Volledige versie bekijken : Caedautje papa
_liesje_
26 January 2010, 09:33
Hey allemaal,
Hadden jullie voor bij de geboorte een cadeautje voorzien voor de kersverse papa? zou wel graag iets willen afgeven, maar inspiratie is ver zoek... :) iemand tips???
xxx
boeleke2704
26 January 2010, 09:48
Awel Liesje, ik heb daar ook al over zitten denken!
Maar ook hier weinig inspiratie :( Dus ik doe helemaal mee aan de oproep voor leuke ideeën voor een geboortegeschenk voor de papa!
mini
26 January 2010, 09:55
Ik zei tegen m'n man, verwacht geen cadeau's, het schoonste krijgde op de bewuste dag, namelijk uw dochter. :p
cocelinetje
26 January 2010, 15:13
Hier hetzelfde gelijk mini :) Tijdens de laatste weken van m'n zwangerschap had ik ook niet echt meer de energie om iets te kopen of iets in elkaar te steken :)
Whahaha dat zei ik ook al tegen mijne man :D
Zijne cadeau kreeg hij op de dag zelf wel, nl zijn zoon...
Ik heb er wel over zitten denken, maar eerlijk, ik vond het niet echt nodig. Wij lopen tenslotte 9 maanden met ons kind rond en de bevalling is ook niet niks... Onze mannen hebben alleen maar met ons te leven die 9 maanden vol hormonen ;)Ik denk dat die al blij genoeg zijn als die buik weg is, en het kind gezond en wel ter wereld is gebracht.
Nadien heb ik het ook gevraagd aan hem, en hij had ook absoluut niks willen hebben. Wij doen al al het werk, dus dat verdient meer een bloemetje, vond hij. Wel lief :)
tiger
26 January 2010, 16:27
Hier heb ik nog totaal niet bij stil gestaan. Maar denk toch niet dat ik iets speciaals ga voorzien. Hij krijgt idd al het mooiste cadeau dat er is, zijn eerste spruit!
snoezel
26 January 2010, 20:54
wat mss wel leuk is is zo'n pakje met zo'n zinnekes op over de papa hé.
papa's schatje of zo...
ik heb het ook niet gedaan.
pas op, hij verdient wel een pakje met mijn gezaag hoor maar ik vind toch nog altijd
dat wij het grotere werk doen :D
_liesje_
26 January 2010, 20:59
ja van dat werk ga ik zeker niet in twijfel trekken :D ze mogen wel wat doen é voor ons...
weet het niet goed, zal wel zien :D
mini
27 January 2010, 09:18
Ik heb zo'n pakjes :D
staat zelfs op de blog: mama's engeltje en het ander: papa's bengeltje
lotje
27 January 2010, 13:34
ik vind da de mama een cadeautje verdiend!! wij doen nl al het harde werk (9 maand rondlopen en dan nog de bevalling) ik heb er gelukkig wel eentje gekregen hihi :)
mini
27 January 2010, 13:48
en dan is die van u ni romantisch? ;)
Pfff, die van mij heeft daar ni eens aangedacht... Hij zei zo: ja met bloemen moet ik ni afkomen, achter een week is da toch voor de vuilbak en verder van de rest hebt ge toch nx nodig? En zo ja... ga er achter in de winkel é. :)
:rolleyes: mannen...
tiger
27 January 2010, 14:46
Tja, die mannen he! Ik vind ook dat wij vrouwen wel een cadeau'tje of bloemetje verdienen, maar ik weet al op voorhand dat ik dat niet ga krigjen, mijn ventje denkt daar gewoon niet aan :-)
snoezel
27 January 2010, 16:15
ik heb het hem de eerste keer toch wel een paar keer gezegd hoor :D
en nu zwijg ik in alle talen.
dus hij zal me wel vergeten
Kimmy
27 January 2010, 16:51
aha, maar hij leest hier misschien wel mee, hé, Snoezel ;)
joke
27 January 2010, 17:13
Ik krijg ne schone nieuwe ring, das bij hem zowat traditie in de familie. De verlovingsring is wat goedkoper en gewoner, de trouwring uiteraard 'deftig' en dan krijg je ook nog een 'deftige' ring bij de geboorte van het eerste kindje. Heb het er met hem in de week nog over gehad en 'k mocht een afspraak maken bij de juwelier zei hij, joepie!!! :D
Geen idee wat ik voor hem zou knn kopen maar wil ook wel iets geven, zal eens zoeken op het internet en als ik iets vind, laat ik het hier zeker weten!
bejes
27 January 2010, 17:35
Ik reken op niks hoor, hij vind alles zo van zelfsprekend. Dat ik het kindje 9maanden moet dragen en dan moet bevallen is de normaalste zaak van de wereld. Tja en ik ga het hem zeker niet voor zeggen hoor want dan is het niet meer een gemeende proficiat of bedankt. xxx
_liesje_
27 January 2010, 19:15
ja, bij mijn ventje hebben de peter (van ons ventje) en die zijn vriendin wel al verschillende keren laten vallen dat hij het "perscadeau" :D zeker niet mag vergeten... ben benieuwd ;)
Ja, wat hebben jullie eigenlijk gekregen van jullie man?
Hier is t normaal traditie dat de vrouw een juweel krijgt met de geboorte... maar aangezien ik goudsmid-juwelier ben, zou dat een beetje tè flauw zijn :D
Dus, heeft mijn man mij een weekendje Barcelona met mijn beste vriendin cadeau gedaan. Mogen we ergens dit voorjaar eens lekker zonder kinderen op sjoc ;)
joke
28 January 2010, 11:39
Hier staan nog wel leuke dingen op:
http://www.superpapa.be/SuperPapa/shop/
snoezel
28 January 2010, 12:40
kimmy: kingka heeft het nogal druk en leest niet meer alle topics mee.
dus het zou al moeten lukken hé :D
ik heb een armband gekregen.
een wit goude met drie bloemetjes aan.
echt wel heel mooi!
boeleke2704
28 January 2010, 12:52
Ik krijg ne schone nieuwe ring, das bij hem zowat traditie in de familie. De verlovingsring is wat goedkoper en gewoner, de trouwring uiteraard 'deftig' en dan krijg je ook nog een 'deftige' ring bij de geboorte van het eerste kindje. Heb het er met hem in de week nog over gehad en 'k mocht een afspraak maken bij de juwelier zei hij, joepie!!! :D
Geen idee wat ik voor hem zou knn kopen maar wil ook wel iets geven, zal eens zoeken op het internet en als ik iets vind, laat ik het hier zeker weten!
Leuk Joke!
Ik kreeg van mijn ventje bij onze verloving al een heel mooi verhaal mee...
Ik kreeg mijn verlovingsring en toen vertelde hij mij dat er nog iets bijhoorde... Mijn verlovingsring is een 'bandring' met daar 3 steentjes in. Er kunnen steentjes bijgezet worden...
Hij vond het een mooi idee om bij elk kindje 2 steentjes te laten bijzetten!!
Mooi hè! Vond het toen al zo lief, dat hij daar dan al mee bezig was!
Nu vind ik het alleen zo spijtig, ik heb mijn ringen (trouw - en verlovingsring) vorige week uitgedaan omdat ik met momenten echt al vocht ophou in m'n handen en voeten... Heb maar schrik dak ze niet meer uit ga krijgen binnenkort, vandaar beetje preventief...
Maar ik hoop dat ik ze snel na de bevalling terug kan aandoen, dat als hij er steentjes heeft laten bijzetten, dak 'm ook meteen kan aandoen hè! Maar vrees er voor. Kweet ni, zullen moeten afwachten hè.
tiger
28 January 2010, 14:05
Ik heb mijn trouwring ook al een tijdje preventief uitgedaan omdat ik af en toe toch wel dikke handen heb.
Mijn tante heeft indertijd hier te lang mee gewacht en heeft hare trouwring moeten laten overzagen. Daarmee, beter voorkomen dan genezen :-)
joke
28 January 2010, 17:34
@Boeleke: Oh, das echt wel lief van je ventje. Idd ontroerend dat hij daar toen al aan dacht. Super! :)
Van vocht in mijn handen of voeten heb ik precies nog geen last, hopelijk blijft dat zo. In mijn gezicht merk ik wel dat ik wat dikker ben geworden. Maar 't valt goed mee, hoor! En daarbij; alles voor ons kleintje, hé ;)
snoezel
28 January 2010, 18:17
bij mij heeft het toch wel een maand of twee geduurd eer ik mijn ringen terug aan kreeg.
nu ik hield niet zoveel vocht op maar dat zat zo precies in mijn knobbels van mijn vingers.
_liesje_
29 January 2010, 21:20
Ja, wat hebben jullie eigenlijk gekregen van jullie man?
Hier is t normaal traditie dat de vrouw een juweel krijgt met de geboorte... maar aangezien ik goudsmid-juwelier ben, zou dat een beetje tè flauw zijn :D
Dus, heeft mijn man mij een weekendje Barcelona met mijn beste vriendin cadeau gedaan. Mogen we ergens dit voorjaar eens lekker zonder kinderen op sjoc ;)
kunnen we je werk ergens bewonderen bo? ben benieuwd hihi
xxx
lily
30 January 2010, 17:22
@ Snoezel: ik krijg m'n trouwring ook nog steeds niet aan. Ik kreeg al schrik dat ik hem al moest laten vergroten ... ;) Wel raar want voor de rest ben ik terug op gewicht.
Kvoel me wel kaal zonder trouwring! Ach, nog ff geduld zeker ...
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.