PDA

Volledige versie bekijken : erge kramp maar geen bloed

strunkie
7 February 2010, 14:18
We zijn begin deze maand gestopt met de pil en beginnen aan ons eerste kindje. Twee dagen voor de dag dat ik mijn eisprong moest hebben (niet dat ik iets verwachtte want het duurt wss nog een tijdje voor alles op orde komt) kreeg ik het gevoel dat ik normaal krijg bij de eisprong. Twee dagen later kreeg ik kramp in mijn onderbuik maar die was snel voorbij.
Gisteren was de dag dat ik normaal mijn maandstonden kreeg tijdens het pilgebruik. Nu heb ik al drie dagen lang enorm erge maandstondenkramp, maar ze komen er maar niet door. Hebben jullie dit ook al gehad? Is dit gewoon mijn lichaam dat verward is, en kan het zijn dat er nog helemaal geen eisprong geweest is? En wat zijn jullie trucjes tegen krampen? Dit is de eerste keer dat ik er last van heb.
Sorry voor m'n paranoia ;) groetjes

Priscilla4
7 February 2010, 14:26
hey hey

ik denk dat het gewoon je eisprong is geweest.. wat ik alleen niet begrijp.. je hebt het over krampen die je normaal bij je eisprong krijgt.. alleen als je de pil slikt is er helemaal geen eisprong.. of ik moet het nu fout hebben..

als je ms er niet is.. dan zou je gewoon even moeten testen.. het kan alleen wel zijn dat je aan het ontpillen bent en je ms pas later krijgt dan normaal.. bij de meeste meiden die net met de pil gestopt zijn is de cyclus geen 28 dagen maar langer!!

veel succes met zwanger worden..

liefs..

strunkie
7 February 2010, 15:17
Bedankt voor je reactie! Had het mss verkeerd verwoord, voor ik de pil nam, was ik al een tijdje regelmatig. Toen voelde ik m'n eisprong ook dus daarvan :)

Vanessa V
8 February 2010, 21:42
Welkom op de site en khoop voor u dat je in de eerste ronde zwanger bent! Er zijn er niet veel die dat geluk hebben. Veel succes!

konijntje
9 February 2010, 07:46
hey,

het kan inderdaad zijn dat je eisprong op een andere moment is... de eerste ronde heb ik ook paar dagen pijn gehad alvorens mijn regels echt doorkwamen.
Maar je kan alleen maar hopen op goed nieuws natuurlijk.

Kan ook zeggen dat ik vroeger mijn eisprong niet voelde en zeer korte cyclussen had, dan de pil begon te nemen en toen ik negen maand geleden stopte... ik heb lange cyclussen en veelpijn rond de eisprong. weet dus niet of je dat kan vergelijken voor en na de pil