PDA

Volledige versie bekijken : De wonderen zijn de wereld nog niet uit: Ik ben officiëel genezen!

Najima
6 January 2010, 09:54
Dag dames,

De meesten onder jullie zijn op de hoogte van de stresserende voorbije 3 maanden die ik heb meegemaakt. Sinds mijn vijfde maand zwangerschap daalden mijn bloedplaatjes tot 1% van de normale waarde en werd ik onmiddelijk gehospitaliseerd voor een periode van ongeveer 2 maanden. De artsen hebben toen besloten om onze baby vroeger op de wereld te brengen. Eerst op 28 weken, dan verplaatst naar 32 weken en tenslotte op 36 weken. Rond mijn 31ste week zwangerschap begonnen de plaatjes spontaan lichtjes te stijgen en sinds 2 weken zijn ze weer volledig in orde, zonder behandeling! :)
Ik neem preventief nog cortisone in om een eventueel risico op een terugval te verminderen. De voorbije twee weken heb ik dan vrijwillig meegedaan aan een aantal tests om te zien of ze in de toekomst andere vrouwen met de aandoening zouden kunnen helpen. Maar het blijft voorlopig nog een mysterie waarom het bij mij ineens vanzelf genezen is. Enfin, je hoort me niet klagen ;)
Als alles zo goed blijft gaan, mag ik normaal gezien de zwangerschap gewoon uitdragen (nog ongeveer een 3tal weken!!) en waarschijnlijk zelfs normaal bevallen!:cool:

In elk geval, ik zou heel graag iedereen hier willen bedanken voor hun steun en troostende woorden de voorbije maanden. Daar heb ik veel moed kunnen uitputten...

Veel liefs,

Najima

Laurence
6 January 2010, 09:57
Wat een super goed nieuws :)
Ben super blij voor jou.
En nu maar uitkijken naar de natuurlijke bevalling.

Phoebs
6 January 2010, 09:59
Fantastisch nieuws! Je bent nu dus een medisch wonder! :-)

tiger
6 January 2010, 10:56
Super Najima !!
Geniet nu nog van je laatste weekjes zwangerschap en alvast een heel vlotte bevalling gewenst.

boeleke2704
6 January 2010, 10:58
Oh waw dat is goed nieuws! Fijn seg!!
Geniet er nu dan nog maar fijn van!!! En binnen enkele weken van je kleintje :)

Koke
6 January 2010, 12:41
Dat is geweldig nieuws!!! Geniet nog van je laatste zwangerschapsweken, zonder zorgen!!!

trieneke
6 January 2010, 13:14
proficiat Najima! geniet ervan!!

vasoramasa
6 January 2010, 13:57
super nieuws!!!!

Coconutjah
6 January 2010, 14:53
Dat is super nieuws meid!! Enfin dan kan je nu nog zo een 3 weekjes echt genieten ;)
xxx liefs coco en Sem!

joke
6 January 2010, 15:07
Wat een geweldig nieuws Najima! Leuke vooruitzichten om toch nog natuurlijk te bevallen en nog lekker 3 weekjes van je kleintje in je buik te genieten.
Proficiat ;)

snoezel
6 January 2010, 16:07
super zeg!!!

_liesje_
6 January 2010, 19:59
amai najima! 2010 kon niet beter beginnen! super! ben écht blij voor je...
"geniet" maar van je natuurlijke bevalling ;)
nog maar dire weekjes :D
xxx