Volledige versie bekijken : problemen met zwangerschap test
miss_bianca
1 February 2010, 13:30
was namelijk 4 weken overtijd, ik doe een test uit de apotheker waar ik bij de 30 euro voor betaald heb, en wat verschijnt er op mijn scherm, 2 streepjes zwanger, mijn vriend en ik natuurlijk super content, gaan naar de huisarts voor mijne vriend die ziek is laat ondertussen mijn bloed trekken en ja ik ben dus niet zwanger ...
het verdriet kon echt niet meer op :(
groetjes
cien
1 February 2010, 14:30
ben je echt al 4 weken overtijd? je ticker zegt van niet...4weken overtijd zou een cyclus van 8 weken betekenen en dan zou je toch eens naar de HA moeten gaan
als je binnen enkele dagen je ms niet doorkrijgt zeker een afspraak maken want vanaf 8 weken is dit niet meer 'normaal'
en ja, ook die dure testen kunnen al eens een vals positief geven, enorm lastig inderdaad...ik heb het na enkele maanden afgeleerd om dure testen te kopen, de prijs is soms té belachelijk en ze werken niet beter dan de goedkope... ik ga altijd die van het kruidvat halen, 2 voor 5 euro, ze werken zeker niet slechter dan de duurdere en de meesten zeggen zelfs dat ze al vroeger een positief resultaat kunnen aangeven!
wat ook kan gebeurd zijn is dat je een hele vroege miskraam hebt, dat je hcg wel genoeg was om de test posi te doen kleuren maar het vanaf dan gezakt is, en op de bloedtest niet hoog genoeg meer was om als positief beschouwd te worden
wat ook nog kan is dat je wel zw bent.. de bloedtesten verklaren ze nl pas positief als je hcg minstens 5 is (dacht ik)...indien je nog maar heeeel pril zwanger bent kan dit minder zijn en kunnen ze de bloedtest nog altijd negatief verklaren...
ook kan het altijd een vals posi resultaat geweest zijn omdat je bepaalde voedingsstoffen die je hch naar boven doen hebt gegeten (maanzaad zou dit naart schijnt doen)
probeer je teleurstelling een beetje te verwerken (nekeer goe bleiten doe bij mij altijd deugd:)) en je te focussen op de volgende ronde...moest je dan niet zwanger zijn zullen je ms wel snel doorkomen (je lichaam stopt met stressen en keert terug naar zijn gewone doen) indien je binnen een paar dagen je ms nog niet hebt, doe dan gewoon opnieuw een (goedkoop) testje... als je cyclus langer is dan 8 weken ga dan naar de HA
succes!
Isabelle B
2 February 2010, 10:21
Hoi Miss Bianca!!
Zelfde verhaal hier vorige ronde!! Ik deed een (goedkope)zwangerschapstest op mijn NOD (2 januari) en er kwamen 2 dikke strepen tevoorschijn...Mijn vriend en ik superhappy natuurlijk, maar de volgende testen waren allemaal negatief...6 uur later kwamen mijn MS erdoor. :(Echt om te janken, ik weet het....
mamakel
2 February 2010, 10:26
Miss Bianca
Wat jammer voor jullie zeg!
Hopelijk zal het snel raak zijn voor jullie
liefs
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.