Volledige versie bekijken : ONGERUST Zeer donkere urine bij het plassen!
baloutje
24 January 2010, 19:43
Vanaf ik zwanger ben is mijn urine donker dan anders. Nu is het echt heel donker. Dacht eerst dat het bloed was maar bij het afvegen zie ik niets en ook niet in mijn slip. Mijn vriend is ook al is komen kijken en hij zegt dat het geen bloed is maar meer oranje van kleur. Nu maak ik mij toch echt ongerust hoor. Pfff ik moet nog meer dan een week wachten tot ik terug naar de gyné moet. Hebben er onder jullie nog dat probleem? Ik moet ook altijd precies dringend plassen en dat zijn dan van die miniplasjes slechts enkele druppeltjes
stamperke
24 January 2010, 19:47
van het plassen heb ik da soms ook dat ik het gevoel heb dat ik dringend moet gaan maar dat het weinig is,denk nie dat dat erg is :).
Prutske5
24 January 2010, 19:54
Je kan morgen vroeg anders een potje afgeven bij de HA? Die zal waarschijnlijk toch ook strips hebben om na te kijken op eiwitten ed. En controle in het labo zou ook niet lang mogen duren eer je de resultaten krijgt...
baloutje
24 January 2010, 20:13
Ik heb nu een paar glazen water gedronken en nu is mijn urine weer kleurloos. Mijn vriend denkt dat het afvalstoffen zijn en dat ik de laatste dagen te weinig heb gedronken. Moet eerlijk zeggen dat ik wel te weinig water heb gedronken . K ga vanaf nu meer water drinken en als ik het dan nog heb ga ik inderdaad naar de huisarts voor mijn potje binnen te doen:-)
stamperke
24 January 2010, 20:17
als ik veel water drink dan is het ook doorzichtig (raar uitgelei) en als ik wa minder drink is het ook donkerder dan anders,is ergens wel normaal é :).zou mij nog nie teveel zorgen maken ;)
Prutske5
24 January 2010, 20:24
en een uur na mijnen omnibionta is het bij mij bijna fluo groen :devil:
stamperke
24 January 2010, 20:26
haha prutske zou beginnen jaloers komen op da kleur hihi
Little Bee
24 January 2010, 20:36
Ik zou alvast proberen veel water te drinken en een test bij de HA laten doen!
liesl
25 January 2010, 07:14
ik heb net hetzelfde, heel donkere urnine, ook weining 'druk' op precies.
Ik moet vaak ook superdringend en dan komt er bijna niets.
Je bent niet alleen, ik drink ook veel te weinig, dus kzal er ook op letten
janneman
25 January 2010, 09:10
hey,
toch opletten dat je geen blaasontsteking hebt....
als ik da heb moet ik ook voor een pruts naar wc en is het kleur ook donkerder....
en veel drinken zeggen ze dan maar soms gaat da gewoon ni hé :)
pff heb daar ook veel last van......
wij
25 January 2010, 12:35
heb ook een tijdje last gehaden inderdaad ik ben meer gaan drinken en het was vanzelf beter
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.