proberen) mee te wachten.
Misschien maandag of woensdag eens testen als ze er nog steeds niet zijn. Als ik het zolang kan uithouden.
We zien wel.

L@yla
18 October 2008, 21:15
hoi ka,
bedankt voor de reactie,leuk om dat te horen,het uitgaan en feesten is voor mij ook een beetje een manier om het van mij af te zetten,en ik amuseer me maar zoals jij zegt moet ik me dus geen zorgen maken of dat goed of slecht is voor ev zwangerschap!
en laurence:ik versta je je wil zo voorzichtig mogelijk zijn met hopen,wat ik logisch vind na alles...
toch hoop ik stiekem voor je dat het raak is je verdiend het echt!:)

gr
layla

veerle
19 October 2008, 13:50
Hoi dames,

Ik geniet ook elk weekend van het leven :)
Maar, ik zei gister avond tegen mijn man dat ik vond dat mijn buik zo 'dikker' was
ik merk het vooral als ik mijn kleren aandoe. Zou het van teveel eten zijn? dat betwijfel ik, ik
eet gewoon gelijk anders en snoep zelfs de laatste weken minder dus het zou me verwonderen
dat ik bijgekomen ben van het eten maar, het kan.
Gister avond zaten we in het café en er hebben 2 mensen gevraagd of ik zwanger was... Ze zagen mijn buik dus ook :s op zich heb ik al voor minder gevochten :) (grapje ben niet agressief :) )
Maar, ik denk dat het toch van teveel eten zal zijn want, je buik zet zich de eerste weken
toch nog niet uit?ofwel? :s help :)

groetjes
xxx
xx
x

Laurence
19 October 2008, 14:30
Ik heb momenteel ook een dikke buik. Het is mijn collegas ook al opgevallen. Mijn nicht hoopt stieken dat ik zwanger ben, maar ze weet niet dat we aan het proberen zijn.
Ik denk dat het normaal is dat je buik een beetje opzet als je maandstonden eraan komen.
Natuurlijk hopen we dat ze er niet aankomen, maar ja.
Ik ben nu 2 dagen overtijd. Daarstraks toch een testje gewaagd, maar die was negatief. Maar het ziet er niet echt naar uit dat ze eraan komen.
Mijn man wou absoluut dat ik de test deed, dus heb ik het maar gedaan. Ik had liever nog eventjes gewachten.
Vrijdag naar de gyné voor controle en mijn buikpijn. Eens zien wat hij zegt.

mini
19 October 2008, 14:58
Hier ook een dikkere buik :)
Maar zoals Laurence zegt, dit is mogelijk doordat de duiveltjes op komst zijn :)
Heb ook wa meer last van puistjes... en da's bij mij HET teken :rolleyes:

veerle
19 October 2008, 18:53
Hi dames,

het is ook wel zo dat je buik zwelt rond de regels
maar, ik heb der nog nooit eerder 'last' van gehad
allez het viel nooit op :s
Ach volgens mij is het niks deze maand.Dat het
maar snel woensdag is dan zullen we het weten ...

XXX
XX
X

veerle
20 October 2008, 20:11
hi dames;

deze dagen zijn weer spannend :)
ik voel vandaag zo vanal in mijn buik wat op de komst
van de regels zou kunnen wijzen :s
maar, sommige voelen ook de regelspijn wanneer ze
net zwanger zijn... Echt regelspijn heb ik nog niet zal nog 1à2
nachtjes moeten slapen eer ik het weet....
Maar ik vrees dat ze er woe toch zullen zijn :s

Groetjes
xxx
xx
x

Laurence
20 October 2008, 21:40
Ik ben ondertussen 3 dagen overtijd, en er is nog altijd niks op komst.
Ik denk dat ik morgen nog een testje ga wagen, of misschien toch wachten tot woensdag.
Ben enorm benieuwd. Maar ik begin toch stieken meer en meer te hopen.

L@yla
20 October 2008, 21:59
hoi dames,
vandaag de eerste keer op het werk,ingeschreven dan toch:) ik ben zo gelukkig met mijn nieuwe job:)
@laurence:ik begrijp heel goed dat je stiekem begint te hopen,3dagen is toch al iets he... ik duim mee
@veerle:over wat je gisteren schreef:ik heb altijd een opgezwollen buik als ik ze moet krijgen...maar het kan idd ook op iets leuker wijzen:)
ik hoop het in ieder geval!

tot de volgende
gr
layla

veerle
20 October 2008, 23:58
Hi dames,

@ laurence: spannend!!!! ik duim voor je mee dat het raak is ik gun het je (en al de andere natuurlijk) van harte!! Ik zou testen omdat ik niet geduldig ben :) maar mss is het dan te vroeg en negatief (zie kimmy).

@layla: ik denk dat de buik ook van de regels gaat zijn maar vin het raar omdat ik der nooit echt 'last' van heb gehad en nog nooit van mensen de vraag heb gehad of ik zwanger was :s enfin we zullen wel zien...
Wat denk je voor jezelf deze maand??

XXX
XX
X

sunshine
21 October 2008, 10:29
@Laurence: Ik wil jou niet teleurstellen, maar die bloeding die je eerder had waren dat niet gewoon je regels, maar veel te vroeg?

isabelga
21 October 2008, 10:58
Laurence, hou ons op de hoogte! 4 dagen overtijd!

L@yla
21 October 2008, 11:04
hoi,
@veerle: ikzelf heb er geen flauw idee van,ik ben er niet echt mee bezig geweest,we hebben niet geteld en dergelijk met mijn nieuwe job...
maar je weet maar nooit e,om eerlijk te zijn het is mij gelijk als het maar komt voor mei volgend jaar!

vele gr
layla
en laurence 4 dagen is niet weinig he:)

Laurence
22 October 2008, 18:10
ondertussen 5
Ik ga straks naar de dokter omdat ik niet goed ben. Ik heb een zware verkoudheid en daarbij dan nog eens dat ik helemaal geen stem meer heb.
Ik moet nu communiceren met gebarentaal of alles opschrijven.
Ik ga de dokter ondertussen vragen om bloed te trekken, dan weten we het direct. (alle de dag nadien :))

Dat mijn vorige bloedingen gewoon mijn regels waren lijkt mij raar, want het was 1 dag wel, 1 dag niet. Heel raar.
Ik heb eergisteren nog een testje gedaan maar nog steeds negatief. We zullen straks wel zien wat de dokter zegt, maar ondertussen is er dus nog niks op komst van duiveltjes.

Nala'tje
22 October 2008, 18:49
hey laurence,
ik wens je veel beterschap en hoop mee voor de bloeduitslagen!!! zo spannend!!!
groetjes

chikaka
22 October 2008, 19:12
Hoi Hoi Iedereen,

Zit momenteel al aan dag 37 en nog niks te bespeuren. Ik hoop dat ze snel doorbreken want mijn vriend is niet veel thuis en eerste week van november is hij 10 dagjes thuis en zou toch wel al willen hebben dat mijn eerste cyclus al voorbij is.

Ik heb de laatste paar dagen wel enorm veel witverlies, dit had ik vroeger nooit zoveel...

Nes
22 October 2008, 22:12
Laurence, ik duim voor jou, 5 dagen begint al te tellen he!!! Ik moet wel zeggen dat mij laatste regels (ik dacht dat het mijn regels waren maar het was innesteling) was ook zo eens een dag niet dan weer wel bloed dan weer 2 dagen niet en dan weer wel en dat heeft ongeveer 2 weken geduurd. Het was een echte verrassing. Ik hoop dat het bij jou ook zou mag zijn, ik duim voor je.

En voor de anderen ook natuurlijk.

veerle
22 October 2008, 22:19
Hoi dames,

Hier weer niks... regels vandaag gekregen...
Wel goede tickers op het forum die kloppen
perfect voor mij :)
Op naar de 6e ronde

xxx
xx
x

Nes
22 October 2008, 22:41
Niet opgeven ik heb er 9 maanden over gedaan. Het komt wel.

Laurence
23 October 2008, 11:47
Zeker niet opgeven hoor meid.
Ik ben doodnerveus voor de uitslag van vanavond. Dan mag ik bellen voor de uitslag.
Ik wou zelf bellen om het te weten, maar ik heb geen stem, dus de dokter zal niet veel van mij horen.
Mijne man gaat dus moeten bellen. Ik wou hem nog zo verrassen. Ik had al een tutje gekocht om hem te geven als verrassing, maar ja, hij gaat het nu zelf voor mij weten. Ik hoop echt dat het positief gaat zijn. Ondertussen neem ik nog geen medicatie in voor mijn keelpijn, je weet maar nooit hé.

Nala'tje
23 October 2008, 11:49
hey laurence,
ik duim echt voor je!!!
zo spannend!!!
wat lastig da je net nu niet zelf kan bellen!!!
groetjes

Nessie
23 October 2008, 12:09
Hey Laurence,

ik duim ook voor jou!
Laat ons zeker iets weten é!

grtjs

Kimmy
23 October 2008, 12:43
Ik duim ook mee voor je, Laurence!!!
Spannend... Je kan misschien het tutje aan je man geven, dan kan hij het aan jou geven als het inderdaad zover is ;)
Liefs,
Kimmy

taschkevdv
23 October 2008, 13:21
ik duim ook mee! ben benieuwd!
spannend he seg :)

groetjes

Mrs O.
23 October 2008, 13:29
ik duim ook mee laurence !!!!! keeping my fingers crossed for you

Nijntje
23 October 2008, 22:42
Hey Laurence,

En... weet je al meer?
Vanavond heb je toch je uitslag gekregen toch?

t kan zijn dat je t misschien al ergens anders neer hebt geschreven, maar ik moet nog bijlezen dus...

Ik hoop t beste voor je!

Groetjes,

Nijntje

sunshine
24 October 2008, 10:45
Ik hoop het ook voor je dat het positief is...

Laurence
24 October 2008, 17:59
Gyné wordt uitgesteld naar 5 november.
Ze hebben juist gebeld van het ziekenhuis dat hij een spoedkeizersnede heeft.
Ik kan wel later op de avond gaan, maar dan slaapt mijn man. Die moet om middernacht opstaan om zijn broodjes te gaan bakken.
Nog steeds afwachten dus. Als ik ze nog volgende week nog steeds niet heb, ga ik terug naar de huisarts om eens te zien.
Vind dit wel kl... al zo lang moeten wachten en nu wordt het nog eens uitgesteld ook.
Maar ja, niks aan te doen zeker

L@yla
24 October 2008, 18:11
hoi laurence,
wat vervelend voor je,nu moet je nog zo lang wachten... dus je weet het nu nog niet? wel spannend he...
@veerle,ik zag dat je ze hebt,de moed zeker niet opgeven wij zitten ook in de 6de ronde,de enige raad die ik je kan geven is probeer het beetje van je af te zetten,ik weet makkelijk gezegd maar het blijkt echt te helpen

layla
xxx

veerle
24 October 2008, 20:47
Hi layla,

Op het werk gaat het straks weer rustiger worden en dan is de stress al minder :)
ook via mijn bijberoep zou ik mijn zinnen wat moeten verzetten.
Momenteel op vtm mensen die aan hun ouders op originele wijze
vertellen dat ze zwanger zijn....
Leuk :s

xxx
xx
x

Laurence
28 October 2008, 21:20
Hallo allemaal, kom hier effe updaten :)
Heb mijn gyné eindelijk aan de telefoon gekregen.
Hij denkt dat ik deze maand niet geovuleerd heb. Dat kan bij herhaling voor problemen zorgen bij het zwanger raken, maar ik moet mij daar nu nog niet te veel zorgen over maken zegt hij.
Ik moet nu 10 dagen hormonen nemen (dezelfde die ik innam tijdens de zwangerschap) en dan moeten mijn regels er zijn.

Normaalgezien toch. En de 5de heb ik een afspraak bij hem en dan gaan we een echo maken.

Dus momenteel nog altijd aan het wachten op de duiveltjes :(

L@yla
29 October 2008, 00:28
hoi veerle,
heb dat programma op vtm gemist,jammer maar ik mis zoveel werk van 12 tot 20u dan nog eten en douchen dus voor mij is het wel goed de nieuwe job ik doe het supergraag maar ik moest toch ook wel even slikken toen ik ze zondag kreeg op naar ronde zeven dus,ik vind het vervelend dat je zo machteloos staat, wachten is het enige wat je kan doen dus dan doen we dat maar ik hoop dat alle niet zwangere ook vlug zwanger geraken

gr
layla

Laurence
1 November 2008, 12:10
Hier nog steeds geen nieuws van de duiveltjes. Dat we maar vlug 5 november zijn, dan kan de gyné mij iets meer vertellen. Wordt gek van dat wachten.
De meeste vrouwen vragen niet achter de duiveltjes, maar ik deze maand wel.
Met die hormonen dat ik moet nemen heb ik problemen met mijn bloeddruk. Maar ja, het is het een of het andere hé.

Nala'tje
3 November 2008, 16:55
hey laurence,
ben nog niet helemaal bijgelezen dus sorry als je het al ergens anders hebt geschreven,
al duiveltjes?

groetjes

Laurence
4 November 2008, 19:55
Nog altijd niks.
Gisteren had ik effe hoop, bloedverlies na het vrijen, maar deze morgen niks meer.
Mijn gyné zegt dat het kan dat ik ondertussen toch zwanger ben, omdat het zo lang duurt, maar ikzelf hoop er niet te veel op.
Morgen moeten we meer weten. Mag morgen bij de gyne om 18 uur.

Nala'tje
4 November 2008, 20:24
spannend :-)
ik zal hopen in jouw plaats :-)

groetjes

taschkevdv
5 November 2008, 11:12
aaah spannend seg!
ik duim voor je en ben heel benieuwd!

groetjes

Nes
5 November 2008, 18:23
Laurence ik duim voor jou!!!!! En ja, toen ik de eerste maand zwanger was (en het nog niet wist) dan bloede ik zo hevig tijdens de sex dat we gewoon moesten stoppen en ik de lakens moest vervangen. :-) Nu is dat gelukkig niet meer zo hevig.

taschkevdv
6 November 2008, 13:39
laurence hoe was het bij de gyne??

groetjes

Nala'tje
6 November 2008, 16:57
hey laurence al nieuws?
groetjes

L@yla
6 November 2008, 19:15
hoi
laurence hopelijk goed nieuws en heeft er iemand al iets gehoord van els?

sorry indien er al iets opstaat maar ik vind nergens iets terug,hopelijk gaat alles goe
gr
layla

veerle
6 November 2008, 19:41
Hi dames,

Allez mijn vruchtbare dagen waren deze week :)
Het is eigenlijk de eerste maand dat we direct na de ms
zijn beginnen klussen, om de dag en de dag waarop ik denk mijn
eisprong te hebben gehad (enorm veel witverlies die dag).
We gaan dit zeker zo proberen verder te doen tot het einde van de maand.
Ik ben echt benieuwd naar het einde van de maand:)
Best wel spannend aangezien veel vrouwen vanaf de 6e maand pas zwanger geraken en
owv het feit dat we deze maand wel om de dag hebben geklust ;)
Maar, natuurlijk houden we in ons hoofd dat het ook niks kan zijn en dat
we op naar de 7e ronde gaan....

XXX
XX
X

Mientje
6 November 2008, 21:01
Hallo allemaal,

Ik heb morgen normaal mijn NOD (dat hoop ik alleszins :/). We zitten wel nog maar in ronde 3 en denk dat we op weg zijn naar de 4e ronde. Ik heb nergens last van alleen soms wat steken in mijn onderbuik. Denk dat dit er op wijst dat ik mijn ms ga krijgen. Ik had nl. tijdens mijn pilperiode een heel regelmatige cyclus (24 d) en had helemaal nergens last van (nooit buikpijn, soms wat hoofdpijn). In de vorige ronde had ik dan plots rare steken in mijn onderbuik en begon al te hopen. Maar helaas op dag 28 waren de kleine duiveltjes er. Dus het zal wel weer van hetzelfde zijn.
Maar blijf toch stiekem een heel klein beetje hopen.

Groetjes,

Mientje

L@yla
7 November 2008, 00:43
hoi veerle,
ik duim mee hoor dat het deze maand goed mag zitten k heb het al eens gezegd maar ik heb een voorgevoel dat jij deze maand zal zwanger zijn,schiet me niet als het niet zo is maar ik denk dat... verder is het al leuk dat je heel hard je best hebt gedaan,hier is het soms eens anders wij kunnen dat echt niet om de dag en doen het dan ook niet,we houden er wel rekening mee maar kan het toch enkel als ik het ook echt wil,hebben ook allebei onregelmatige uren,horeca en dan ben je soms wel eens te moe als je thuis komt.

Veel succes meid!
x

Laurence
8 November 2008, 11:01
Kben woensdag naar gyné gegaan. Hij is een beetje ongerust. Moest dringend een bloedonderzoek laten doen, maar daar had hij gisteren nog altijd geen resultaten van. Maandag om 10 uur mag ik bellen.
Ik moet nu vanaf dag 15 tot 24 hormonen slikken om mijn maandstonden te laten komen op het goede moment, en geen 20 dagen later.
Veel hormomen kunnen ook meerlingen betekenen. Dat belooft. Ik krijg er dus echt schrik van om zwanger te worden, en ik overweeg het terug om de pil te nemen tot alles hier vanbinnen terug een beetje op zijn plaats zit. Maar mijn kinderwens is zo groot.
Weet echt niet meer wat doen. Wachten op het resultaat en dan zien?

L@yla
8 November 2008, 14:40
hoi laurence,
wat vervelend dat het allemaal wat in de knoop zit,hopelijk helpen die pilletjes een beetje om alles weer een beetje op orde te brengen,de pil zou idd goed zijn om het wat te helpen maar kan heel goed begrijpen dat dat niet echt zo voor de hand ligt!
doe wat jij het beste vind ik wens je veel succes en laat eens iets weten maandag,hopelijk is alles goed

layla

Laurence
11 November 2008, 12:32
Bloedonderzoek was prima.
Alleen mijn ijzer dat nog een beetje aan de lage kant is, maar daar neem ik vitaminen voor in.
Doordat bloed helemaal ok is wacht ik nog effe met de pil te nemen en gaan we kijken hoe het zit met de volgende ronde. Als het daar terug zo lang duurt voor de duiveltjes erdoor komen ga ik terug aan de pil. En anders blijven we gewoon verder klussen.

Nes
12 November 2008, 12:22
Hey, Laurence, de moed niet opgeven meid!!!! Ik snap echt wel dat je bang bent na wat je hebt meegemaakt, maar je moet toch proberen je erover te zetten!!!! Je zult er altijd wel aan terugdenken hoor.

Veel sterkte en veel succes.

veerle
12 November 2008, 20:24
Hi layla,

sorry dat ik nu pas reageer op u post maar,
heb het wat druk gehad en niet veel op pc geweest...
Hier lukt dat ook niet altijd voor om de dag te klussen maar,
deze maand ging het wel hopelijk heeft het ook iets opgebracht....
Maar we zullen moeten wachten en wachten en wachten...
:)
xxx
xx
x

fieke82
12 November 2008, 21:10
Hey,

sinds ik gestopt ben met de pil heb ik enorm veel pijn de eerste dag dat mijn regels doorbreken. Is dit normaal, heeft iemand dit ook gehad?

Groetjes
Fie

Nala'tje
12 November 2008, 21:31
het fieke82,
ik heb ook veel meer last van mijn ms sinds ik gestopt ben met de ring.
ik ben vroeger de pil beginnen nemen omdak zoveel pijn had van men regeld,
dus denk dat dat wel normaal is da je nu weer meer last hebt.

groetjes

Kimmy
13 November 2008, 12:12
ik had ook veel meer last, da's normaal, é: met de pil krijg je geen échte eisprong waardoor dat minder pijn doet! Zolang het niet overdreven veel pijn is, moet je je geen zorgen maken.
liefs,
Kimmy

veerle
8 February 2009, 22:55
hoi kimmy

hoeveel dagen was je overtijd toen je positief testte?
Ik zou gisteren mijn ms krijgen maar ze zijn er nu nog niet maar
ik testte vandaag negatief. Ik hoop dat ik te vroeg heb getest zoals jij :)

xxx
xx
x

Stephke
8 February 2009, 23:36
Ey allemaal

Ik ben nu echt al 6dagen overtijd
al 2X een negatieve test gedaan
en weet nu eigenlijk niet goed wat te doen?

x

http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=6312 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)

kletsmadam
9 February 2009, 00:41
Ey allemaal

Ik ben nu echt al 6dagen overtijd
al 2X een negatieve test gedaan
en weet nu eigenlijk niet goed wat te doen?

x

http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=6312 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)
Wacht niet meer langer en bel je dokter voor een bloedname .... Dan weet je het zeker. Urinetests zijn niet altijd efficiënt.

sunshine
9 February 2009, 10:11
Het is ook wel maar je eerste ronde hé, je hebt eigenlijk nog geen idee van de lengte van je cyclus + het ontpillen, dus kan heel normaal zijn hoor.

mini
9 February 2009, 12:15
Ik zou gewoon nog ff afwachten, vooral als het je eerste ronde is. Je lichaam moet z'n draai nog beke vinden :)

veerle
9 February 2009, 12:42
hoi dames

wat zou ik doen? Straks naar de ha gaan? Of nog enkele dagen wachten??
Ik heb bang dat als ik langerwacht ik me veel te blij ga maken en dan
weer teleurgesteld ga zijn als het negatief is...

weet niet goed wat te doen. Vandaag voel ik wel vanalles in mijn buik
maar niet echt zoals ik mijn ms moet krijgen maar toch meer dan andere dagen :s
Ik weet het niet meer :s

xxx
xx
x

mini
9 February 2009, 12:44
Ga naar de HA veerle, dan ben je gerust gesteld :)
En als je het héél erg lief vraagt, kan jouw HA mss wat spoed achter het bloedonderzoek zetten, zodat je de uitslag sneller weet ;)

veerle
9 February 2009, 12:49
hoelangt duurt het ongeveer voor de ha het weet??
:)
Jongens toch ik had nooit gedacht dat ik zo nieuwsgierig zo zijn :)
maar het is gewoon dat als het niks is me gewoon kan focussen op het krijgen van de ms
en niet blij maak dat ik mss zwanger zou zijn.
xxx
xx
x

Doortje
9 February 2009, 12:51
Toen ik naar ha was gegaan ben ik s avonds om 19u moeten komen, toen heeft hij bloed genomen
en de dag erop om 18u30 belde hij mij.
Dus dat ging vrij snel, maar hij heeft er ook vaart achter gezet omdat ik zo nieuwsgierig was !
Hopelijk gaat het bij jou ook snel Veerle...
lieve groetjes Doortje

mini
9 February 2009, 12:52
- Toen ik m'n bloedtest (in oktober) liet doen, was dat op een vrijdagavond. De zaterdagochtend kon ik al naar m'n dokter bellen. :) (ik had toen wel al 2 positieve testen, dus er zat geen echte spoed achter ;))

- Maar toen ik 19 was, was ik ook eens een weekje overtijd (ik wist héél zeker dat'k niet zwanger was ;), maar m'n stiefmoeder stuurde me 's avonds naar de dokter *zucht*) en diezelfste avond kreeg ik al telefoon van m'n dokter dat'k ni zwanger was. :)

taschkevdv
9 February 2009, 12:53
hey veerle

tuurlijk naar de HA gaan :). ja bij mij wist ik het altijd de zelfde dag nog omdat ik zo'n symphatieke dokter heb die het lab altijd naar haar thuis liet bellen :). normaal gezien weet je het tenlaatste de dag nadien.

groetjes

mini
9 February 2009, 12:56
hey taschkevdv,

Dit heeft ook te maken met welk labo de dokter werkt en vooral wnnr de bloedafname gebeurd is. :)
Als het 's morgens gebeurt, dan is het mogelijk om het resultaat nog dezelfste dag te weten.
Behalve in dringende gevallen. Zoals m'n stiefmoeder in den tijd dacht dat'k zwanger was *lol*

veerle
9 February 2009, 12:57
ohhh jeeehhhh
ik ga vanavond en dan hoop ik ook dat ik morgenvroeg al iets weet
of mss vraag ik om s avonds te bellen dan is mijn ventje thuis:)
of ik laat hem voormiddag bellen en indien goed nieuws... kan ik mijn ventje s avonds
al een kadootje geven om het nieuws te vertellen ;)

xxx
xx
x

veerle
9 February 2009, 13:02
is het dom als ik vandaag al een kadotje (tutje ofzo)haal voor mijn ventje ook
al kan het nieuws negatief zijn :s
ik moet morgen van 9.00 tot 19u werken en kan dan niet gaan winkelen :s

of loop ik te hard van stapel? :s

Koke
9 February 2009, 13:02
We zullen duimen voor je vanavond, Veerle.
Hopelijk weet je snel iets én is het resultaat positief!!!

mini
9 February 2009, 13:06
Goh... ik weet het niet Veerle :)
Maar als je het nu al hebt... en je kan bv. deze maand niet geven, dan zal je mss de maand erna kunnen geven ;)
Gewoon goed wegsteken ;)

veerle
9 February 2009, 13:08
ja, zo denk ik er ook over eigenlijk ...
als het nu niet is,is het voor een andere keer hé $
die keer zal hopelijk toch ooit komen hé :)

Ik ga gewoon iets halen ook al weten we het gelijk vind
zo een klein geschenkje toch wel leuk ;)

xxx
xx
x

taschkevdv
9 February 2009, 13:14
hey mini

ja dat is waar.ik heb men bloed één keer 's morgends laten trekken en de andere twee keer was het 's avonds.de derde keer was zelfs na 18u dus die van het labo waren al geweest en dan is die dat nog speciaal naar het labo gaan doen.oooh toch lief he :).zodat ik het 's avonds toch nog kon weten.

ja mini zou dat gewoon doen en als het niet zo is komt die dag inderdaad nog wel!

veerle
9 February 2009, 14:54
ben net een kadotje
gaan halen :)

een boekje 'tips voor de beste papa' ;)
vond het wel iets leuk :)

xxx
xx
x

taschkevdv
9 February 2009, 14:57
hihi schattig :) zal hij wel content mee zijn :)
spannend he seg.
ik hoop echt dat je het hem mag geven vandaag of morgen :)

veerle
9 February 2009, 15:01
ik hoop het ook :) zou tijd worden en mooi zijn
in deze tijd van het jaar met valentijn in het vooruitzicht ;)
hoewel we aan valentijn niet echt meedoen! ;)

xxx
xx
x

taschkevdv
9 February 2009, 15:34
ja wij ook niet maar mijn vriend zou toch ook heel content zijn :)
met verjaardagen geven we elkaar normaal ook niks maar ik had met zijn verjaardag een positieve test en daar was hij heel content mee.het beste kadootje dat hij kon krijgen :).

xxx

Nala'tje
9 February 2009, 18:44
hey veerle ik duim voor je!!!!

veerle
9 February 2009, 19:19
we hebben net besloten om nog tot woensdag te wachten om naar de ha
te gaan.
2 dagen overtijd is uiteindelijk ook niet zoveel hé :s
mijn man zei ik zou nog een week wachten maar, dat vin ik wel erg lang :)
woensdag heb ik eerder gedaan met werken en als ze er dan nog niet zijn
gaan we naar de ha.
Hoewel ik sinds een uur ofzo precies wel ms pijnen feller voel maar niet dat ik
zeg morgen komen ze (zoals ik dat normaal wel kan zeggen als ze komen).
En meestal heb ik een dag voor de ms komen wat bruinverlies maar nu heb ik nog
helemaal niks..
Zal nog 2 dagen op mijn tanden moeten bijten :)

xxx
xx
x

L@yla
10 February 2009, 00:01
hoi veerle,
ik zie dat je nog altijd overtijd bent, wat spannend zeg:)
ik hoop voor je dat het echt zo is ook deze keer
hier zal het wss deze maand ook niets zijn,teveel stress en ruzies gehad...
volgens mij heeft dat er toch wel iets mee te maken want als alles goed is wrm duurt het dan zo lang pff effe depri momentje

gr
layla

Coconutjah
10 February 2009, 00:31
Hey Veerle,
Ik houd de duimen hoog voor je!
Hou ons op de hoogte!
x

Trinity
10 February 2009, 01:08
Hej Veerle, ik bewonder je geduld!!!! Ik ga allesinds duimen hoor.

@Layla: Kopje terug opsteken eh. Ik was juist goed ziek geweest en mijn grootvader was overleden, en toch zwanger geraakt....het kan altijd onverwacht komen. Hoop allesinds voor je dat je vanaf morgen terug een leukere tijd tegemoed gaat.

Dikke knuf

Laurence
10 February 2009, 08:40
Wat spannend zeg. Kwas al een tijdje ni meer geweest, en nu heb ik veel bij te lezen, maar zulke dingen lees ik graag.
Ik duim mee voor jou Veerle.
Jij hebt wel veel geduld hoor.

veerle
10 February 2009, 09:47
hi dames
kom even snel zeggen dat de ms er nog steeds niet zijn :)
als ze morgen er nog niet zijn naar ha.
Wil nog wat wachten met opnieuw te testen om teleurstellingen te voorkomen ;)

xxx
xx
x

Mrs O.
10 February 2009, 10:55
oh ben er gisteren niet geweest en blijkbaar veel gemist !!!!

Ik duim superhard veerle !!!!

Bo
10 February 2009, 14:15
Spannend meid.... ik duim voor je hoor!

L@yla
10 February 2009, 15:41
hihi veerle,
dan moet het toch zo zijn? je bent altijd zo regelmatig spannend zeg!
hopelijk goed en heel leuk nieuws morgen of vnv :)

layla

veerle
10 February 2009, 20:23
hi dames,

de ms zijn er nog altijd niet en nog steeds geen tekenen van aankomende ms.
Zullen morgen zien hé de ha zal het weten te vertellen..
L@yla, ik ben idd normaal altijd regelmatig en krijg ik de ms op de
dag dat de ticker hier aangeeft :)
Nog een dagje wachten en hopen dat de ms wegblijven ;)
En, voor u duim ik ook nog altijd he meid!!!

xxx
xx
x

Lindsey
10 February 2009, 20:27
Wat jammer voor je...

veerle
10 February 2009, 20:30
hoi lindsey ik denk dat ik niet mee ben.. wat is jammer??

Doortje
10 February 2009, 20:38
Idd veerle begreep het ook niet goed...
mss nog referentie naar een eerdere post ?

L@yla
10 February 2009, 22:40
veerle,
super meid, heb echt al veel aan je gedacht hoor vandaag, ik dacht zelfs even in de auto vandaag, had ik haar nummer maar dan kon ik eens een sms je sturen hehe

ik duim en ja hopelijk kan ik dan volgen he

gr
layla

veerle
11 February 2009, 09:34
hoi layla,

wat lief!!!
De ms zijn er nog steeds niet!!
vnv of morgen zal ik het weten! vnv dokter en dan wachten op de uitslag!!
best wel spannend ;)
en layla ge weet het he wnnr je het niet verwacht komt het hé ik blijf ook voor u duimen !!

xxx
xx
x

Koke
11 February 2009, 11:35
Veel succes vanavond Veerle! We gaan allemaal onze duimen omhoog steken voor een positief resultaat!!!

Bo
11 February 2009, 12:39
Hier wordt ook volle bak meegeduimd voor vanavond! s-s-s-s-s-s-spannend ;)

Coconutjah
11 February 2009, 12:43
Ben zo benieuwd Veerle...heb aan je gedacht hoor!!
Hoop da het raak is!!!
xxx

veerle
11 February 2009, 19:52
hoi dames
het duimen heeft niet geholpen,
de urinetest bij ha was negatief..
De natuur gunt het ons echt niet precies.
Ga een beetje verder huilen :'( helemaal depri nu :s

xxx
xx
x

Doortje
11 February 2009, 20:26
Veerle wat erg voor je ! Maar waarom heeft ha geen bloedtest gedaan, dat is betrouwbaarder dan een
urine test.
Ik was 5 dagen overtijd en na een bloedtest bij HA was het ook neg. was ook helemaal depri, huil
maar eens lekker uit bij je ventje, kan goed doen he.
Kop op he meid en de moed niet verliezen
lieve groetjes Doortje

kletsmadam
11 February 2009, 20:33
Veerle ik zou toch nog niet opgeven hoor. Zoals al gezegd werd ... Waarom geen bloedtest?
Iedereen weet dat urinetesten nog een hele tijd onbetrouwbare info kunnen geven.
Bij een bloedname zijn ze zeker. Ik zou zeker nog eens teruggaan naar de dokter en als hij het niet wil doen, ga dan gewoon elders.

Ik snap uw HA eigenlijk niet. We blijven duimen!

Doortje
11 February 2009, 20:38
idd Kletsmadam ik heb toen ik 5 dagen overtijd was een bloedtest gevraagd omdat de urine
testen telken negatief waren, had wel een neg. bloedtest maar ik wist het tenmiste
dat ik niet zwanger was en kon verder, er is niets zo erg als onzekerheid en valse hoop.
lieve groetjes Doortje

L@yla
11 February 2009, 20:49
hoi veerle
meid wat jammer zeg, ik versta je heel erg goed die hoop en dan terug die teleurstelling het doet pijn e en idd na een tijd word je het echt beu maar we hebben helaas geen andere keuze dan gewoon verder doen...

kop op en vele dikke knuffels
layla

veerle
11 February 2009, 21:03
ik dacht eigenlijk ook dat hij bloed zou trekken maar niet dus..
ken nog iemand die 2 neg urinetesten had en bij bloed testte het positief.
Ik ga nog enkele dagen wachten en als de ms er maandag nog niet zijn ga ik naar een andere
dokter. Want die van mij deed echt raar :s ik wilde een vraag stellen maar hij antwoordde al voor
ik mijn vraag kon stellen :s en tegen mijn man begon hij ddl over mijn schoonvader dat het slecht was enzo..
Ik weet niet wat ik moet denken .... ik denk dat ik het pas echt geloof als ik een bloedtest heb gedaan....
Ik vind het echt raar omdat ik in al die maanden nog nooit overtijd geweest ben ..
xxx
xx
x

bejes
11 February 2009, 22:28
Hallo Veerle,
En hoe voel je u eigelijk? Er word veel gezegt als je zwanger bent dan voelt een vrouw dat. Groetjes

imane
11 February 2009, 22:30
het kan
nog altijd positief zijn hoor. ik duim voor je. x

Koke
12 February 2009, 00:13
Hoi Veerle,

Heb in een ander topic al gereageerd, maar wou je nog eens een hart onder de riem steken!

Hopelijk geeft de bloedtest alsnog een ander resultaat en anders: niet opgeven meid, jouw kans komt nog wel!!!

Coconutjah
12 February 2009, 00:19
Hey Veerle,
Wat erg voor je...denk positief meid! Volgende keer beter en wie weet zoals velen hier zeggen is het toch zo é...wel stom dat die HA geen bloed heeft genomen..mss eens een andere proberen?
xx

veerle
12 February 2009, 09:40
wat ik voel? ik voel niks speciaal wat op een zwangerschap zou wijzen
ik ruik alle dingen wel heel fel, lust ineens geen koffie meer en heb uitslag :s
maar ik voel ook niks dat op de ms wijzen...
nog maar wachte zeker??!!

xxx
xx
x

ilseken
12 February 2009, 10:30
hoi veerle,

ik duim voor je! alle symptomen wijzen op een zwangerschap!

misschien te vroeg getest; mijn mama werkt als verpleging op gynéco en die zegt van 10 dagen over tijd te gaan. maar dat is wel lang wachten hé. Zou het ook niet kunnen hoor! ;)

groetjes ilse

einalem
12 February 2009, 10:32
veerle,

k heb het misschien gemist, maar heeft de dokter een reden gegeven van waarom dat ie geen bloedtest heeft gedaan? dat is toch echt wel heel erg vreemd... k heb dat vorig jaar (toen ik de pil nog nam en zwaar ziek was geweest) eens laten doen uit ongerustheid en mijn dokter heeft dat zonder morren gedaan toen...

succes!!! t is je echt gegund

Bo
12 February 2009, 10:49
Wat jammer, maar ik sluit me aan bij de rest. Je hebt pas zekerheid na een bloedtest.
Ik zou wachten tot dit weekend, nog een testje zelf doen, en anders na het weekend naar een andere ha gaan.
Ik blijf duimen voor je, succes!

taschkevdv
12 February 2009, 12:05
hey veerle

ik vind het ook jammer, maar ik zo nog niet alle hoop opgeven hoor. toen ik zwanger was voelde ik me ook niet zwanger hoor.ik was er toen ook van overtuigd dat het niet zover was. ik blijf toch nog duimen voor jou!!

Doortje
12 February 2009, 13:53
Veerle er is nog hoop he zolang de MS er niet zijn er is geen bloedtest is afgenomen.
Je symptomen wijzen wel op zwangerschap, mijn vriendin kon ook geen koffie ruiken
toen ze zwanger was dus er is nog hoop...
moed niet opgeven he meid
lieve groetjes Doortje