PDA

Volledige versie bekijken : Ticker in onderschrift?

mini
22 August 2008, 18:15
Heb een vraagje, is het toegelaten op het forum om een ticker te zetten in het onderschrift?
bv: één die aftelt tot huwelijkverjaardag, hoe ver men eventueel is in de zwangerschap ofzo?
Meestal hebben die ergens "reclame" staan van de site. Vandaar dus m'n vraag :)

kingka
22 August 2008, 20:12
Hallo mini,

Heb zelf eens rondgekeken, als er gewoon een link staat naar de site vanwaar de ticker komt, zoals bv. bij tickerfactory, dan is er voor mij geen probleem. Je begrijpt natuurlijk dat het hier geen reclameboel mag worden...

http://tickerfactory.com/ezticker/ticker_designer.php?ticker_type=1

mini
22 August 2008, 20:37
Nee dat is zeker de bedoeling niet! :)
Maar bedankt, want wist niet of ik het mocht zetten ofniet :)

Kimmy
24 August 2008, 14:05
even gewoon om te testen :)

http://www.zwangerschapspagina.nl/cyclus/5/1219528800/cyclus.png (http://www.zwangerschapspagina.nl)

mini
24 August 2008, 16:07
@ Kingka: je hebt heel mooie tickers ontworpen voor babyplaza ;)
Doe zo voort! :D

kingka
24 August 2008, 17:25
Dankuwel mini,
Ik ga er nog maken voor de dames die zwanger proberen te worden (met cyclus) en voor degenen die al bevallen zijn.

Je blijft natuurlijk tickers gebruiken van om het even welke site die je wil :)

mini
24 August 2008, 18:01
Ohhh fantastisch!!! 'k ben benieuwd naar het resultaat!!! :cool:

kingka
16 September 2008, 21:55
Het heeft wat meer tijd gekost dan verwacht... maar nu zijn er dus tickers
- die je cyclus tonen wanneer je zwanger wil worden
- die de leeftijd van je baby tonen
- die tonen hoe lang je nog moet in de zwangerschap

Ticker aanmaken (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/)

De keuze mogelijkheden qua achtergrond is nog vrij beperkt, maar er wordt aan gewerkt. Veel plezier ermee :)

mini
1 December 2008, 16:51
Hey Kingka,

Nog ff een vraagske ivm de tickers :D
Is het mogelijk om de ticker die de cyclus opvolgt; overtijd te laten gaan?
Want nu begint die gewoon opnieuw als je bv. aan dag 29 zit van een cyclus van 28 dagen.
Zou leuk zijn om te zien of anderen al overtijd zijn of eventueel een langere cyclus hebben. :)

Nala'tje
1 December 2008, 18:49
hey mini, ik zat ook al met die vraag :-)

kan jij dit oplossen kinka?

groetjes

kingka
1 December 2008, 20:25
Oeioei, nu vragen jullie weer iets :/

Ligt technisch nogal moeilijk want dan zouden jullie elke maand moeten aangeven wanneer ze wel of niet doorkomen. En daar zijn we helemaal nog niet op voorzien. Kunnen jullie niet gewoon zo'n supergevoelige tests kopen die 4 dagen voor de eerste NOD al een zwangerschap kunnen vaststellen? Dan heb je nog 4 dagen om je ticker te veranderen :D

Tss... momenteel is het antwoord dus nee, maar als ik eens tijd heb zal ik er eens over denken. Bestaan er sites die zo'n gesofisticeerde tickers hebben?

doei,
kingka

Laurence
1 December 2008, 20:49
www.zwangerschapspagina.nl

Daar zijn er allerlei tickers. zij tonen ook aan wanneer we overtijd zijn :)

mini
1 December 2008, 20:54
het gaat em er dus gewoon om dat je zelf je dagen ingeeft. Vanaf je die dag gepasseerd is... ben je dan 1 dag overtijd, 2 dagen overtijd, 3 dagen...

Hij telt dus gewoon verder :)

Op bovenstaande link die Laurence geeft, moet je de eerste dag van je menstruatie ingeven en hoelang je cyclus is... Deze rekent dan uit wnnr je vruchtbare dag is. En telt hoelang je nog moet wachten om te testen. ;)
Nadien telt hij de dagen dat je overtijd bent, tot je een nieuwe ticker aanmaakt :D

Alvast bedankt om het eens te bekijken ;)

Kimmy
2 December 2008, 12:42
haha, Kingka, je hebt het natuurlijk zelf gezocht, met al die vrouwen waar jij voor moet instaan :) (en dan nog eens vrouwen vol hormonen die overtoeren draaien)

ka80
2 December 2008, 18:39
:lol: das een goei kimmy!!

Ik vond geen tickers in het begin en ben er ergens anders ene gaan zoeken. Ik zal uit respect voor Kingka de mijne is veranderen, wanneer ik wat tijd heb. Goei werk zenne kingka!!

groetjes
ka

kingka
2 December 2008, 20:13
Bedankt mini voor de verhelderende uitleg. Dus als ik het goed begrijp dan willen jullie dat de ticker gewoon blijft doortellen en wanneer jullie een nieuwe cyclus starten dan maken jullie gewoon een nieuwe ticker aan. Dat is op zich redelijk eenvoudig te programmeren... duuuus ik bekijk het eens tijdens mijn kerstverlof maar het zou wel moeten lukken :cool:

Eigenlijk zijn de huidige tickers gebouwd vanuit een strikt mannelijke logica: een man zou niet elke maand opnieuw een ticker willen aanmaken, dat is teveel werk... daarom dat de tickers zichzelf elke maand vernieuwen :P

En bedankt voor de complimenten en de suggesties allemaal.

groeten,
Joachim

mini
2 December 2008, 20:43
Geen probleem ;)
Ja op die link die Laurence geeft, moet je ook iedere maand een nieuwe ticker aanmaken :D
Dus helemaal ni erg :D

Ge doet da goed, tussen al die vrouwen hier! :P