strunkie
7 February 2010, 14:18
We zijn begin deze maand gestopt met de pil en beginnen aan ons eerste kindje. Twee dagen voor de dag dat ik mijn eisprong moest hebben (niet dat ik iets verwachtte want het duurt wss nog een tijdje voor alles op orde komt) kreeg ik het gevoel dat ik normaal krijg bij de eisprong. Twee dagen later kreeg ik kramp in mijn onderbuik maar die was snel voorbij.
Gisteren was de dag dat ik normaal mijn maandstonden kreeg tijdens het pilgebruik. Nu heb ik al drie dagen lang enorm erge maandstondenkramp, maar ze komen er maar niet door. Hebben jullie dit ook al gehad? Is dit gewoon mijn lichaam dat verward is, en kan het zijn dat er nog helemaal geen eisprong geweest is? En wat zijn jullie trucjes tegen krampen? Dit is de eerste keer dat ik er last van heb.
Sorry voor m'n paranoia ;) groetjes
Gisteren was de dag dat ik normaal mijn maandstonden kreeg tijdens het pilgebruik. Nu heb ik al drie dagen lang enorm erge maandstondenkramp, maar ze komen er maar niet door. Hebben jullie dit ook al gehad? Is dit gewoon mijn lichaam dat verward is, en kan het zijn dat er nog helemaal geen eisprong geweest is? En wat zijn jullie trucjes tegen krampen? Dit is de eerste keer dat ik er last van heb.
Sorry voor m'n paranoia ;) groetjes