Volledige versie bekijken : bloeding??
cien
9 January 2010, 22:23
hey ladies...
ik kom van een cyclus van 55 dagen die in de loop van het jaar dat we nu proberen al heel wat is verkort, gemiddeld met 3 a 4 dagen per cyclus.
nu rommelde het de afgelopen dagen beneden wel wat, soms korte, zware steken en soms fijne prikkelsteekjes...
toen ik daarnet afveegde was er wat bloed te zien, helder, niet weinig maar ook niet veel zoals wanneer mn regels net doorbreken
ik voel ook absoluut geen ms pijn, terwijl ik normaal altijd snacht mn regels doorkrijg en huilend wakker word omdat de pijn zooo hevig is
ook vrij vroeg aangezien ik pas over 7 dagen mn nod heb, dan zou dat al betekenen dat mn cyclus ineens een week korter is?
dit kan toch geen innestelingsbloeding zijn? het was nieuw bloed, geen oud bruin bloed ofzo. niet een paar druppeltjes, een serieuze veeg, maar geen zondvloed zoals normaal...
heeft iemand van jullie soms gewone bloedingen die niet aanvoelen als ms pijn?
:confused:*radeloos*:confused:
Wierke
9 January 2010, 22:28
Geen idee hoor Cien. Heb je enkel bloedverlies bij het afvegen? Misschien dat het wel een innestelingsbloeding kan zijn. Ik hoop het in ieder geval voor je.
cien
9 January 2010, 22:31
heb nu een tampon opgestoken en zal binnen een half uurtje eens zien hoe het juist zit....als het blijft komen kan ik het al wel raden-> op naar ronde 10 en starten met vruchtbaarheidsonderzoek :(
cien
10 January 2010, 00:36
resultaten van de tampontest: na een uurtje een tampon waarvan de buitenkant voor een kwartje slijmerig maar helderrood was. tweede tampon na een halfuurtje was nog maar een klein streepje heel licht rood met wat rozig en wat licht bruin...
dit lijkt me wel goed dacht ik, wat denken jullie?
boeleke2704
10 January 2010, 10:35
Beetje te vergelijken met de 2 dagen dat ik 'n bloedinkje gehad heb toen ik zwanger bleek te zijn. Maar ik durf het niet voor 100% te zeggen natuurlijk. Weet nog, wij waren net begonnen aan onze vruchtbaarheidsOZ en had een inwendige echo enkele dagen na die bloeding. Ik vertelde het aan de gyne en die zei dat ik ervan uit moest gaan dat dat mijn MS waren... Bij de inwendige echo moest hij zijn woorden terug trekken want ik bleek zwanger te zijn... Dus zelfs voor een gyne is het moeilijk te zeggen bij zo'n beschrijving :(
Nog even afwachten zou ik zo zeggen. Als het maar 1 of 2 dagen duurt, is de kans groot. Dan zeker binnen een weekje eens testen hè!!
Jolien!1
10 January 2010, 10:36
Ik duim voor je mee, cien!
stamperke
10 January 2010, 10:40
ook hier duim ik met je mee meid ;)
cien
10 January 2010, 12:34
het is alweer gestopt, nog nooit zo'n korte bloeding gehad..
enkele maanden geleden had ik een tuddentijdse bloeding, midden in mn cyclus, maar toen was het bloed dezelfde hoeveelheid dan mn ms, enkel zonder pijn
maar dit... zou me al bijna hoop gaan geven...
ik hou jullie op de hoogte!
hanan
10 January 2010, 12:38
ik hoop van harte dat je zwanger bent
Jolien!1
10 January 2010, 13:28
Je MOET ons op de hoogte houden!
Ben benieuwd!
Spannende dagen voor de meesten hier onder ons zie ik.
Ik moet nog 9 dagen afwachten. Brr...
En 20 januari heb ik jaarlijkse controle bij gyné. Ik ga ook vragen voor een vruchtbaarheidsonderzoek. Of vinden jullie dit te vroeg?
Hoewel ja, als er iets mis is, wil ik het nu al wel weten. Dan moet ik toch niet nog een half jaar wachten. Vind ik maar dom dan... Niet?
cien
10 January 2010, 13:36
in principe als je dit vraagt mogen ze dat niet weigeren... hangt er een beetje van af hoe dominant je dokter is en hoe goed je tegen hem in kunt gaan.
allez je hebt zo van die dokters die dat afwimpelen met 'das allemaal niet nodig' en voor je het weet sta je weer buiten
hij zal wss zeggen dat je je nog geen zorgen moet maken maar als je er toch niet gerust in bent moet je dit gewoon doen
ik heb me bij de ene laten afwipelen en de andere zei als je dit wil moet je er eens een afspraak voor maken
kga het zeker laten weten want nu heb ik natuurlijk extra hoop, dit word weer zon ronde dat ik elke morgen test, kheb het al door:)
die van vandaag en gisteren waren negatief maar moest het idd een innestelingsbloeding zijn kan dat ook niet anders...
en dan morgen starten de examens ook nog eens pfoe...
Jolien!1
10 January 2010, 13:50
Ik ga dit keer bij een andere gyné. Ik belde namelijk begin december voor een afspraak eind januari en ze zeiden me doodleuk dat ik op 2 juli kon komen. Oké, niet dus! Dan maar een andere gyné. Ben eens benieuwd. Een vrouwelijke gyné die nog maar net in het ziekenhuis werkt, maar wel een zeer goede blijkbaar (komt van een ander ziekenhuis). Soit, ik ga het vragen en ik vind dat ze dat moet doen. Ook al is er misschien geen reden toe, ik zou graag willen dat ze me onderzoekt. Tenzij dat niet meer nodig zou zijn natuurlijk... NOD is 19 januari, afspraak 20 januari. We shall see...
Mja, hoop is toch zo leuk, maar ook weer niet. Dan is het soms zelfs nog een zoveel grotere tegenslag. Maar ja se, we mogen toch wel weer een beetje hopen hè.
Ik duim met je mee. Maar ik zou nog enkele dagen wachten en dan pas testen. Niet?
Oei, examens? Studeer jij zelf nog? Of ben je leerkracht? Soit, in ieder geval wens ik je veel succes!
cien
10 January 2010, 14:23
both, ik studeer voor leerkracht:) kinderdroom die ik nu eindelijk aan het waarmaken ben.
gelukkig leven we in een tijd van modulaire schoolsystemen en heb ik ook gewoon een bangelijke school die veel begrip toont, dus wanneer da baby komt neem ik een jaartje vrijaf of ga ik 1 of 2 vakken nemen om me niet te vervelen en om het semester erna iets meer vrije tijd te hebben...
inderdaad hoop heeft zn voor en nadelen....achja na bijna een jaar proberen leef je op hoop en bij tegenslag flink potje wenen en er opnieuw tegenaangaan
amai zo lang wachten seg...maja vrouwelijke gyne's he...ik had ook eerst een vrouw maar die deed zo onbeleefd en gehaast tegen me (een vant ziekenhuis in edegem) en had daarna een man (ziekenhuis antwerpen) en die vond ik een pak vriendelijker...
moest je den 20e nog geen ms hebben kan je altijd vragen voor een inwendige echo, zo kunnen ze zeggen of je zeker niet zwanger bent of geen uitsluitsel geven (als het ne nee is weet je dat ook weeral, als ze het niet kunnen zeggen kan je blijven hopen he)
spannend......
Jolien!1
10 January 2010, 14:42
Inderdaad, dat dacht ik ook. Ben eens benieuwd naar deze gyné. Toch altijd spannend hè.
En inderdaad, hoop is belangrijk. Ik mag eigenlijk nog niet klagen zeker?! Jij al bijna een jaar? Ik 'nog maar' een half jaar...
Oh leerkracht! Super! En wat? Kleuter, lager, regentaat? En waar? En hoeveelste jaar?
Ik zelf ben kleuterjuf. Een prachtjob! Is gewoon geweldig om met die kleine kinderen bezig te kunnen zijn! Ik houd er toch zo van!
cien
10 January 2010, 15:09
mjah tis nu 11 maanden, binnenkort het jaar rond dus wanneer het mis is sleep ik mijn ventje mee naar de kliniek :) van welke omgeving ben je trouwens?
kdoe momenteel mn eerste semester voor het lager onderwijs...zware kost allemaal maar kzou zo graag voor de klas staan! na de examens de eerste echte lesjes geven, ook spannend:) van je kleutertjes zal je ook wel veel liefde krijgen zeker!achja, kindjes he:)
charythepooh
10 January 2010, 15:17
"inderdaad hoop heeft zn voor en nadelen....achja na bijna een jaar proberen leef je op hoop en bij tegenslag flink potje wenen en er opnieuw tegenaangaan"
idd kijk na mij...
17 maand aan het proberen,
na een bbz na 10 maanden, en gisteren een MK na 16 maanden proberen, een heel erg goed gevuld potje gehuild, en dan nog maar eens beslist om er direct terug voor te gaan!
cien
10 January 2010, 15:48
goe girl!
de ziel uit u lijf wenen, its all u can do, u laten verteren door het verdriet..maar als de tranen even opdrogen beslissen daje er NOG HARDER voor gaat en hopen daje liever vroeg dan laat een mooie dikke buik hebt
ben trots op je daje de moed ni laat zakken, en hoop daje je verdriet kan delen en hopelijk snel kan vergeten door een mooie veilge zwangerschap
je was in ieder geval al een pak sneller zwanger deze keer...ik zou er niet van verschieten dat het nu nog sneller gaat
we duimen voor elkaar ;)
charythepooh
10 January 2010, 16:12
ik duim KEI-hard mee voor je cientje! :)
We gaan er samen voor he!
Dapske
10 January 2010, 17:15
Ik duim voor jullie allemaal dames!!!
Jolien!1
11 January 2010, 18:25
Ik woon in de provincie Antwerpen.
Ik wens je in ieder geval veel succes met de examens! Het zal je wel lukken!
En inderdaad, ik krijg zoveel liefde van al mn kindjes. Zoooo heerlijk! Ik heb een peuterklasje, dus echt super lieve en schattige kindjes, die nog zeer veel "bemoedering" nodig hebben! Leuk toch?!
Even mn situatie: sinds drie dagen 'gerommel' in mn buik en vandaag zowat heel de dag draaierig. Kan het wat betekenen?
Die hoopmolen toch. Pfft...
Ik duim hier voor iedereen!!!
cien
11 January 2010, 21:00
het kan altijd wat betekenen he:)
och ik heb al ochtendmiddelijk gehad, innestelingen gevoeld, het 'ik ben zwanger' gevoel....als je hoopt voel je alles 10x zo hard en kan je je gedachten nimeer stilleggen over wat het te betekenen heeft.
ma nog 8 dagen tot je nod, tkan wie weet wel he:)
mijn testje van vanmorgen was negatief maar ik heb een hele voorraad in huis en zal elke morgen testen tot ik meer weet nah:)
al heb ik soms wel ff ms pijn maar sinds die ene bloeding geen druppel meer..
we tellen samen af;)
Wheelee
11 January 2010, 21:33
wat spannend allemaal!
grtz Wheelee
Jolien!1
12 January 2010, 19:42
Ik vind het ook spannend!
En ja, ik denk vaak dat ik iets teveel in mn hoofd steek, maar had me echt voorgenomen het nu niet te doen.
En toch is er (echt!) nog steeds gerommel in mn buik en ik heb het gevoel dat mn borsten ook wat gevoeliger worden. Hetgeen ik anders nooit heb, alleen bij ronde 2, waarbij ik denk dat er toen iets meer aan de hand was dan een 'normale' cyclus.
Soit... Ik probeer er niet aan te denken...
(Maar toch... Die hoop...)
Jolien!1
12 January 2010, 19:43
We tellen wel samen af Cien!
Jij weet het enkele dagen eerder dan voordien, maar toch...
Ik duim voor jou!
Laat ons snel iets weten!
Jolien!1
12 January 2010, 19:45
Ela, wat zie ik hier nu in een ander onderwerp? :)
Proficiat!
Ik wacht mee spannend af!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.