PDA

Volledige versie bekijken : mama in september

Sylke
17 January 2010, 11:06
Ik kan het nog niet goed geloven maar na 10 maanden is het eindelijk zover: wij krijgen een babytje :)
Deze morgen heb ik een test gedaan omdat ik al een paar dagen overtijd was. Samen met men ventje hebben we het resultaat afgewacht en er stond een duidelijk streepje.
Na al die maanden durfde ik niet meer hopen maar het wachten is beloond.
Dus al al de dames die al zolang proberen, de moed niet opgeven!

groetjes,
Sylke

Koke
17 January 2010, 11:11
Dikke proficiat Sylke!!!

patje
17 January 2010, 11:17
Proficiat Sylke! Wachten wordt idd beloond!
Geniet ervan :)

Prutske5
17 January 2010, 11:25
Dikke proficiat Sylke,

Tijd om te genieten nu!!

stamperke
17 January 2010, 11:43
proficiat,geniet er van :)!!

Elke_
17 January 2010, 12:04
Proficiat en welkom in het clubje van de september mama's !!!!

mini
17 January 2010, 12:57
dikke proficiat!

Sylke
17 January 2010, 15:04
Bedankt allemaal. ik kan het nog altijd niet goed geloven. Morgenavond ga ik bij de dokter voor een bloedtest. Vanaf wanneer kan je bij de gynaecoloog gaan?
Men ventje is ook superblij, hij wou het daarjuist al tegen men ouders zeggen maar ga daar toch nog wat mee wachten ze.

stamperke
17 January 2010, 15:18
ik heb getest op 16/12 en had sjans dat ik eigenlijk al een afspraak had bij de gyne,dan was ik 5 weken half en ons prutske was dan 2mm.

stamperke
17 January 2010, 15:19
mijn afspraak was eigenlijk op 17/12 :)

Pickel
17 January 2010, 20:26
Proficiat Sylke!

Ik kon in het begin ook niet geloven dat het echt zover was, pas toen ik een beepje zag op de eerste echo was ik gerust, onnozel he!

Geniet er maar van!

Fieke
17 January 2010, 20:54
proficiat!

trieneke
17 January 2010, 20:54
Hallo Sylke,

een hele dikke proficiat!!!

ik heb mijn eerste echo gehad op 7/11, ik was toen 4 weken en iets ver.. je zit wel nig niet veel hoor, d a is het jammere, maar je ziet wel of alles zit waar het moet zitten!

groetjes en geniet ervan!

Sylke
18 January 2010, 11:12
Bedankt allemaal. Ik denk dat ik inderdaad maar gerust zal zijn als ik de 1e keer bij de gynaecoloog ben geweest. Vanavond bij de huisdokter voor een bloedtest, hopelijk moet ik niet te lang wachten op de uitslag.
Ik heb nog niet echt symptomen maar voel wel vanalles in men buik. Ik heb echt schrik dat men maandstonden er toch nog zouden doorkomen :-( deze morgen nog eens getest en het was toch weer positief.
Ik zal blij zijn als we enkele weken verder zijn ze.

Snoetje
18 January 2010, 12:55
Hoi,
moet je niet nuchter zijn voor die bloedtest? ik vraag het maar omdat ik door mijn werk pas op donderdag 's morgens naar de huisarts kan. Als nu blijkt dat je niet nuchter hoeft te zijn kan ik eerder gaan (ik heb zaterdag positief getest)

Sylke
18 January 2010, 13:08
Hey snoetje ik heb gebeld naar mijn dokter en hij zei dat ik mocht eten tot deze middag. Normaal kan het geen kwaad maar als je direct ook je suiker enzo wil laten checken kan je best niet meer eten ervoor.
alvast ook proficiat hé!

Prutske5
18 January 2010, 13:08
ik ben op een dinsdagmorgen om 9h geweest, maar omdat ik al sinds 5h 's morgens rondliep als een kieken zonder kop :o lol, had net een positieve test gedaan en m'n ventje was al gaan werken... , had ik toch al iets gegeten. Was niet erg zei de HA, enkel voor de suikerwaarden was dit belangrijk geweest, maar vermits alles nog binnen de perken bleef én ik toch gegeten had bleken mijn waarden ok!

trieneke
18 January 2010, 13:15
hallo Sylke

een hele dikke proficiat! geniet van je zwangerschap!

ik heb getest op 31/12 en mocht naar de gyne op 7/1! was wel een beetje vroeg want heel veel kon je nog niet zien (behalve dat alles op zijn plaats zat!)

volgende afspraak is op 2/2 dan zijn we ongeveer 9 weken, dan zullen we wss al wat meer zien ;-)

hanan
18 January 2010, 22:05
heyla! ik ben 4 weken en 2 dagen! hihi ons kleintje komt ongeveer rond dezelfde tijd op de wereld! ik kan het nog steeds ni geloven.heb al bloedtest gedaan! alles ok. volgende week afspraak gyne.

Sylke
18 January 2010, 22:16
Hey Hanan dat is tof dat we ongeveer gelijk zijn, kunnen we samen aftellen :-)
We zijn daarjuist bij de dokter geweest en mag morgenavond bellen voor de uitslag. zal een lange dag worden morgen pfff
Jij mag wel vlug bij de gyne hé. Ik ga morgen ook al bellen voor een afspraak.
Ik kan het ook nog altijd niet geloven. zal pas echt zijn als ik het zal gezien hebben

zoemeke
19 January 2010, 09:45
proficiat sylke, een fijne en spannende tijd breekt aan voor jou en je ventje. Geniet er maar van !

Elke_
19 January 2010, 21:00
Proficiat aan alle dames... samen aftellen tot september. Leuk!