PDA

Volledige versie bekijken : twijfel om ervoor te gaan

leen.
1 September 2008, 15:23
hoi allemaal,

Ben een 24 jaar en mijn man is 28 jaar. We babbelen regelmatig over samen een kindje te krijgen.
En dat is natuurlijk ook onze grote wens. Nu zou ik er graag voor gaan maar mijn man zit echter vol twijfel.
Hij wil graag nog een tijdje wachten en zijn ondertussen wel ons huisje aan het bouwen.
Ik begrijp hem ook natuurlijk is een hele stap zoiets moet je met twee beslissen.
Maar ik wil er al zolang voor gaan,mijn wens is er al een hele tijd.
Als ik echt op hem inpraat zal hij wel ja zeggen maar toch. Ik zit echt met een dubbel gevoel.

Wat denken jullie ervan?

Kimmy
1 September 2008, 15:25
dag Leen,

ik zou geen kindjes willen met iemand die er nog niet 100 % zeker van is... Ik zou toch even wachten en blijven praten (zonder "in te praten" of te hard te overtuigen).

Groetjes
Kimmy

lady bug
1 September 2008, 15:38
bij ons was dit ook zo. maar na een tijd ziet hij wel hoe goed je met kinderen kan omgaan en komt het gevoel bij hem ook wel boven drijven. ik kan niet meer zeggen dan heb geduld. en stop niet met je pil achter zijn rug of zo, want dat zal zeker niet ten goede komen. ook hem steeds pusshen is echt niet goed. enkel tijd zal hem wel doen inzien dat hij er wel of niet klaar voor is

groetjes

Lady bug

veerle
1 September 2008, 15:54
Hoi,

Bij ons was dat ook zo een beetje, mijn man wou het wel maar het was steeds 'nu nog niet' op een keer
zei hij zelf tegen me van stop met de pil we gaan ervoor :-) hoewel ik dat helemaal niet verwacht had.
Wij hebben ook eerst een bouw en een trouw afgewerkt en dan wat tijd voor ons 2 genomen...
Je man zal wel zeggen wanneer hij er klaar voor is en dat is misschien sneller dan je denkt!!

Nijntje
1 September 2008, 16:56
Hoi,

Bij ons is het ook ongeveer zo gegaan als bij Veerle.
Ik had al wel een tijdje het gevoel om graag een eigen wondertje te hebben, maar ik wist dat mijn mannetje er nog niet klaar voor was.
Overlaatst verraste hij me door me te vertellen dat hij er ook wel klaar voor was. Voor mij dus ook een aangename verrassing!

Ik zou dus de raad geven niet te pushen, voordat je t weet gaat hij er ook voor de volle 100% voor!

Groetjes,