PDA

Volledige versie bekijken : hallo

lies
17 September 2008, 15:46
dag dames

ik ben nieuw hier op het forum, en stel mezelf graag even voor. Na een paar weken aarzelen heb ik toch de moed om niet alleen mee te lezen op forums, maar ook een gebruikersnaam aan te maken.
ik ben lies, ik ben 31 jaar en ik wil graag zwanger worden. Tot vier weken geleden was ik ook zwanger (na ronde twee), maar toen we dus op controle gingen (na 10 weken) bleek het hartje gestopt met kloppen en de groei gestopt op acht weken (ik had al een eerste check met hartslag gehad op 7 weken). ik heb de volgende dag een curretage gehad.

Ik heb weet van de statistieken (1/5 eindigt in miskraam op mijn leeftijd) en ik ben behoorlijk nuchter van aard, maar toch valt het me zwaarder dan gedacht.
Gisteren ben ik naar de gynaecoloog geweest en alles is ok, zo wordt me verzekerd. We hoeven ook niet langer te wachten om opnieuw te proberen, dus we gaan er helemaal voor. Het zal wel niet voor direct zijn, denk ik, want ik ben nog niet eens ongesteld geworden na de curretage.

Allez bon, tot binnenkort alleszins. En hopelijk kan ik hier een beetje mijn verhaal kwijt, van tijd tot tijd.

groeten

lies

Mrs O.
17 September 2008, 15:51
Hey Lies

Welkom op het forum !! Zo sorry van je miskraam, ik wens je veel sterkte om dit te verwerken...
Blij dat alles in orde is en dat je terug van start kan gaan, wens je dan ook veel succes !!!

groetjes

Annelies

L@yla
17 September 2008, 17:21
hoi lies,
welkom hier en wat jammer van je miskraam,dat is wss heel hard!
maar ik hoop voor jou dat je vlug weer het geluk mag hebben en ik wens je ook veel succes!