PDA

Volledige versie bekijken : eisprong afwachten

lies
22 September 2008, 14:02
Dag dames

zoals sommigen misschien al gelezen hebben, heb ik een miskraam met daaropvolgende curretage gehad. Dat is nu een maand geleden, ongeveer. Sindsdien meet ik mijn temperatuur op, want ik wacht natuurlijk vol ongeduld tot mijn cyclus weer op gang komt. En wachten op ongesteld worden duurt twee weken langer dan wachten op een eisprong, dus heeft mijn ongeduld de bovenhand gekregen en meet ik elke dag trouw.
Mijn temp was tot gisteren constant 36,3 en vandaag opeens 36,9. Dus er zit wel een kansje in dat er weer een eitje is. Maar nu mijn vraag: voelen jullie jullie eisprong? En zo ja, waaraan? Zijn er symptomen waar ik op kan letten?

lies

-- als er een eisprong zou geweest zijn is dat trouwens goed nieuws, want het was een "druk" weekend hier. En omdat de gyn vorige week had gezegd dat we nergens op moesten letten, want dat lichamelijk alles in orde was, hebben we ook niet opgelet. spannend hoor --

Nes
22 September 2008, 18:31
Hey lies,

ik voelde mijn eisprong niet altijd maar ik verloor altijd een kleine hoeveelheid bloed gedurende een dag of drie. En dan wist ik dat het tijd was om te klussen.

veerle
22 September 2008, 18:56
Hoi Lies,

ik heb ongeveer 2 weken na mijn regels
het gevoel alsof ik mijn regels weer moet krijgen...
Volgend de ha wijst dit op de eisprong

Groetjes
xxx

L@yla
22 September 2008, 20:46
hoi lies,
ikzelf voel men eisprong heel goed ik heb krampen in mijn onderbuik en steken in mijn zij
daaraan voel ik het maar het is wss bij iedereen anders
gr
layla

Laurence
23 September 2008, 10:34
Ik voel mijn eisprong ook heel erg. Krampen in de buik en heel veel slijmverlies. (Sorry voor de details)
Zo weet ik dat het er is.