PDA

Volledige versie bekijken : Even voorstellen

Femmienem
27 August 2008, 15:23
Hey iedereen,

Ik ben Femke, woonachtig te Mechelen (bij mijn ouders en 2 jaar jongere zus) en Merksem (bij mijn vriend en zijn mama), ik ben 20 jaar en ondertussen al bijna 3 jaar(10 september) samen met mijn vriend, Bart, waar ik binnenkort met ga samenwonen, ik ben dit schooljaar afgestudeerd, daar ik Grafische Opmaaksystemen heb gestudeerd, nu ben ik nog even aan het genieten van de vakantie, het zal men laatste echte vakantie zijn voor de komende 40 jaar :) ...
Sinds enkele maanden hebben we een sterke kinderwens, hij wil er twee en ik wil er drie... dus het zullen er wel drie worden :) ... als de natuur dit toelaat tenminste...
Graag wil ik hier wat meer informatie inwinnen en later ook over het moederschap, en al wat er komt bij kijken, kan meepraten...

Mvg,

Femke

Kimmy
27 August 2008, 16:09
Dag Femke!

Fijn dat jullie gaan samenwonen, dat zal wel fijner zijn dan pendelen tussen Mechelen en Merksem, é!

Als hij er twee wil en jij drie... dan gaan jullie er dus vijf maken? ;-)

Succes met het beginnen werken, toch ook een belangrijke stap!

Maar dus eerst nog een fijne vakantie gewenst...

groetjes
Kimmy

Avellana
28 August 2008, 10:10
welkom!

je bent ongeveer van mijn leeftijd zie ik (alé, ik word 23j)
fijn om te weten dat nog "jonge vrouwen" al aan kindjes denken!
als ik over kinderen krijgen begin, krijg ik heel vaak de reactie:
"ma meisje toch, je hebt nog alle tijd van de wereld, je bent nog geen 23!"
krijg jij die reactie ook? ik wil nu eenmaal een jonge mama zijn..
alhoewel, je bent zo oud als je jezelf voelt, maar toch zou ik liever geen 5jaar meer wachten. je weet echter nooit hoe de natuur hierover beslist hé..

maar dus, welkom op dit forum, er valt hier heel wat bij te leren :)
en geniet nog maar van je vakantie, want eens je begint te werken... ;)

groetjes,
Avellana

snoezel
28 August 2008, 11:05
je moet er zelf klaar voor zijn en niet iemand anders hé

ik ben 24, duss ook nog jong hé
heb ook zo'n reactie's gekregen maar heb dat niet aan mijn hart laten komen

grt snoezel

Femmienem
28 August 2008, 11:58
Hey,

Zo is dat :)
Ik voel me er zeker klaar voor...
Toen ik 18 was ben ik al eens zwanger geweest, maar ik kon het op dat moment niet aan, ik voelde me nog veel te jong en dat het een grootte inpact zou hebben op mijn leven, ik had het gevoel dat ik nog veel te ontdekken had en ik wou de reacties niet aanhoren van mijn klasgenoten en de rest van school (best wel oppervlakkig he) :) ik voelde dat ik het kindje niets kon geven, op financieel vlak vooral en ik ging toen dus nog naar school, dus zou hij grootendeels bij mijn ouders zijn en dat is zeker iets dat ik wou vermijden, op sommige momenten heb ik het er wel moeilijk mee, maar ik weet dat het het beste was... maar het blijft moeilijk, soms denk ik wel "hij zou nu al twee jaar zijn"
best wel een vreemd gevoel, maar ik krijg wel de volledige steun van mijn vriend en mijn ouders (voor de rest weet niemand ervan)...
En wetende dat ik ervoor altijd zei "abortus dat zou ik nooit overwegen"
Ik vond het nogal egoistisch, maar ik kan je verzekeren als je in die situatie zit, dan denk je daar wel anders over...achja, maar nu voel ik dat ik het verleden kan loslaten en me kan concentreren op een eventuele zwangerschap, wat we nu ook financieel aankunnen... dus hopen op het beste he :)

Femke

veerle
1 September 2008, 18:02
Hoi Dames;

Ik ben 26j en mijn man 30j.
We hebben een bouw en een trouw achter de rug en dit jaar
hebben we genoten van een heerlijke vakantie voor ons 2
Nu vinden we de tijd rijp om ons gezinnetje uit te breiden en ben
blij dat ik deze site heb gevonden zo zie ik dat ik niet de enige ben
die er langer dan 1 maand moet over doen :-)
bedankt voor jullie 'babbel' telkens weer op dit forum !!!
dikke kus
xxx