Volledige versie bekijken : weer negatief nieuws
nieke
5 February 2010, 13:58
ik heb het PCO syndroom, sinds januari gestart met clomid en pregnyl.
Eerste poging mislukt, we zijn nu aan de 2 de poging bezig.
deze morgend moest ik naar de gyne. en hij had de uitslag van mijn vriend.
pff slecht nieuws, denk ik toch.
hij zei dat er te weinig zaad was, wat moeten we daar onder verstaan?
woensdag moet hij terug een staal binnen brengen.
ik heb al de hele tijd een dipje en ben bang dat IVF de enige manier zal zijn.
groetjes
Maya
5 February 2010, 14:01
is idd niet fijn om te horen...
ik wens je veel succes!
kleinke
5 February 2010, 14:42
niet direct het ergste denken, elke staal is anders daarom dat ze meerdere stalen moeten hebben om een echte diagnose te stellen... mijn vriend heeft 3x een staal binnen gedaan om te onderzoeken.
misschien is IUI ook nog en optie voor jullie maar ben niet zeker en anders vol goede moed starten met IVF. het is een zware behandeling, ze vraagt veel van je lichaam, maar je doet het voor het goede doel.
ik wens je alvast veel succes en dat je snel positief nieuws mag brengen!
Fieke
5 February 2010, 16:36
Ik zou ook niet direct vrezen !
De uitslag van sperma is echt heel veranderlijk!
De eerste keer dat mijn man getest werd, was het echt slecht!
En de keer daarna, zat hij drie keer boven het gemiddelde!
Dus nog niet opgeven hoor!
boeleke2704
6 February 2010, 09:16
Hopelijk krijg je beter nieuws bij een volgend staal!
Hou de moed erin!!
nieke
6 February 2010, 18:56
mercikes voor al jullie steun.
ik zou positief moeten denken maar ik heb het soms moeilijk .
ik denk direct het ergste natuurlijk.
hopelijk is het volgende staal wel goed.
ik ben blij dat mijn ventje mij steunt.
trieneke
6 February 2010, 19:05
hey nieke,
de moed zeker niet opgeven! Mijn ventje zijn sperma was barslecht, de gyne zei dat er een vruchtbaarheidsprobleem was en dat we wss nooit op de natuurlijke manier gingen zwanger raken. We gingen in januari starten met IUI en ik was in december zwanger!! OP de natuurlijke manier!!!
veerle
15 February 2010, 16:58
hey nieke,
niet opgeven meid!het volgende staaltje zal mss beter zijn! en zolang het ene juiste zaadje er is komt alles goed ;-)
ik weet dat het niet gemakkelijk is meid, wij zijn al bijna 2j aan het proberen waarvan al bijna een jaar in behandeling bij gyné.. 3 pogingen met clomid en pregnyl en 3 pogingen iui hebben nog altijd geen resultaat opgeleverd.
Uit al de vruchtbaarheidsonderzoeken is gebleken dat er geen problemen waren, buiten het feit dat ik heel onregelmatig was konden ze niks vinden wat de oorzaak van het lange wachten kon zijn..
Ik heb altijd gezegd..ivf doe ik NOOIT! maar sinds zaterdag zijn wij gestart met de hele procedure rond ivf... nu denk ik anders nu denk ik als die verdomde eisprong het probleem is kan ivf mss ons helpen want daar is helemaal geen eisprong voor nodig! :-)
ik zeg niet dat het van de eerste keer zal lukken maar.. ik geloof er weer in en hoop dit jaar nog om met een dikke buik te pronken ;-)
En ik ben ervan overtuigd dat het bij u ook zal lukken zoals iedereen wss wel zegt en wat je niet wil geloven.. Maar, geloof in jezelf en hetgeen dat jullie ondernemen de rest zal moeder natuur dan wel doen en ja, ze is niet eerlijk in het uitdelen van baby's ;-)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.