PDA

Volledige versie bekijken : pijn in onderbuik

Babske
25 December 2009, 15:14
hallo,

ik heb een vraag ik heb sinds gisteren een zwaar gevoel in mijn onderbuik, maar ook soms lichte krampen, maar dat zullen wel mijn darmen zijn want had lucht genoeg :o.

het is lijk redelijk vanonder in mijn onderbuik en straalt soms uit naar net boven mijn heup.
Nu is mijn vraag is dit normaal, want ben mij nog redelijk ongerust aan het maken.

grts

charythepooh
25 December 2009, 15:23
wanneer heb je je eerste echo???

ik hoop voor jou dat alles ok is!

Babske
25 December 2009, 15:55
ik heb al 2 echo's gehad, vorige week maandag was mijn laatste daar was het hartje op te horen, en was alles ok

spruitjes
25 December 2009, 18:18
Dag Babske

Ik heb die pijnen ook!
Ik word zelfs 's nachts wakker van de krampen! Als ik lang zit en sta dan recht dan moet ik echt even bekomen omdat de steken heel erg zijn! Mijn dokter zegt dat dat normaal is, de vorming van de baarmoeder. Bij de ene vrouw is dat erger als bij de andere! Hij heeft wel voor alle zekerheid utrogestan voorgeschreven omdat ik in het verleden een mk heb gehad. Maar dat heeft niets met die krampen volgens hem te maken.
Als je echt heel ongerust bent, ga naar de dokter dat is de enige die je kan gerust stellen ...bij mij heeft dat toch geholpen!

Veel succes en laat iets weten hé!

sannie
25 December 2009, 21:22
da is volgens mij ook het zetten van de baarmoeder zenne barbara ;)
Kim heeft da nog steeds,maar van haar zijn't nu de spieren

Indy
26 December 2009, 12:20
Hey babske
ik heb dat ook. De gyne heeft me eens gezegd dat als je het aan beide kanten pijn en getrek voelt het geen kwaad kan. En ik denk dat het soms moeilijk is om te schatten of het darmen zijn of iets anders. Ik heb altijd al veel last van mijn darmen gehad, en nu nog. Maar omdat ik getraind ben weet ik wanneer ik mijn darmen voel :)

Maar anders val je de jouwe gewoon lastig? Uiteindelijk is dat ook hun job he :)
jou gerust stellen.

vasoramasa
26 December 2009, 13:59
ik heb dat ook, zo precies een ms gevoel.
ben dan elke keer bang als ik naar de wc ga dat ik bloed ga zien ofzo maar het blijkt normaal te zijn dat gevoel.
ik had dat bij mijn vorige zwangerschap de hele zwangerschap ;)

tess1307
26 December 2009, 15:49
Hey, ik kan mij nog goed herinneren dat ik dat ook voelde in het begin van mijn zwangerschap. maar is inderdaad normaal. dat is inderdaad de baarmoeder die zich aanpast. En dan heb je inderdaad steeds schrik dat je ms gaan doorkomen. moest het echt heel pijnlijk worden dat zou ik voor alle zekerheid toch op controle gaan.
Maar hoe erg het ook is, als je een miskraam krijgt dan kan men daar toch niks tegen doen dus ja. Maar het is natuurlijk wel geruststellend als je op controle geweest bent hé. Dat gewoon er alles oké uitziet!

xxx

Babske
26 December 2009, 19:03
ik heb deze morgen gebeld naar de gyne en mag maandag om 19u gaan, het zit echt laag hoor de pijn zo boven mijn schaambeen, en ik moet er wel bij zeggen dat ik nu wel lichtjes geconstipeerd ben dus mss ook met dat te maken, maar ik ga toch gaan naar de gyne dan ben ik toch meer gerust gesteld.
en weet ik dat alles inorde is!
het zijn niet echt krampen das al iets é :-)

toch bedankt voor de reactie's!!!
grts xxx