PDA

Volledige versie bekijken : vraagje aan jullie zwangeren

Bonnie
21 January 2010, 08:21
Hoi,

ik ben bonnie, een kandidaat zwangere ;-).

Graag had ik aan jullie een vraagje gesteld ivm innestelingsbloed.

Wie van jullie heeft dat gehad, en wanneer was dat ongeveer? Daarmee bedoel ik, hoeveel voor die vermeende NOD...

Indien jullie er nog meer informatie over weten, zou ik het heeeel lief vinden als jullie dit deelden met mij!

Alvast bedankt en proficiat aan jullie allemaal!

Groetjes,
bonnie
x

Snoetje
21 January 2010, 08:49
Hoi Bonnie,

bij mij was er alleszins geen sprake van een innestelingsbloeding.
ik had ronde 5 prijs, hopelijk jij ook! Houd ons op de hoogte!

sannie
21 January 2010, 08:53
is da nie ongeveer 5 dagen na de eisprong?
meende da eens ergens gelezen te hebben:confused:

boeleke2704
21 January 2010, 10:17
Hoi Bonnie,

Bij mij was dat ongeveer een weekje na mijn eisprong/bevruchtiging en een weekje voor de zogezegde NOD dus.
Het was dan ook heel anders dan gewone MS.
Zal s even in detail treden hè... Het was een donker bruinig verlies. Enkel bij het afvegen zag het ook bloed-rood. Het was helemaal niet hevig, kleine beetjes, verspreid over een dag of 2-3. 's morgens beetje, dan hele tijd niks meer en dan in de namiddag nog s een beetje...

Mijnen euro was niet meteen gevallen (gezien mijn ellenlange cyclussen en onregelmatigheid), we waren op controle bij de gyne en vertelde hem dat. Hij ging ervan uit dat het gewoon mijn MS waren. Keek die even raar op bij mijn volgende echo ;)

Kwa pijn, het lijkt op MS-pijnen die je dan voelt. Een echte druk onderaan. Dat bleef ook de eerste weken zo aanhouden. Ook een teken blijkbaar dat het zich goed aan het nestelen is.

We duimen mee voor jou!

Mieke
21 January 2010, 11:36
Ik heb zaterdag mijn eisprong gehad en op donderdag had ik een innestelingsbloeding. Ik was eerlijk gezegd niet goed gezind omdat ik dacht dat mijn MS eraan kwamen omdat ik dezelfde pijnen voelde als bij mijn MS. Normaal zou ik de woensdag erop (6 dagen daarna) mijn MS krijgen. Die kreeg ik dus niet :-)

stamperke
21 January 2010, 11:38
ik had ook geen innestelingsbloed,gewoon ms-gevoel.

Bonnie
21 January 2010, 12:21
Bij mij was het dus vanmorgen dus 6u en 7u.
Ik heb om 6u naar toilet geweest en dan was er niets te zien en om 7u30 doe ik mijn kleren af om me te wassen en zag ik bloed in mn onderbroek... hmhm, sindsdien niets meer.
Mss is het ms maar zou vreemd zijn als ik nu zo'n korte cyclus zou hebben.
Woensdag NOD, gisteren heel veel pijn gehad en vanmorgen echt misselijk geweest maar toch, ik wou het niet toegeven aan mezelf om me geen valse hoop te geven maar met dat bloed van deze morgen wordt dat toch zeer moeilijk!

We zullen zien, groetjes,
bonnie

mini
21 January 2010, 12:48
Ik had paar dagen voor m'n nod dik slijmverlies gehad en in dat slijmverlies zat een sliertje bloed. Paar dagen nadien had ik m'n positieve test :)

sannie
21 January 2010, 13:00
ow Bonnie,tware zo te hopen voor u!
'k ga alleszinds duimen zenne

stamperke
21 January 2010, 13:51
bonnie duim hier ook zeker met je mee meid ;)!!

janneman
21 January 2010, 13:56
hey Bonnie,

Ik had dat een week voor mijn nod heel fel(want da

janneman
21 January 2010, 13:58
oeps!!

ik dacht nog oei,deze maand zal het wel niks zijn!

en dan enkele dagen voor mijn nod nog een beetje .
altijd bij het afvegen.......:)

trieneke
21 January 2010, 14:02
Hey Bonnie,

ik heb ook geen innestelingsbloed gehad :s ... Ik duim voor jou hopelijk heb je vlug goed nieuws!