Volledige versie bekijken : begin van de zwangerschap
svenja
7 January 2010, 16:22
hallo
mijn naam is svenja en zou eigenlijk blij zijn want ben ongeveer 5 weken zwanger , de dokter heeft mijn bloed getest en zei dat het positief is , maar toch heb ik noch geen symtomen is dat normaal , ik voel niks .
behalve dat mijn borsten wat dikker zijn , moet noch wachten tot de 25 tot ik naar de dokter kan voor een echo . maar in die tijd , heb ik twijfels .
mss dat iemand mij kan bevestigen dat dat normaal is dat men in begin niks voelt
joke
7 January 2010, 16:26
Hey Svenja,
Eerst en vooral welkom hier! En proficiat met je zw natuurlijk!
En ja, de één voelt al direct wat meer dan de ander, er bestaan dus geen vaste symptomen die je zou moeten voelen ofzo. Maar wie weet piep je volgende week wel anders, dat kan héél snel omslaan. Ik denk dat bij mij de meeste symptomen ook pas begonnen rond 6 weken; voordien ook enkel mijn borsten en wat witverlies (hoe ik het me nu herinner, hé)
Wij mogen de 27 terug naar de gynae, knn we samen wat aftellen :)
mini
7 January 2010, 16:29
je hoeft niet persé misselijk te zijn om zwanger te zijn. ;)
ik had enkel een verminderde eetlust en dit ongeveer tot 8 weken. Verder van de rest had ik een droomzwangerschap ;)
svenja
7 January 2010, 16:42
oh dat vind ik goed , hab echt schrik dat er iets mit zou zijn en zeker als je noch 3 weken moet wachten voor een echo
danke
svenja
7 January 2010, 16:44
en ja we kunnen samen aftellen ben eens benieuwd
janneman
7 January 2010, 17:54
hey,
ik had ook geen last van kwaaltjes....nooit misselijk,geen pijnlijke borsten,...
alleen veel last van de darmen,maar dat is ook bijna opgelost :)
Elke_
7 January 2010, 20:41
Proficiat svenja !!
Welkom in het clubje van september-mama's !!!
Ik zelf ben ook niet misselijk, heb de laatste dagen wel enorm last van pijnlijke borsten.
Groetjes
Elke
svenja
7 January 2010, 22:04
hela ,
ik zie ook dat je binnekort naar de gyn moogd, ik moet noch wachten tot de 25 ste.
voel me nu echt geruster danke allemaal
xxxx
trieneke
7 January 2010, 22:20
hey svenja,
welkom! en proficiat met je zwangerschap.. ik ben uitgerekend voor 10 september dus dat is ook kortbij, ik ben alleen maar de hele tijd moe en een beetje gevoelige borsten, voor de rest nog geen symptomen
svenja
7 January 2010, 22:23
amaai allemaal september kindjes plezant, jij hebt wel ook snel een afspraak gehad bij de gyne
trieneke
7 January 2010, 22:47
ja, ben een beetje een probleemgeval, vandaar dak mocht vroeger gaan !!! ik ging normaal starten met IUI deze maand, maar ben op de natuurlijke manier zwanger geraakt :D
spruitjes
8 January 2010, 16:26
septembermama's
Een dikke proficiat met jullie zwangerschap! Dat is allemaal zo leuk om te lezen zeker als er eentje toch natuurlijk zwanger is geworden en dat niet had gedacht!
In het begin voelde ik mij niet misselijk en alles ging heel vlot ..
tot nu .... steeds misselijk!
Maar na 12 weken zwangerschap zouden we van al die kwaaltjes verlost zijn!!
AFTELLEN!!!
tess1307
8 January 2010, 20:15
Ik heb nooit symptomen gehad van mijn zwangerschap. Hooguit wat pijnlijke borsten.. En achteraf bekeken was ik toch wel moe die eerste drie maand maar dat merkte ik pas toen ik die drie maand voorbij was. Dan voelde ik mij toch wel beter dan daarvoor..
Maar je zal wel gerust gesteld worden door de gyné, ik was blij dat ik geweest was, dat alles oké was, alles op zijn plaats zat en alles er normaal uitzag en dan relativeer je al veel..
Proficiat en veel succes met jullie zwangerschap allemaal!!
xxx
svenja
9 January 2010, 11:24
ik vind ook leuk dat je op natuurlijke wijze zwanger geworden bent , dat voelt altijd goed ,
nu afwachten op de gyne ,
ben eens benieuwd
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.