Volledige versie bekijken : Kan dat niet nog wat wachten?
lotjen
28 August 2008, 20:59
Hey ladies,
ben een beetje (om het licht uit te drukken) verveeld.
Ik moet volgende week dinsdag (2september) ongesteld worden,maar ik voel al sinds gisteren vanalles gaande
in mn lijf,mn tepels doen echt wel zeer,mn onderbuik zit gelijk gespannen,en doet zelf zeer alsof ik mn regels ga krijgen,
en dan nog te zwijgen van mn humeur grrrrrrrrrrrrrrrrr...
En neen, ik stel me nu nog niet vanalles voor alsof ik al zwanger zo zijn,want mn vorige cyclus was maar liefst 68 dagen!
Maar ik heb echt geen zin in het feit dat ik nu al last krijg van mn regels die ik nog moet krijgen,en dat het straks
3 of 4 weken zo nog duurt. Ik ben wel gelukkig vrij zeker dat ik vorige week dinsdag mn eisprong gevoeld heb,dus dan zou het toch geen
4 weken mogen duren voor ik ongesteld wordt...
Is er iemand die dat ook heeft of heeft gehad,zodat ik mss wat goeie moed krijg???
Chanse dat ik mn hartje hier eens kan luchten,ik vind het niet erg om te proberen voor een baby'tje,maar wat
mn lijf me aandoet door dat ontpillen é,zeer verevelend!
Liefs Lotte
L@yla
28 August 2008, 21:17
hoi lotjen,
ik versta je volledig,ik zei gisteren juist hetzelfde als jij: proberen voor een kindje is ok maar al die verschijnselen van de stoppen met de pil! verschrikkelijk e, er zijn er blijkbaar ook die er geen last van hebben, ik dus ook! ik hoop voor je dat je cyclus deze maand iets korter is maar als je duidelijk je eisprong gevoeld hebt,komt dat wel goed deze maand! de dingen die je zegt kunnen zowel op ontpillen of op zwangerschap wijzen he! ik hoop voor jou het tweede, ik heb ook last van mijn borsten en zo een heel gespannen en gezwollen onderbuik,weet niet hoe het komt en voor het minste ween ik,heel grappig ik kijk naar een programma vind het ontroerend en hup daar zijn de traantjes!
idd goed dat we hier af en toe ons hartje eens kunnen luchten! ik moet ze 4/9 krijgen,dus we kunnen samen aftellen:)
gr
layla
Miek
29 August 2008, 09:15
Ik heb ook zo last van sympomen... wreed vervelend!!!
Maar ik vindt dat wachten ook zo moeilijk; t is precies of je bent de hele tijd aan het "wachten". Eerst op je eisprong, dan weer op je NOD, weer op je eisprong, weer op je NOD,...
aan de positieve kant; meestal gaat het leven te snel, op deze manier geniet ik het volgend jaar van het laaaaaaaangste jaar uit m'n leven denk ik :lol:
katrientje
29 August 2008, 09:39
Hallo allemaal!
Ja dat ontpillen... das niet fijn e? Ik heb al die symptomen ook gehad na het stoppen. En dit kan toch een maand of 3 à 4 duren hoor... Ik ben nu 6 maand gestopt, en heb geen "ontwenningsverschijnselen" meer. Ik wens jullie allemaal veel succes toe!
Katrien
Mrs O.
29 August 2008, 10:56
hello iedereen
Ik ben nu bijna aan het einde van ronde één, en wacht echt op mijn regels (alé als ze niet komen ben ik natuurlijk nog contenter) om zo eindelijk te weten te komen hoelang mijn cyclus is.
Ik heb al enkele dagen pijne borsten, buikpijn, killer headaches, en vrij harde moodswings en tgevoel dak ineens tien kilo meer weeg... Ben zoiezo al geen mager, mr nu voel ik mij echt gigantisch... Ok, de killer headaches en de buikpijn heb ik als sinds mijn 13de en het was iets minder als ik pil nam, mr pijnlijke borsten en opgezwollen, buik nooit gehad...
Dit is al 2de keer dat ik ontpil (ben twee jr terug ook is vr jaartje gestopt met pil wegens teveel tussenbloedingen mr had toen geen side effects...)
En het verschrikkelijke is dat ik ook weer puistjes begin te krijgen in mijn gezicht, its almost like going back to puberty !!!
Als ik dit nog elke maand ga moeten meemaken tot ik zwanger raak, pfffffffffff
(sorry vr het gezaag, ben beetje moody vandaag)
Grtz
Annelies
pinkytje
29 August 2008, 13:55
alleeee how,blijkbaar ben ik niet alleen die er moody bijloop :)
hatelijk e ,ik zit nu met een ferm verkoudheid en ben dan nog humeuriger
ik volgende dinsdag men eisprong ,maar hou nu men temperatuur in de gaten
zodat ik precies weet wanneer in hem heb :)
xxx kuffels voor alle "moody" mensen en natuurlijk ook aan alle anderen xxx
lotjen
29 August 2008, 22:19
Dank je wel mede "moody"people!!!
Voel me vandaag gelijk stukken beter,de ene dag buiten de andere é!
Het enige waar ik blijvend last van heb, zijn mn tepels die echt pijnlijk,hard en verkleurd zijn,dus niet gewoon
gevoelig,ik ging vanmorgen voor dat ik nr mn werk ging zelfs bijna een pijnstiller nemen,zodat ze voordoofd
zouden zijn,stom é! Maar ben verdorie 4 dagen voor mn NOD,en heb nu al last,als ik nog maar een boek of een map
tegen mn borsten aanhoud zou ik tegen het plafond kunnen gaan!
Ik kan niet zeggen dat dat iets normaal is voor of tijdens mn regels,want toen ik mn pil nam had ik daar absoluut nooit last van!
En bij mn vorige cyclus kreeg ik pijnlijke borsten na mn NOD...
(bij deze,dank u wel pil! Never again!!!)
Groetjes en veel succes met de baby'tjes te maken!
(trouwens heb hier al een paar keer op het forum gelezen over "klussen",wat een hilarische term,ga mn vriend eens
vragen of hij zin heeft om te klussen,die zal raar kijken!haha)
ka80
3 September 2008, 21:14
Hello Lotte!!!
Die ongelofelijke pijnlijke tepels had ik ook (gedurende 2 weken zoiets) of dat dat nu met het ontpillen te maken had of met het feit dat ik zwanger ben weet ik niet. In ieder geval, leuk was anders!! Ik heb ook wel effe moeten lachen met de term "klussen", moet telkens aan een klusjesman denken die een kast ineen aan het timmeren is.
Allemaal, veel plezier met het maken van babietjes he en hoop dat het jullie snel lukt!!
saluut
ka
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.