PDA

Volledige versie bekijken : Bloed- roosverlies

Nes
1 September 2008, 18:06
Hey allemaal,

Toen ik gisterenavond naar het klein toilet ging merkte ik dat er een beetje rose aan mijn wc-papier hing. (was wel even bang) Weinig hoor, wat zou dat zijn? Ik hoop dat dit niet erg is??? Mijn gyne heeft me juist gezegd dat ik niet teveel bloed mocht verliezen.

Vandaag niets meer verloren, wel een druk in de band onder mijn navel. De innesteling of bandenpijn denk ik?*

Grts Nes

snoezel
1 September 2008, 18:40
kan van de innesteling zijn hoor nes...
als het echt meer zou worden of het bijft weer keren zou ik naar de gyne bellen maar denk niet dat je je zorgen moet maken!

groetjes
snoezel

Nes
1 September 2008, 19:01
Hey snoezel, bedankt voor je antwoord, ik dacht dat ook, maar wilde eens weten hoe iemand anders erover dacht. Dus nu jij hetzelfde denkt, stelt het me toch een beetje geruster. Ja, eens het terugkomt ga ik haar wel bellen want 't mag natuurlijk niet blijven duren. We zien wel.

Grts Nes

Nes
2 September 2008, 17:48
Nu heb ik vandaag weer wat bloed verloren, het was nu wel helder rood, terug bij naar het klein toilet te gaan. Gewoon zo een paar vegen en één enkel druppeltje in mijn slip.
Begin me wel wat zorgen te maken nu!!! Ik wel dat echt niet meer kwijt raken nu!!!! Na 9 maanden proberen wil ik mijn babytje echt niet verliezen (en zeker nu ik dat kleine hartje heb gehoord), dat kom ik niet teboven!
Ik heb al naar mijn gyne gebeld maar die neemt natuurlijk niet op, heb een berichtje gelaten op haar antwoordapparaat. Hopelijk belt ze me vlug terug want soms kan dat een tijdje duren hoor.
xx

Nijntje
2 September 2008, 22:02
Hey Nes,

Heb je al iets meer gehoord van de gyne?
Is wel spannend... veel succes en positief blijven denken!

Groetjes,
Nijntje

kingka
2 September 2008, 22:39
hey nes,
hopelijk is het loos alarm!
denk dat je echt meer bloed moet verliezen om een miskraam te hebben...
ik hoop het echt voor je!

laat ons iets weten hé
wij duimen

Nes
2 September 2008, 23:38
Hey,

Ik heb nog altijd niets gehoord van de gyne, dat zal volgens mij wel weer een paar dagen duren hoor. :(
Ondertussen heb ik weer niets meer verloren en ik hoop dat dit zo blijft!!! Ik heb erover gepraat met mijn ma en ze zei me ook dat je bij een miskraam moet blijven verliezen en veel meer en geen echt vloeibaar bloed maar meer klonterig (de fotus moet immers meekomen en moet zich losrukken zei ze) ze kan wel gelijk hebben he!! Volgens mij zou het dan ook pijn doen.
Toen ze in verwachting was van mij heeft ze eens veel bloed verloren en er was niets aan de hand, ze moest gewoon rusten en een paar dagen niet gaan werken.

Ik hou jullie op de hoogte.
En bedankt om te duimen!!!

grts

L@yla
3 September 2008, 00:09
hoi nes,
ik duim voor je mee,ik vroeg het aan mijn tante vnv die was hier als ik juist je tekstje zat te lezen,zij heeft een miskraam gehad en zegt dat het echt voel als een bommetje die zak en dan een hele hoop bloed:rare omschrijving maar zo vertelde ze het.

Ik duim met je mee in ieder geval

laat iets weten

vele gr
layla

Laurence
3 September 2008, 10:48
Hey nes,

ik heb dat ook gehad toen ik 8 weken zwanger was. Ik ben daar toen mee naar de spoedgevallen geweest omdat ik een beetje bang was.
Bij mij was het een urineinfectie. Nochtans ik had geen pijn toen ik ging plassen en ik moest ook niet meer naar het toilet dan anders.
Probeer je gyné toch zo snel mogelijk te bereiken, om te kijken wat je moet doen, want als je toch een urineinfectie hebt, moet dat zo snel mogelijk opgelost worden.
Probeer anders eens naar de materniteit van je ziekenhuis te bellen, zij kunnen je ook verder helpen.

Laat iets weten

Els
3 September 2008, 18:00
Hoi Nes,

als je je gyne echt niet kan bereiken, zou ik ook naar de materniteit bellen. Bij ons hier, kan je daar ook terecht met zulke vragen... Want zo ongerust rond lopen, daar wordt je ook knetter van...

Nes
3 September 2008, 18:19
Hey allemaal, ik vind het echt keitof dat jullie met me meeleven!!!

Ik heb vandaag eindelijk mijn gyne aan de lijn gehad en ik moet morgenavond al gaan om te zien of alles goed is. Maar die maakte haar precies toch niet te druk.

Ik heb dus ook mijn ha tegengekomen en hem om meer uitleg gevraagd. Nouja, zijn reactie was dat dat er niet al te best uitzag. :( Dat ik me rustig moest houden. Ofwel een infectie of een scheur in de baarmoeder of de placenta in het beste geval. Voor een innestelingsbloeding is het veel te laat. Dus morgen gaat ze meten of het wel gegroeid is (geluk is dat te weten met de echo van vorige week, gelukkig heb ik dat vroeg laten doen), het hartje nog klopt en of de placenta wel is gegroeid. Is een van deze dingen niet ok dan zal het platte rust worden ofwel toch een miskraam. Pffff hopelijk kan ik m'n gedachten nog wat verzetten en is het vlug morgenavond.

Denk wel niet dat ik al een miskraam heb gehad. Bij een collega van mijn ma is haar miskraam zo begonnen. Bij haar tweede (nu een gezonde dochter) heeft ze hetzelfde voorgehad maar direct bij de gyne geweest. Ze heeft de eerste 3 maanden platte rust gehad en medicatie om het kindje op te houden.

Ik hoop dat het net zoals bij jou Laurence, een ontsteking is.

Dit zullen dus nog spannende uurtjes worden. Ik hoop echt niet (na 9 maanden proberen) dat ze het me nog gaan afnemen.

xx

Nes
4 September 2008, 18:24
Ik hoop dat ik straks het hartje nog mag horen kloppen en dat alles ok is met mijn schatje!!!
Ik heb me gans de dag redelijk kalm kunnen houden maar nu begin ik toch zenuwen te krijgen. Ik heb vandaag weer wat bruinachtig witverlies gehad maar dat is misschien niet erg. Pfff, wou dat ik al in de stoel zat bij de gyne. Ik heb vandaag wel een gevoel (zoals regels) in mijn onderbuik (heb het nog al eens gevoeld) maar vandaag is het harder, misschien door de interne stress die ik heb.
Wou echt dat ik de klok vooruit kan draaien en als ik denk dat het slecht nieuws kan zijn begin ik nu al te wenen. Achja.
Sorry dat ik hier even deprie doe hoor.
Denk dat ik ondertussen eens iets ga drinken met vrienden in afwachting tot mijn afspraak en hopende zo mijn gedachten wat te verzetten.
Grts Nes

L@yla
4 September 2008, 20:32
hoi nes,
ik hoop echt voor je dat alles ok is,als je zo lang moet wachten kan ik begrijpen dat je depri wordt bij die gedachte dat er iets mis zou zijn maar pos denken,hopelijk is het niets erg!

ik duim in ieder geval voor je mee
vele groeten en hou ons op de hoogte

layla

Nes
5 September 2008, 11:12
Hey, allemaal,

Met mijn schatje is alles in orde en met het vruchtzakje ook en het hartje klopt al vlugger. Het is nu al 7 mm groot.
Dat bloedverlies kan ze niet echt verklaren, ze denk dat het verder komt van de plaats van waar je regels vandaan komen. Voor de moment is er nog niets dat op een miskraam wijst. Ze zei me wel dat een miskraam zo begint maar dat ik me voor de moment geen zorgen moet maken. Een miskraam kan je niet tegenhouden zei ze en als je dat hebt is dat het teken dat je kindje gehandicapt zou zijn. Voor de rest moet ik me kalm houden, geen zware dingen opnemen, geen stress en zeker geen sport. Dus het zal eigenlijk nog een spannende maand zijn.

Grts Nes

lady bug
5 September 2008, 11:16
komt wel goed.

ik zal sollidair zijn. niet meer sporten en het zeer rustig aandoen.

Nes
5 September 2008, 11:21
Ik denk dat je daar niet slecht mee doet lady bug! Dat kan nooit kwaad.
Elke keer als ik naar de gyne ga veranderd de uitgerekende datum van bevalling, is raar hoor, ben eigenlijk benieuwd of dat bij jou ook zo zal zijn.
Heb jij ook zo last in je onderbuik? Mijn gyne zei dat het normaal is dat het de verandering is van het lichaam. Ik mag nog spannende jeans dragen want het schaad de baby nog niet maar ik denk dat als het niet verbeterd ik toch wel wat zwangerschapkleren in huis ga halen hoor.
Vind het eigenlijk wel stom want ik ben nog maar 6 weken en zwanger. Ze zei wel, voor je gemak, waarom niet.
En ik heb die voituur op de kop kunnen tikken, 200 euro, alles erop en eraan 3 in 1, heb dat niet laten staan hoor.

lady bug
5 September 2008, 11:27
ik kan een spannende broek niet meer verdragen, dus heb ik sinds vandaag mijn eerste zwangerschapsbroek aan. ben ook wel eens nieuwsgierig naar de datum. maar het is alleszins in een hele drukke maand dat ukiepuk komt. ik zit in april al met 4 verjaardagen, waaronder ikzelf. ach we zien wel :)

die pijn in mijn onderbuik beschouw ik ondertussen al als normaal. maar wel niet altijd even aangenaam

Laurence
5 September 2008, 12:19
Hey Nes,

kben superblij voor jou dat alles ok was. Ik maakte mij al een beetje zorgen.
Heeft de gyné jou geen medicatie voorgeschreven voor het vermijden dat je vruchtzakje los komt in je baarmoeder.
Na mijn bloedingen heb ik dat wel gekregen.

@ ladybug: de eerste echo is er bijna, niet te nerveus?

lady bug
5 September 2008, 12:22
@ laurence: check bij wij zijn zwanger!!!!!!!!!!

ik heb daar idd net gepost dat de zenuwen wel serieus opkomen en dat ik haast niet kan wachten

groetjes

Lady bug

ka80
5 September 2008, 14:57
Hello girlz

Mijn man heeft een heel sportprogramma voor me klaargestoomd tem de derde maand (hij is namelijk bang dat ik binnenkort even breed als lang ga zijn, en dan niet alleen mijn buik). Hij is erg sportief maar heb wat schrik dat dat niet zo goed is voor de baby. Voorlopig doe ik nog wat verder met de sport, het doet me eigenlijk wel goed. Mijn broeken zaten al niet meer goed sinds vorige week (week 8). Ik dacht al dat ik een tweeling droeg maar ben blijkbaar niet de enige die aan het uitzetten is. Die pijn in mijn buik heb ik ook en dat is blijkbaar wel normaal. Verder heb ook een bloeding gehad (innesteling veronderstel ik).

Zijn jullie in gewicht al verzwaard of nog niet? Ik al bijna een kilo,...

groetjes
ka

lady bug
5 September 2008, 15:02
de laatste keer dat ik me gewogen heb was er nog niks bij.
ik sporte af en toe ook wel, maar als ik dan ging sporten, deed ik het extreem zwaar. dat is nu niet echt meer aan te raden. er is wel al wat vet bij gekomen, maar dat zal er achteraf wel afgetraind worden

Nes
5 September 2008, 16:20
Hey, Laurence,
eigenlijk had ik verwacht om medicatie te krijgen, maar blijkbaar niet. Mijn ma haar vriendin heeft dat ook gehad. Misschien wil ze gewoon nog 2 weken afwachten om te zien of ik dan nog verlies. Voor de moment dus niets meer, gisteren gewoon oud bloed wat normaal is en vandaag niets meer (hopelijk blijft dat zo). Hoever was jij toen je die bloeding had? En wat was er dan te zien op de echo? Was alles ok op de echo? Bij mij wel. Misschien wil ze niet dat ik onnodig medicatie neem.

ka,
wat erg dat jij zo lang moet wachten voor een echo!!! Ik zou dat niet uithouden hoor. Ik heb denk ik ook ongeveer maar een kilo bijgekomen maar ik heb het gevoel dat mijn buik opzwelt.

Lady bug, als mijn schatje nog twee weken vertraging oploopt zal die ongeveer dezelfde dag of mij verjaren.

Grts Nes.

L@yla
5 September 2008, 18:07
hoi nes,
ik ben blij dat alles in orde is! en lady bug wat spannend voor je de eerse echo, nog 3 dagen en je zal het voor de eerste keer zien:)

layla

Laurence
6 September 2008, 11:38
Hey Nes,

op de echo was alles in orde. Ik was toen 6 weken zwanger en toen hebben we ook ontdekt dat het een identieke tweeling was. Leuk hoor dat te horen krijgen op de spoedgevallen :-) Maar was wel super blij.

Aan mij hebben ze medicatie gegeven omdat de kans op miskraam toen groot was. Ik ben die medicatie (hormonen eigenlijk) sindsdien altijd moeten blijven innnemen. Juist van week 16 tot 18 ben ik daarmee mogen stoppen. Daarna moest ik er terug mee beginnen omdat ik al weeën had.

ka80
7 September 2008, 23:03
Hello! Hoe gaat het nu met je Nes? Kan je je wat meer ontspannen nu? Ik begrijp heel erg goed dat je bang bent om hem/haar te verliezen. Het feit dat je gyne zich niet echt zo'n zorgen maakte is toch wel positief he. Probeer alles maar zo rustig mogelijk aan te doen en binnenkort heb je al een derde echo, ni? Ben de datum vergeten maar zo rond 18 september? Dat is niet zo lang meer he! Ik zit al aan week 10 (allee, volgens de bloedtest toch) en heb nog altijd geen echo gehad. Donderdag gaan ze mij eindelijk kunnen vertellen in welke week ik zit en of alles goed gaat. Mijn tweede echo zal heel snel volgen want op de derde maand gaan ze de nekplooimeting doen enzo. Ik ben echt wel vreselijk nieuwsgierig en bang tegelijkertijd, wie weet is het een leeg vruchtzakje! Ik zal maar positief denken he maar door die constante buikpijn (alsof van regels) maak ik me toch soms wat zorgen, hoop echt dat dat geen kwaad kan.

Veel succes morgen Ladybug!!!

groetjes
ka

Nes
8 September 2008, 19:26
Hey ka80, positief denken meisje!!! Het zal wel goed zijn! Het is natuurlijk altijd spannend voor een echo, laat ons zeker iets weten als je geweest bent.
Ik moet den 7de oktober voor de nekplooimeting en den 18de september idd op gewone kontrole al hoop ik dat het vlug den 18de is. Kijk daar altijd zo naar uit!!! En het is de eerste keer dat mijn ventje meekan, ben eens benieuwd naar die zijn reactie.
En heb jij al de indruk dat je een buikje hebt? Niet te ziek? Ik soms misselijk en zoals jou die buikpijn (net hetzelfde) maar enkel 's avonds voor de moment. Een goed middeltje is een warme douche of bad en na het werk plat liggen. Ik heb de vraag aan mijn gyne gesteld en ze zei me dat dat heel normaal was die buikpijn dus maak je geen zorgen daarrond.
Voor mij is het dus idd wel tijd dat ik me ga neerleggen want de pijn begint.

Grts Nes

ka80
8 September 2008, 23:08
Hey! Je hebt gelijk, moet positief blijven!! Ik heb ook meer buikpijn 's avonds en de misselijkheid hangt echt van dag tot dag af, soms ben ik 's morgens misselijk, soms dan weer 's avonds, maar heb nog niet overgegeven ofzo, gelukkig! Verder ben ik wel geconstipeerd. Ik heb al wel een beetje een buikje vind ik maar ik vraag me af of dat niet mijn darmen zijn die helemaal in de knoop zitten. :)))

Ik zal uw raad opvolgen en eens een warm douchke gaan pakken se!

groetjes